Новини

17:52
В Одессе у пенсионерки украли полмиллиона долларов
17:05
Судья спас жизнь футболисту во время матча (видео)
16:33
Стало известно, что Порошенко сказал Путину в разговоре "Нормандской четверки"
16:28
Школьница из Винницы сама убрала пляж, собрав 50 мешков мусора
16:24
«Спасаются от безвиза»: в сети смеются над очередным фейком российской пропаганды об украинцах
15:55
Кремль прокомментировал ситуацию с войсками РФ у границ Украины
14:57
Пленный российский спецназовец Агеев сделал наглое заявление для СМИ
14:52
Коммуналка по-новому: украинцев заставят платить за соседей
13:17
Для Украины трудный период уже пройден, — эксперт
13:08
Дороже, чем в Воркуте: Жители Крыма рассказали, куда делись туристы
12:56
Порошенко прокомментировал экстрадицию Саакашвили
12:45
На западе Украины – штормовое предупреждение, а на востоке – опасность пожаров
12:43
Символ России: "Е-мобиль" Жириновского сломался после года работы и чинить его некому. Новости мира
11:10
В Карпатах молния убила харьковского туриста
10:41
В Польше многотысячные протесты из-за судебной реформы
10:38
Политолога выгнали из эфира за отказ говорить по-украински
10:31
Акция: магазин 220 Volt подарит автомобильный компрессор
09:21
Миллиард и бегство водителей. Киеву готовят новый рост тарифов на проезд
09:16
Обращение депутата от Порошенко к народу: Осенью все начнется
09:12
Над Польшей пронесся мощный ураган с ливнем и градом
08:58
Petya не оставляет Украину в покое. Почему ждут второй атаки
08:37
Ведущая "Орла и Решки" опубликовала снимок с российским юмористом
08:33
Беларусь скупила 95% экспорта картофеля из Украины
08:32
Смерть ребенка в кресле стоматолога: Мать озвучила другую причину гибели мальчика
08:22
Алла Пугачева похвалилась стройными ножками
08:12
Надежда Мейхер сильно изменилась
08:09
В Луцке случился крупный пожар в гостинице
08:08
В NASA показали загадочную тень, пересекающую Землю
08:05
Руслана спровоцировала Сеть на споры заманчивыми движениями под душем
07:56
Российский финансист дал совет Порошенко, как наказать Москву
07:50
Пентагон назвал Россию «самой серьезной угрозой» для США
07:47
Лолита призналась в любви к Украине на фестивале в Юрмале
07:42
Как проходит курортный сезон в оккупированном Крыму
07:29
Геращенко назвала ключевые вопросы для Украины на "нормандских переговорах"
07:27
Генштаб: Россия нарастила военное присутствие возле Украины
07:26
"Будем брать": сеть развеселили несбыточные планы боевиков "ДНР"
07:25
Жители Львова опровергли все стереотипы об отношении к ситуации на Донбассе
07:21
Ученым удалось заснять ранее неизвестную огромную рыбу
Більше новин

Використання зимових шин - головні помилки

0

Використання зимових шин - головні помилки Для безпечної їзди, при температурі нижче 7°C, потрібно використовувати зимові шини.

Помилка №1.

Застосування зимових шин виправдано навіть на одній осі.


Це найпоширеніша помилка серед автолюбителів. Таким чином на "Жигулях" вирішується тільки проблема прохідності та рушання з місця.

У такій комплектації "класика" буде погано повертати і гальмувати - передні колеса залишаються "слизькими", адже саме передок забезпечує гальмування і керованість.

Але найстрашніше відбувається, коли економлять на зимових шинах власники передньопривідних машин.

Здавалося б, установкою таких коліс попереду вирішуються всі проблеми прохідності, старту, гальмування та керованості - адже все це забезпечують передні ведучі колеса.

Приходить відчуття спокою і вседозволеності.

І ось тоді трапляється страшне.

Єдиний вихід з цієї ситуації - додати газ, щоб витягнути автомобіль із замету.

Але це дуже складно морально (дію протиприродно нормальною людською реакцій, дуже хочеться газ скинути або загальмувати), так і місця для таких дій на дорозі зазвичай не вистачає.

Не економте на зимових шинах, особливо на передньому приводі - така економія вийде боком.

Ставте зимові шини на всі чотири колеса!

