Новини

18:35
Известный украинский футболист поразил своим выступлением на собрании Иеговистов
18:25
Карты Google назвали здание ФСБ в Калининграде управлением Гестапо
18:15
В Одессе горит Привоз: на месте работают пожарные
18:03
Сколько стоит отопление в Украине, Польше, России и Беларуси
17:17
Улица "Путин нас спас": пранкер потроллил жителей Крыма
16:52
Украина не выполнила 8 из 11 обязательных условий для получения транша МВФ
16:43
Коррупционеры в судах: Людмила Салтан и ее коллеги
16:39
Женщины-депутаты устроили массовую драку в турецком парламенте
16:27
Ле Пен заявила, что Brexit будет иметь эффект домино по всей Европе
16:21
ICU уличила Бахматюка во лжи
16:17
Бахматюк собрался «кинуть» кредиторов на 1,7 млрд долларов
15:54
Саакашвили наблюдал за инаугурацией Трампа из кустов
15:45
Страшное убийство в Киеве: обнародованы кадры с места ЧП
15:40
Команда Кононенко нашла новый источник обогащения
15:28
Украинцы начали активно покупать электрокары
15:25
Снова спасли. «Эксперименты» на Южно-украинской АЭС доведут до «Чернобыля»
14:19
Майдан в США по украинскому сценарию: кадры "взрывают" сеть
13:06
Муженко рассказал, кто заставил Россию остановить наступление
12:51
Футболист Алиев оказался в эпицентре громкого скандала
12:28
Народный депутат Мустафа Найем заявил, что недоволен своей зарплатой
11:44
Украинцев предупредили о подорожании съемного жилья
11:14
Видео с замедленным приготовлением попкорна набрало более 1 миллиона просмотров
11:02
Что в Украине будет с депозитами и кредитами в 2017 году
10:48
Светлана Лобода поделилась снимками шикарного отдыха
10:25
Комітет національної «НЕбезпеки і НЕоборони»
10:15
В конце 2016 года потребительские настроения украинцев улучшились
08:41
Хит сети: невнимательная девушка рухнула в бассейн
08:37
Голос країни 7: чего ждать от нового сезона
08:30
Выгоднее ли оплачивать отопление по счетчику и стоит ли от него отказаться
08:03
У экс-солистки «ВИА Гры» Надежды Грановской отказали ноги
07:59
Оккупанты в Крыму сконфузились из-за инаугурации Трампа
07:52
Сильно худая: Оля Полякова разделась на пляже
07:44
Дональд Трамп подписал первые указы
07:36
Смерть зрителя на гонках в Монте-Карло попала на видео
07:31
Пышная красота: самая полная в мире модель похвасталась фигурой в нижнем белье
07:25
Парламент Турции существенно расширил полномочия президента
07:22
Савченко не сидела в российской тюрьме: Разоблачение спектакля
07:21
Вера Брежнева отдыхает в Таиланде за 15 тысяч гривень в сутки
Більше новин

Використання зимових шин - головні помилки

0

Використання зимових шин - головні помилкиДля безпечної їзди, при температурі нижче 7°C, потрібно використовувати зимові шини.

Помилка №1.

Застосування зимових шин виправдано навіть на одній осі.


Це найпоширеніша помилка серед автолюбителів. Таким чином на "Жигулях" вирішується тільки проблема прохідності та рушання з місця.

У такій комплектації "класика" буде погано повертати і гальмувати - передні колеса залишаються "слизькими", адже саме передок забезпечує гальмування і керованість.

Але найстрашніше відбувається, коли економлять на зимових шинах власники передньопривідних машин.

Здавалося б, установкою таких коліс попереду вирішуються всі проблеми прохідності, старту, гальмування та керованості - адже все це забезпечують передні ведучі колеса.

Приходить відчуття спокою і вседозволеності.

І ось тоді трапляється страшне.

Єдиний вихід з цієї ситуації - додати газ, щоб витягнути автомобіль із замету.

Але це дуже складно морально (дію протиприродно нормальною людською реакцій, дуже хочеться газ скинути або загальмувати), так і місця для таких дій на дорозі зазвичай не вистачає.

Не економте на зимових шинах, особливо на передньому приводі - така економія вийде боком.

Ставте зимові шини на всі чотири колеса!

Помилка №2.

