Новини

20:57
Умер известный украинский режиссер Максим Паперник
20:48
Семенченко рассказал о военном перевороте Авакова
20:29
Скончалась прославленная украинская олимпийская чемпионка
20:23
Журналіст: Брали курс на демократичну Європу - прийшли у поліцейську державу
20:16
Как не платить налоги и при этом оставаться «чистым». Метод Глеба Загория
19:07
В Киеве произошли первые столкновения между активистами блокады и Нацгвардией
18:59
НЛО едва не врезался в самолёт чилийских ВВС
18:54
Налог на недвижимость: за что украинцам не придется платить в 2017 году
18:38
Очередное подорожание: цены на коммуналку снова вырастут
18:12
Киевскую свалку закроют: куда вывозить отходы неизвестно, денег на переработку нет
17:58
Вече ОУН в центре Киева: эксперты оценили риски "Майдана-3"
17:28
Россия готовит к переброске на Донбасс 10-тысячную дивизию - Минобороны
17:26
К офису Ахметова в Киеве движется колонна участников блокады Донбасса: вокруг слышны взрывы
14:30
В Польше поменяют систему трудоустройства иностранцев
14:23
"Резать и делать больно": жертва группы смерти в Киеве поделилась жуткими подробностями
13:16
СМИ: Выступление Порошенко в Мюнхене превратилось в катастрофу
13:00
ЧМ по биатлону: на церемонии награждения произошел конфуз с гимном России
12:41
Skype для iOS станет заметно веселей
12:34
Из Авдеевки и Песков в киевский госпиталь привезли 20 раненых бойцов АТО
12:27
Италия может создать еще больше проблем для ЕС
11:49
Футболист ошарашил вратаря убийственным голом с центра поля: шедевральное видео
11:29
Электромобиль в помощь: "Укрпочта" планирует так доставлять посылки
09:30
Скандальный российский актер шокировал странным роликом
08:57
Потап и Настя достраивают дом под Киевом
08:52
Ситуация на Донбассе резко обострилась
08:43
Какие автомобили чаще всего везут украинцы из Европы
08:34
Альтернатива углю с ОРДЛО есть: Волынские шахтеры о том, как про них забыло государство
08:20
У солистки «ВИА Гра» таможня конфисковала около 1 млн гривен
08:13
В Польше 26 генералов и 260 офицеров оставили службу в знак протеста - СМИ
08:12
Страшное ДТП в Турции: бодигарда Эрдогана задавил президентский кортеж
08:12
Странная война: Ни одна страна во время конфликта не торговала с противником
08:05
Оля Полякова похвасталась селфи без макияжа
07:59
Киевляне – москвичам: Россия – агрессор, а не помощник
07:55
Климкин "не совсем доволен" итогами встречи нормандской четверки
07:54
Катя Осадчая родила второго ребенка
22:02
Новое требование МВФ - Раскрытие банковской тайны: к чему готовиться
19:36
Из-за легализации паспортов ЛДНР Украина рискует получить начало широкомасштабной войны
19:31
Введение военного положения в Украине развяжет руки Путину
Більше новин

Використання зимових шин - головні помилки

0

Використання зимових шин - головні помилкиДля безпечної їзди, при температурі нижче 7°C, потрібно використовувати зимові шини.

Помилка №1.

Застосування зимових шин виправдано навіть на одній осі.


Це найпоширеніша помилка серед автолюбителів. Таким чином на "Жигулях" вирішується тільки проблема прохідності та рушання з місця.

У такій комплектації "класика" буде погано повертати і гальмувати - передні колеса залишаються "слизькими", адже саме передок забезпечує гальмування і керованість.

Але найстрашніше відбувається, коли економлять на зимових шинах власники передньопривідних машин.

Здавалося б, установкою таких коліс попереду вирішуються всі проблеми прохідності, старту, гальмування та керованості - адже все це забезпечують передні ведучі колеса.

Приходить відчуття спокою і вседозволеності.

І ось тоді трапляється страшне.

Єдиний вихід з цієї ситуації - додати газ, щоб витягнути автомобіль із замету.

Але це дуже складно морально (дію протиприродно нормальною людською реакцій, дуже хочеться газ скинути або загальмувати), так і місця для таких дій на дорозі зазвичай не вистачає.

Не економте на зимових шинах, особливо на передньому приводі - така економія вийде боком.

