Новини

19:10
Бензин и дизтопливо снова подорожали
19:09
«Ощадбанк» должен показать счета беглого Януковича
19:07
В Раде назвали размер минимальной пенсии после реформы
18:59
Жена Виталия Кличко отправилась на гастроли по Германии
18:57
"ДНР" берет курс на Европу: знаковое фото из Донецка насмешило сеть
18:46
Семь стран раскритиковали новый закон "Об образовании"
18:38
Австралиец назвал легкое упражнение, равноценное 30 минутам в спортзале
18:08
Так вот в чем дело: странному поведению Поклонской нашли объяснение
18:07
Украина нелегально поставляет оружие в Африку и на Ближний Восток - OCCRP
18:05
Роскошь — не порок: сколько стоят служебные машины чиновников
18:04
В Украине впервые официально продали квартиру за криптовалюту
18:02
Львівську рибу, яка вклала у лікарняні ліжка 63 особи, готували в гаражі
17:54
Савченко попала в ДТП
17:40
Выходящий из лимузина дагестанский жених упал на невесту
17:11
Премьер прокомментировал "бюджетный" курс доллара выше 30 гривен
17:09
Чтобы сохранить здоровье всем людям надо больше спать
17:05
На свадьбе Мики Ньютон и владельца модельного агентства в США споет Бон Джови
17:00
Работа в Польше: риски и рекордные зарплаты
16:58
Нардеп рассказал о неприятном сюрпризе от «Укрпочты»
14:20
В сети высмеяли заявление сепаратиста Клинчаева о "спасении Донбасса" Россией
14:00
Рабинович: Наша победа – Гонтарева на работу не выйдет, Рожкову не назначат руководить НБУ, вкладчики получат три миллиарда!
13:47
Минздрав рассказал, что должен делать семейный врач бесплатно
13:44
Джон Маккейн озвучил свое последнее желание
13:14
Пальцы, как у человека. Найден необычный кот
13:10
Венгрия будет блокировать любое дальнейшее сближение Украины и ЕС – официальное заявление
13:04
Российский телеканал мерзко поиздевался над Лукашенко
13:00
Победительница "Х-фактора" Аида Николайчук показала стройное тело
12:22
Жуткий поворот: в деле убийства главы "Киевоблэнерго" появились новые данные
12:18
Отопительный сезон в Украине может начаться раньше
12:16
Николай Азаров "засветился" в мелитопольском АТБ
12:12
В Украине хотят поднять "зеленый" тариф на электроэнергию для населения
11:45
С Bitcoin могут начать брать налоги
11:43
Тоня Матвиенко опубликовала забавное фото с мужем
11:40
Слов нет: украинцам предлагают новое налогообложение
11:39
«Два условия»: в Раде рассказали о торгах Путина с Украиной по Крыму и Донбассу
11:37
Гонтарева будет в неоплачиваемом отпуске до отставки
11:35
Українцям продають машини-потопельники: як не попастися
10:15
В сети высмеяли показ сериала "Физрук" на фасаде Большого театра в РФ
Більше новин

Використання зимових шин - головні помилки

0

Використання зимових шин - головні помилкиДля безпечної їзди, при температурі нижче 7°C, потрібно використовувати зимові шини.

Помилка №1.

Застосування зимових шин виправдано навіть на одній осі.


Це найпоширеніша помилка серед автолюбителів. Таким чином на "Жигулях" вирішується тільки проблема прохідності та рушання з місця.

У такій комплектації "класика" буде погано повертати і гальмувати - передні колеса залишаються "слизькими", адже саме передок забезпечує гальмування і керованість.

Але найстрашніше відбувається, коли економлять на зимових шинах власники передньопривідних машин.

Здавалося б, установкою таких коліс попереду вирішуються всі проблеми прохідності, старту, гальмування та керованості - адже все це забезпечують передні ведучі колеса.

Приходить відчуття спокою і вседозволеності.

І ось тоді трапляється страшне.

Єдиний вихід з цієї ситуації - додати газ, щоб витягнути автомобіль із замету.

Але це дуже складно морально (дію протиприродно нормальною людською реакцій, дуже хочеться газ скинути або загальмувати), так і місця для таких дій на дорозі зазвичай не вистачає.

Не економте на зимових шинах, особливо на передньому приводі - така економія вийде боком.

Ставте зимові шини на всі чотири колеса!