Шип працює тільки на чистому, сухому льоду товщиною більш 1 мм.


Шип працює завжди - і на снігу, і на будь-якому льоду, навіть дуже тонкому. І навіть на мокрому, з шаром води зверху.

Щоправда, ефективність його в останньому випадку сильно падає. Але будь-яка, навіть сама хороша шина без шипів у такій ситуації веде себе набагато гірше!

Помилка №3.

На чистому асфальті шипи тупляться.


Так, але тільки в тих шинах, які не передбачені для шиповки.

До речі, у нас у продажу можна зустріти з шипами навіть "всесезонку" Бл-85 - подібних шипованих шин вистачить зовсім ненадовго.

У хороших протектор (його малюнок, нарізка), склад гуми і шипи підібрані таким чином, щоб всі изнашивалось одночасно.

При цьому величина выступания шипа над поверхнею покришки залишається незмінною. До речі, не зовсім коректно говорити про те, що гальмівний шлях на асфальті завдяки шипам збільшиться.

Дійсно, може збільшитися, якщо гальмувати "юзом".

Але якщо вже на льоду треба не гальмувати "у підлогу", то на асфальті-то навіщо так робити?

Помилка №4.

Випадання 2-3 шипів призводить до дисбалансу.


Це припущення застосовується лише до шин шипованим випадковими шипами. Фірмовий легковий шип сьогодні зважує у межах одного грама, так що втрата навіть трьох сусідніх призведе до дисбалансу не більш ніж у три грами.

Помилка №5:

На слизькій дорозі слід зменшити тиск у шинах.


Зовсім неправильні дії, так як при цьому збільшується площа зони контакту шини з дорогою, що призводить до зниження питомої тиску.

У підсумку зчеплення шини з слизькою дорогою погіршиться.

Помилка №6.

Миготливе гальмування зменшує гальмовий шлях.


На жаль, серед автолюбителів існує така думка.

І знову - це помилка!

Гальмівний шлях "юзом" на слизькій дорозі завжди менше, ніж при переривчастому гальмуванні.

Хто не вірить, може перевірити сам.

Мало того - різниця в гальмівних шляхів ("юзом" і intermittently) у слизьких шин буде більше, ніж у гарних зимових.

Справа в тому, що після того, як на заблоковане колесо перестають діяти гальмівні сили, йому треба розкрутитися, а на льоду йому простіше ковзати і зачепитися для розкручування не за що.

Саме ефективне гальмування на межі блокування (навіть по теорії - з 15%- им прослизанням).

Однак опанувати таким способом гальмування дуже складно. До того ж не можна вимагати від всіх "приватників" уміння ювелірної роботи ногою.

Ось тут і виходить на перший план таке поняття, як зручність гальмування, інформативність поведінки шини при гальмуванні.

Одна зривається в "пн" різко, інша забезпечить своєрідний що підказує стрибок зусилля на педалі гальма перед тим, як заблокуватися навіть на льоду.

Підведемо підсумки.

Шиповані шини мають перевагу перед нешипованими з гальмівного шляху на льоду від 20 до 50%, на снігу - від 5 до 10, на асфальті ж він збільшується на величину до 5%, причому якщо гальмувати "юзом".

При старті і розгоні на льоду виграють до 30%, на снігу - до 10. Що ж вибрати?

Думається, що питання: "Як загнати: з шипами або без?" - те саме гамлетовскому.

Кожен на нього повинен відповісти сам.

До того ж будь-які шини - і з шипами, і без них можуть бути поганими і хорошими.

І в деяких ситуаціях хороші нешиповані шини можуть виявитися краще поганих шипованих.

А ще треба пам'ятати, що навіть сама захудалая шипована шина має менший гальмівний шлях, ніж така ж нешипована.

Це означає, що в критичній ситуації на дорозі зі снігом і льодом автомобіль на них зупиниться на кілька метрів раніше, ніж на нешипованих.

Ті самі два-три метри, яких часто не вистачає в аварійних ситуаціях.

З шипами можна скрізь їздити не напружуючись.

Тільки не подумайте, що навіть на самих гарних шипованих шин автомобіль буде вести себе, як влітку на сухому, чистому асфальті!

Так що нехай кожен вирішує сам: "З шипами або без?"
Джерело: www.avtosecret.com

Загрузка...