Помилка №2.

Шип працює тільки на чистому, сухому льоду товщиною більш 1 мм.


Шип працює завжди - і на снігу, і на будь-якому льоду, навіть дуже тонкому. І навіть на мокрому, з шаром води зверху.

Щоправда, ефективність його в останньому випадку сильно падає. Але будь-яка, навіть сама хороша шина без шипів у такій ситуації веде себе набагато гірше!

Помилка №3.

На чистому асфальті шипи тупляться.


Так, але тільки в тих шинах, які не передбачені для шиповки.

До речі, у нас у продажу можна зустріти з шипами навіть "всесезонку" Бл-85 - подібних шипованих шин вистачить зовсім ненадовго.

У хороших протектор (його малюнок, нарізка), склад гуми і шипи підібрані таким чином, щоб всі изнашивалось одночасно.

При цьому величина выступания шипа над поверхнею покришки залишається незмінною. До речі, не зовсім коректно говорити про те, що гальмівний шлях на асфальті завдяки шипам збільшиться.

Дійсно, може збільшитися, якщо гальмувати "юзом".

Але якщо вже на льоду треба не гальмувати "у підлогу", то на асфальті-то навіщо так робити?

Помилка №4.

Випадання 2-3 шипів призводить до дисбалансу.


Це припущення застосовується лише до шин шипованим випадковими шипами. Фірмовий легковий шип сьогодні зважує у межах одного грама, так що втрата навіть трьох сусідніх призведе до дисбалансу не більш ніж у три грами.

Помилка №5:

На слизькій дорозі слід зменшити тиск у шинах.


Зовсім неправильні дії, так як при цьому збільшується площа зони контакту шини з дорогою, що призводить до зниження питомої тиску.

У підсумку зчеплення шини з слизькою дорогою погіршиться.

Помилка №6.

Миготливе гальмування зменшує гальмовий шлях.


На жаль, серед автолюбителів існує така думка.

І знову - це помилка!

Гальмівний шлях "юзом" на слизькій дорозі завжди менше, ніж при переривчастому гальмуванні.

Хто не вірить, може перевірити сам.

Мало того - різниця в гальмівних шляхів ("юзом" і intermittently) у слизьких шин буде більше, ніж у гарних зимових.

Справа в тому, що після того, як на заблоковане колесо перестають діяти гальмівні сили, йому треба розкрутитися, а на льоду йому простіше ковзати і зачепитися для розкручування не за що.

Саме ефективне гальмування на межі блокування (навіть по теорії - з 15%- им прослизанням).

Однак опанувати таким способом гальмування дуже складно. До того ж не можна вимагати від всіх "приватників" уміння ювелірної роботи ногою.

Ось тут і виходить на перший план таке поняття, як зручність гальмування, інформативність поведінки шини при гальмуванні.

Одна зривається в "пн" різко, інша забезпечить своєрідний що підказує стрибок зусилля на педалі гальма перед тим, як заблокуватися навіть на льоду.

Підведемо підсумки.

Шиповані шини мають перевагу перед нешипованими з гальмівного шляху на льоду від 20 до 50%, на снігу - від 5 до 10, на асфальті ж він збільшується на величину до 5%, причому якщо гальмувати "юзом".

При старті і розгоні на льоду виграють до 30%, на снігу - до 10. Що ж вибрати?

Думається, що питання: "Як загнати: з шипами або без?" - те саме гамлетовскому.

Кожен на нього повинен відповісти сам.

До того ж будь-які шини - і з шипами, і без них можуть бути поганими і хорошими.

І в деяких ситуаціях хороші нешиповані шини можуть виявитися краще поганих шипованих.

А ще треба пам'ятати, що навіть сама захудалая шипована шина має менший гальмівний шлях, ніж така ж нешипована.

Це означає, що в критичній ситуації на дорозі зі снігом і льодом автомобіль на них зупиниться на кілька метрів раніше, ніж на нешипованих.

Ті самі два-три метри, яких часто не вистачає в аварійних ситуаціях.

З шипами можна скрізь їздити не напружуючись.

Тільки не подумайте, що навіть на самих гарних шипованих шин автомобіль буде вести себе, як влітку на сухому, чистому асфальті!

Так що нехай кожен вирішує сам: "З шипами або без?"
Джерело: www.avtosecret.com


Загрузка...