Ставте зимові шини на всі чотири колеса!

Помилка №2.

Шип працює тільки на чистому, сухому льоду товщиною більш 1 мм.


Шип працює завжди - і на снігу, і на будь-якому льоду, навіть дуже тонкому. І навіть на мокрому, з шаром води зверху.

Щоправда, ефективність його в останньому випадку сильно падає. Але будь-яка, навіть сама хороша шина без шипів у такій ситуації веде себе набагато гірше!

Помилка №3.

На чистому асфальті шипи тупляться.


Так, але тільки в тих шинах, які не передбачені для шиповки.

До речі, у нас у продажу можна зустріти з шипами навіть "всесезонку" Бл-85 - подібних шипованих шин вистачить зовсім ненадовго.

У хороших протектор (його малюнок, нарізка), склад гуми і шипи підібрані таким чином, щоб всі изнашивалось одночасно.

При цьому величина выступания шипа над поверхнею покришки залишається незмінною. До речі, не зовсім коректно говорити про те, що гальмівний шлях на асфальті завдяки шипам збільшиться.

Дійсно, може збільшитися, якщо гальмувати "юзом".

Але якщо вже на льоду треба не гальмувати "у підлогу", то на асфальті-то навіщо так робити?

Помилка №4.

Випадання 2-3 шипів призводить до дисбалансу.


Це припущення застосовується лише до шин шипованим випадковими шипами. Фірмовий легковий шип сьогодні зважує у межах одного грама, так що втрата навіть трьох сусідніх призведе до дисбалансу не більш ніж у три грами.

Помилка №5:

На слизькій дорозі слід зменшити тиск у шинах.


Зовсім неправильні дії, так як при цьому збільшується площа зони контакту шини з дорогою, що призводить до зниження питомої тиску.

У підсумку зчеплення шини з слизькою дорогою погіршиться.

Помилка №6.

Миготливе гальмування зменшує гальмовий шлях.


На жаль, серед автолюбителів існує така думка.

І знову - це помилка!

Гальмівний шлях "юзом" на слизькій дорозі завжди менше, ніж при переривчастому гальмуванні.

Хто не вірить, може перевірити сам.

Мало того - різниця в гальмівних шляхів ("юзом" і intermittently) у слизьких шин буде більше, ніж у гарних зимових.

Справа в тому, що після того, як на заблоковане колесо перестають діяти гальмівні сили, йому треба розкрутитися, а на льоду йому простіше ковзати і зачепитися для розкручування не за що.

Саме ефективне гальмування на межі блокування (навіть по теорії - з 15%- им прослизанням).

Однак опанувати таким способом гальмування дуже складно. До того ж не можна вимагати від всіх "приватників" уміння ювелірної роботи ногою.

Ось тут і виходить на перший план таке поняття, як зручність гальмування, інформативність поведінки шини при гальмуванні.

Одна зривається в "пн" різко, інша забезпечить своєрідний що підказує стрибок зусилля на педалі гальма перед тим, як заблокуватися навіть на льоду.

Підведемо підсумки.

Шиповані шини мають перевагу перед нешипованими з гальмівного шляху на льоду від 20 до 50%, на снігу - від 5 до 10, на асфальті ж він збільшується на величину до 5%, причому якщо гальмувати "юзом".

При старті і розгоні на льоду виграють до 30%, на снігу - до 10. Що ж вибрати?

Думається, що питання: "Як загнати: з шипами або без?" - те саме гамлетовскому.

Кожен на нього повинен відповісти сам.

До того ж будь-які шини - і з шипами, і без них можуть бути поганими і хорошими.

І в деяких ситуаціях хороші нешиповані шини можуть виявитися краще поганих шипованих.

А ще треба пам'ятати, що навіть сама захудалая шипована шина має менший гальмівний шлях, ніж така ж нешипована.

Це означає, що в критичній ситуації на дорозі зі снігом і льодом автомобіль на них зупиниться на кілька метрів раніше, ніж на нешипованих.

Ті самі два-три метри, яких часто не вистачає в аварійних ситуаціях.

З шипами можна скрізь їздити не напружуючись.

Тільки не подумайте, що навіть на самих гарних шипованих шин автомобіль буде вести себе, як влітку на сухому, чистому асфальті!

Так що нехай кожен вирішує сам: "З шипами або без?"
Джерело: www.avtosecret.com

Загрузка...