Новини

21:55
Виталий Козловский высказался о конфликте с Кондратюком
21:54
В сети высмеяли студентов "ЛНР" целовавших "священный" коленвал
21:31
Харківську «мажорку» Зайцеву вже почали «відмазувати»
21:26
Сколько людей погибает и травмируется под колесами авто на еврономерах
21:22
Карикатура на Поклонскую: российские верующие «оскорбились», назревает крупный скандал
21:21
Похищение ребенка в Киеве – политика и бред
21:14
Журналист: Жена Луценко хвастается новым дорогим ожерельем, а у вас АТО, нищета, коррупция
21:09
Руслана показала, как должна выглядеть идеальная фигура
21:09
На Тернопільщині викрили підземну нарколабораторію завбільшки з футбольне поле
21:02
В Барселоне начались массовые митинги за отделение Каталонии
20:50
На Тернопольщине молоковоз задавил ребенка
20:47
Фреймут призналась, как беременной сбежала от первого мужа
20:44
В Сети высмеяли известного российского боксера
19:58
Среди погибших в харьковском ДТП - вдова и дочь снайпера из АТО
19:56
Володимир Зеленський зробив офіційну заяву, яку довго чекали українці
19:34
Россия показала новые боевые вертолеты
19:31
Украинскую телеведущую подозревают в беременности
18:49
49-летняя Джулия Робертс изумила красотой в мини
18:45
Охрименко: С МВФ нужно говорить языком силы
18:38
Похитившая ребенка в Киеве девушка объяснила свой поступок
18:23
"Машина-призрак" стала причиной ДТП: В Сети бурные дискуссии
14:24
В Кабмине рассказали, вырастут ли цены на продукты после повышения пенсий
14:23
Супермодель Бар Рафаэли снова стала мамой
13:49
Президент утвердил официальную символику СНБО
13:30
В Белом доме рассказали, от чего будут зависеть отношения США и РФ
13:15
Дефицит бюджета США достиг почти $666 млрд
12:45
В НАТО усомнились в своей способности отразить возможный удар России
12:30
Ситуация на Донбассе накаляется
12:00
Украинцам будут по-другому начислять баллы за нарушения ПДД
11:36
Миллиардер из США начал кампанию за импичмент Трапма
11:04
Могилевская шокировала подписчиков пикантным фото
10:50
Украина обратилась к ООН с насущной просьбой
10:26
Лобода роскошно отпраздновала 35-летие со звездными гостями
10:22
Бразильский подросток устроил смертельную стрельбу в школе
10:12
В Украине не хватает высококвалифицированных рабочих
10:08
НАТО назвало дату и место проведения саммита в 2018 году
09:59
Оксана Марченко вернулась на ТВ в новом образе
09:02
Цены на бензин подбираются к отметке 30 грн/л
Більше новин

В Україні подорожчають залізничні квитки

0

Про дешеві квитки на поїзд скоро можна буде забути. Пасажирам доведеться розщедритися на модернізацію української залізниці. Але їздити комфортніше і швидше після цього зможуть лише пасажири експресів.

Ліквідація 23 складів і зміна маршруту для ще 13 - не єдине нововведення державної компанії "Укрзалізниця". Оскільки продаж квитків тепер здійснюватиметься по мірі заповнення вагонів, отримати комфортну нижню полицю або місця поруч пасажирам буде складніше. Ці зміни - тільки початок великої реформи залізниці. Потім компанія стане акціонерним товариством, розділить вантажні і пасажирські перевезення і почне активно модернізуватися. Для населення і підприємств, що перевозять свої вантажі магістралями, це буде означати різке зростання цін на послуги "залізяки". При цьому кращої якості перевезень пасажирів і бізнесменам ніхто не обіцяє.

Пасажирські перевезення по залізниці в Україні настільки збиткові, що залізничні чиновники на нарадах можуть лише підраховувати, наскільки невигідна перевезення пасажирів тим або іншим поїздом. Тільки за дев'ять місяців 2011 року збитки "Укрзалізниці" склали 4,6 млрд. грн., а за останні п'ять років компанія втратила 23 млрд.

Проте численні експерти не можуть відповісти на питання, якою ж повинна бути ціна квитка на потяг, щоб компанія стала рентабельною. "Ми як чорна діра", - майже серйозно заявив один з працівників "Укрзалізниці" на умовах анонімності. "З-за перехресного субсидування різних напрямків абсолютно неясно, якими повинні бути тарифи. Це держава в державі", - пояснює керівник сектору інфраструктури та енергетики в Україні, старший банкір ЄБРР Марк Магалецький.

Плутанина у фінансах залізниці призводить до того, що вона ледве зводить кінці з кінцями, латаючи діри за рахунок більш прибуткових вантажних перевезень - 2010 рік "УЗ" закінчила з прибутком в 600 млн. грн. Однак, за словами керівника аналітичної групи "Менеджмент Консалтинг Груп" Дмитра Подтуркіна, для компанії з 50-мільярдним оборотом така прибуток нікчемна, особливо з урахуванням зношеності паровозів і вагонів. За даними "УКРЗАЛІЗНИЦІ", з 7 тис. пасажирських вагонів тисяча знаходиться в неробочому стані. З вантажними перевезеннями ситуація не набагато краща. Купівля нових - задоволення не з дешевих: пасажирський вагон коштує $600 тис., а вантажний - не менше $125 тис. За останні 10 років 3623 пасажирських вагони вийшли з ладу, в той час як було куплено всього 550.

Ситуація з вагонами робить українську "железку" неконкурентоспроможною навіть на ринку, де вона є монополістом. "З-за те, що "Укрзалізниці" не вистачає вантажних вагонів і вона не може купити нові, компанії наймають приватних перевізників, які возять найвигідніші вантажі, - пояснює Подтуркін. - Наприклад, нафту, вартість оренди вагона для якої в чотири рази більше, ніж у вагони для перевезення щебеню, переважно перевезеного вагонами "УЗ". Зараз приватним компаніям належить вже близько 40% ринку".

Скорочення поїздів далекого прямування й нова система продажу квитків (по мірі заповнення вагонів) - теж наслідки тотального дефіциту вагонів. За словами глави прес-служби "Укрзалізниці" Олени Лизуновой, через те, що кількість діючих вагонів зменшується, возити пасажирів просто нічим. "Продаючи по одному вагону кожного типу доти, поки там не залишиться тільки 9 місць, ми зможемо регулювати кількість вагонів у складі, - розповідає вона. - Якщо попиту не буде, поїдуть тільки продалися вагони, якщо попит буде підвищений - ми додамо ще".

Щоб поліпшити ситуацію, держкомпанія планує витратити 387,3 млн. грн. на придбання нових швидкісних поїздів Hyundai і Skoda, які здатні пересуватися з рекордною для української "залізяки" швидкістю до 160 км на годину. Правда, іноземні склади зможуть їздити в середньому лише на 1 годину швидше, ніж нинішні.

23 маршруту припинили своє існування: скасовані рейси в Казахстан і Польщу, сім рейсів - у Росію, інші - по Україні, серед яких: Сімферополь - Чернігів, Хмельницький - Київ, Знам'янка - Шеченко - Москва, Львів - Адлер, Львів - Вроцлав, Маріуполь - Львів, Маріуполь - Липецьк, Київ - Сімферополь, Харків - Уфа, Харків - Липецьк, Харків - Калінінград, Харків - Мурманськ.
Джерело


Загрузка...


Оставить комментарий

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent