Новини

08:14
Очки Google Glass получили первое обновление за 3 года
08:04
Светлана Лобода в откровенном наряде произвела фурор
07:56
Минфин подал апелляцию по "долгу Януковича"
07:51
Алла Пугачева стала популярной незаслуженно – блогерша
07:46
Севастопольцы ополчились против власти: бездельники, мы же сначала не разобрались
07:39
Хорошо, что не на трех буквах: в сети высмеяли предвыборный слоган Путина
07:31
В Украине продолжают исчезать банки
07:29
Мальчик вырос: Катя Осадчая показала старшего сына
07:20
Украинский боксер вышел в финал чемпионата Европы, побив россиянина
07:05
Паника, неразбериха и коллапс: в сети рассказали о ЧП в аэропорту Днепра
07:02
В Иране мать с ребенком выпали из колеса обозрения
07:00
Настя Каменских всполошила сеть своим неуместным образом
06:59
От каких продуктов выпадают волосы?
06:56
Госдеп США: Мы знаем, что сепаратистов Донбасса обучает и финансирует Россия
06:10
Смена растет: Сети позабавило фото юного "двойника" Путина в метро
20:00
Появились кадры мощного ракетного удара кораблей РФ по ИГИЛ
19:50
Асоціація міст України запропонувала, як врятувати країну від стихійних сміттєзвалищ
18:26
Луценко о новом уголовном деле против Тимошенко по «газовым контрактам»
18:15
Кадры падения метеорита в Подмосковье (видео)
18:09
12,400 грн министру и 1500 грн учителю. Кто какую пенсию получит в Украине
18:06
Луценко оконфузился с видео взятки Гужвы
18:01
Очень скоро: Турчинов очертил сроки введения визового режима с Россией
16:32
Конгресс США намерен предоставить военную помощь Украине
15:38
Специалисты NASA показали уникальные кадры «живого» Марса
15:31
NASA: В конце года Земля на две недели погрузится во тьму
15:24
Недвижимость в Киеве: что происходит?
14:47
Савченко пояснила, зачем и кому показала средний палец в Раде
14:40
"АвтоВАЗ" решил возобновить поставки седана Lada Granta на украинский рынок
14:34
Курс рубля падает на фоне обвала на рынке нефти накануне
14:33
СБУ задержала информаторшу боевиков, передающую информацию мужу
13:36
Госбанк вмешался в борьбу за доллар: что толкает курс вниз
13:35
В сети высмеяли восторженную реакцию кремлевского журналиста на видео с промокшим Путиным
13:13
Уже знали: историк объяснил, почему НКВД утопил Галичину в крови
12:41
В Украине могут ликвидировать пенсии за выслугу лет и льготные пенсии
12:40
"Не махать мандатом": Гройсман призвал депутатов лишиться неприкосновенности
11:32
Как боевики-оккупанты Донбасса "грызутся" между собой
11:28
Демографічна криза в Україні: через 10 років на одного працюючого буде два пенсіонери
11:22
В Украину начнет летать еще один лоукостер
Більше новин

Українці неохоче переходять на «цифру»

0

Українці неохоче переходять на «цифру» Портрет ефірного цифрового телеглядача за даними соціологічного дослідження Незалежної асоціації телерадіомовників.

13 вересня під час Міжнародного форуму «Цифрове мовлення в Україні» відбулася презентація дослідження «Обізнаність населення про перехід на цифрове телебачення». Опитування проводилось у липні 2013 року серед мешканців міст України з чисельністю понад 50 тис., віком 14-65 років. Вибіркова сукупність становить 2014 респондентів, похибка складає 2,2% при частоті ознаки близькій до 50%. Проект відбувся за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»

За даними дослідження, цифровий тип прийому сигналу є основним для 29,3% респондентів, тоді як аналоговим досі користується 70,7% опитаних, ефірний цифровий є основним для 5,7% респондентів. Користувачі «ефірної цифри» переважно чоловіки; у своєму домогосподарстві мають один телевізор; найбільш лояльна до «ефірної цифри» аудиторія віком до25 років.

При цьому 4% користувачів незадоволені якістю отриманого сигналу, а 12,9% опитаних зазначали, що в них відсутні деякі обіцяні телеканали.

Переважна більшість опитаних (87%) чула про те, що у 2015 році Україна перейде на цифровий формат мовлення. Основним джерелом інформації стало телебачення. Як було зазначено на Форумі, інформаційну кампанію про перехід на цифрове телебачення можна вважати чи не найбільш масштабною за останні роки. При цьому ефективність рекламної кампанії є неоднозначною: «Оцінюючи рекламну кампанію цифрового ефірного телебачення з точки зору отримання ефекту обізнаності (Аwareness), зрозуміло, що ця кампанія є дуже вдалою, адже обізнаність складає 87%, а якщо оцінювати з точки зору отримання ефекту дії (Аction), або ще точніше, ефекту купівлі та використання (Buying&Using), ми бачимо, що цей показник становить лише 3%. Це ті, хто купив сет-топ-бокс і ефірний цифровий сигнал є для них основним», - зазначив Віталій Гордузенко керівник Дослідницького центру Незалежної асоціації телерадіомовників.

Практично 50 % користувачів цифрового телебачення придбали сет-топ-бокси самостійно, в середньому віддавши 550-600 грн за прилад. Ще 41,2% отримали його від держави, а 1,5% респондентів заявили, що отримали техніку від народних депутатів. Чи був подарунок від народних обранців приватною ініціативою – це питання, на думку Віталія Гордузенка, потребує подальшого вивчення.

Оксана Крячко
Керівник Прес-центру
Незалежної асоціації телерадіомовників


Загрузка...