Помилка №2.

Шип працює тільки на чистому, сухому льоду товщиною більш 1 мм.


Шип працює завжди - і на снігу, і на будь-якому льоду, навіть дуже тонкому. І навіть на мокрому, з шаром води зверху.

Щоправда, ефективність його в останньому випадку сильно падає. Але будь-яка, навіть сама хороша шина без шипів у такій ситуації веде себе набагато гірше!

Помилка №3.

На чистому асфальті шипи тупляться.


Так, але тільки в тих шинах, які не передбачені для шиповки.

До речі, у нас у продажу можна зустріти з шипами навіть "всесезонку" Бл-85 - подібних шипованих шин вистачить зовсім ненадовго.

У хороших протектор (його малюнок, нарізка), склад гуми і шипи підібрані таким чином, щоб всі изнашивалось одночасно.

При цьому величина выступания шипа над поверхнею покришки залишається незмінною. До речі, не зовсім коректно говорити про те, що гальмівний шлях на асфальті завдяки шипам збільшиться.

Дійсно, може збільшитися, якщо гальмувати "юзом".

Але якщо вже на льоду треба не гальмувати "у підлогу", то на асфальті-то навіщо так робити?

Помилка №4.

Випадання 2-3 шипів призводить до дисбалансу.


Це припущення застосовується лише до шин шипованим випадковими шипами. Фірмовий легковий шип сьогодні зважує у межах одного грама, так що втрата навіть трьох сусідніх призведе до дисбалансу не більш ніж у три грами.

Помилка №5:

На слизькій дорозі слід зменшити тиск у шинах.


Зовсім неправильні дії, так як при цьому збільшується площа зони контакту шини з дорогою, що призводить до зниження питомої тиску.

У підсумку зчеплення шини з слизькою дорогою погіршиться.

Помилка №6.

Миготливе гальмування зменшує гальмовий шлях.


На жаль, серед автолюбителів існує така думка.

І знову - це помилка!

Гальмівний шлях "юзом" на слизькій дорозі завжди менше, ніж при переривчастому гальмуванні.

Хто не вірить, може перевірити сам.

Мало того - різниця в гальмівних шляхів ("юзом" і intermittently) у слизьких шин буде більше, ніж у гарних зимових.

Справа в тому, що після того, як на заблоковане колесо перестають діяти гальмівні сили, йому треба розкрутитися, а на льоду йому простіше ковзати і зачепитися для розкручування не за що.

Саме ефективне гальмування на межі блокування (навіть по теорії - з 15%- им прослизанням).

Однак опанувати таким способом гальмування дуже складно. До того ж не можна вимагати від всіх "приватників" уміння ювелірної роботи ногою.

Ось тут і виходить на перший план таке поняття, як зручність гальмування, інформативність поведінки шини при гальмуванні.

Одна зривається в "пн" різко, інша забезпечить своєрідний що підказує стрибок зусилля на педалі гальма перед тим, як заблокуватися навіть на льоду.

Підведемо підсумки.

Шиповані шини мають перевагу перед нешипованими з гальмівного шляху на льоду від 20 до 50%, на снігу - від 5 до 10, на асфальті ж він збільшується на величину до 5%, причому якщо гальмувати "юзом".

При старті і розгоні на льоду виграють до 30%, на снігу - до 10. Що ж вибрати?

Думається, що питання: "Як загнати: з шипами або без?" - те саме гамлетовскому.

Кожен на нього повинен відповісти сам.

До того ж будь-які шини - і з шипами, і без них можуть бути поганими і хорошими.

І в деяких ситуаціях хороші нешиповані шини можуть виявитися краще поганих шипованих.

А ще треба пам'ятати, що навіть сама захудалая шипована шина має менший гальмівний шлях, ніж така ж нешипована.

Це означає, що в критичній ситуації на дорозі зі снігом і льодом автомобіль на них зупиниться на кілька метрів раніше, ніж на нешипованих.

Ті самі два-три метри, яких часто не вистачає в аварійних ситуаціях.

З шипами можна скрізь їздити не напружуючись.

Тільки не подумайте, що навіть на самих гарних шипованих шин автомобіль буде вести себе, як влітку на сухому, чистому асфальті!

Так що нехай кожен вирішує сам: "З шипами або без?"
Джерело: www.avtosecret.com


Загрузка...