Новини

21:45
Астронавты засняли в космосе таинственный летающий объект
21:37
В Раде предложили провести тотальную украинизацию
21:10
ВВС сообщил о ранении Трампа при покушении
21:06
Китайцы похищают наши личные данные через приложение для обработки фото
20:54
Саакашвили похвалил президента за закрытие "Рошен"
19:56
Расстрел адвоката в Киеве: опубликованы кадры с места преступления
19:49
Стоимость литра бензина в США упала до 12 центов
18:35
Известный украинский футболист поразил своим выступлением на собрании Иеговистов
18:25
Карты Google назвали здание ФСБ в Калининграде управлением Гестапо
18:15
В Одессе горит Привоз: на месте работают пожарные
18:03
Сколько стоит отопление в Украине, Польше, России и Беларуси
17:17
Улица "Путин нас спас": пранкер потроллил жителей Крыма
16:52
Украина не выполнила 8 из 11 обязательных условий для получения транша МВФ
16:43
Коррупционеры в судах: Людмила Салтан и ее коллеги
16:39
Женщины-депутаты устроили массовую драку в турецком парламенте
16:27
Ле Пен заявила, что Brexit будет иметь эффект домино по всей Европе
16:21
ICU уличила Бахматюка во лжи
16:17
Бахматюк собрался «кинуть» кредиторов на 1,7 млрд долларов
15:54
Саакашвили наблюдал за инаугурацией Трампа из кустов
15:45
Страшное убийство в Киеве: обнародованы кадры с места ЧП
15:40
Команда Кононенко нашла новый источник обогащения
15:28
Украинцы начали активно покупать электрокары
15:25
Снова спасли. «Эксперименты» на Южно-украинской АЭС доведут до «Чернобыля»
14:19
Майдан в США по украинскому сценарию: кадры "взрывают" сеть
13:06
Муженко рассказал, кто заставил Россию остановить наступление
12:51
Футболист Алиев оказался в эпицентре громкого скандала
12:28
Народный депутат Мустафа Найем заявил, что недоволен своей зарплатой
11:44
Украинцев предупредили о подорожании съемного жилья
11:14
Видео с замедленным приготовлением попкорна набрало более 1 миллиона просмотров
11:02
Что в Украине будет с депозитами и кредитами в 2017 году
10:48
Светлана Лобода поделилась снимками шикарного отдыха
10:25
Комітет національної «НЕбезпеки і НЕоборони»
10:15
В конце 2016 года потребительские настроения украинцев улучшились
08:41
Хит сети: невнимательная девушка рухнула в бассейн
08:37
Голос країни 7: чего ждать от нового сезона
08:30
Выгоднее ли оплачивать отопление по счетчику и стоит ли от него отказаться
08:03
У экс-солистки «ВИА Гры» Надежды Грановской отказали ноги
07:59
Оккупанты в Крыму сконфузились из-за инаугурации Трампа
Більше новин

Декілька способів обману клієнтів на СТО

0

Декілька способів обману клієнтів на СТО«Відремонтував машину добре – втратив клієнта». Напевно, це найголовніша приказка у працівників станцій технічного огляду (СТО). Нижче ми розглянемо, як відбувається обман водіїв на дилерських і звичайних СТО.

На приватних станціях техобслуговування ремонт буде коштувати пропорційно вашим знанням про будову автомобіля.Чим менше ви знаєте — тим дорожче ремонт, а для дівчат вартість подвоюється автоматично. Зазвичай людина, яка зовсім не розбирається в машинах, ніколи не знаходиться поруч зі своїм автомобілем в процесі ремонту, тому в добавок до основної проблеми відразу додаються ще кілька вийшли з ладу деталей. Майстер вас просто поставить перед фактом заміни і пояснить її безперечну важливість.

Розлучення на деталях, особливо популярний, якщо при майстерні свій склад деталей. Ви просто на просто міняєте свою справну деталь на нову.

Навіть на поламаних деталях СТО примудряються заробляти. У хороших сервісах вам зобов’язані повернути стару деталь. Зазвичай зняту запчастину кладуть в упаковку від нової і віддають вам. Якщо цього не сталося, то знайте, або вам взагалі нічого не змінювали, або ваша деталь повністю ще не вбита і піде іншому клієнту як б/у. Буває, що треба терміново поставити деталь, а її на складі немає. Тоді майстер дістає б/у запчастини і ставить її як тимчасову, домовляючись з вами про замовлення нової. Таким способом майстер заробляє на б/у запчастини та на подвійної заміни.

Обманюють не тільки на деталях, а і на цінах. Досвідчений майстер відразу бачить, розбирається клієнт в цінах. Якщо ні — нарахує по максимуму. Тому до поїздки на СТО слід ознайомитися з ціновою політикою ринку автозапчастин.

Найчастіший розлучення це вписування додаткових витрат. Зазвичай це дрібниці, на які клієнт ніколи не звертає увагу і які надаються сервісом безкоштовно.

По бляшанці і фарбування теж треба бути дуже уважним. Місця, які не видно ніколи не фарбують.

Якщо ви не впевнені у поломці, краще нічого майстру не говорити, інакше попросіть поміняти стійку так-як вона стукає, вам її і поміняють, але стукати може і не перестати. Претензії потім навіть і не намагайтеся ставити: що попросили поміняти, то і поміняли.

Деякі автомобілісти вважають, що на офіційних СТО дилерського центру не обдурять. Обман починається з самого початку, або, як кажуть, з нульового (при заміні масла і фільтра). А якщо клієнт вирішить обслуговуватися в іншому місці, то можуть пригрозити втратою гарантії на двигун.

З такою заявою ви можете легко посперечатися: прийти на заміну зі своїм маслом і пред’явити сертифікат відповідності. Також на нульовому ТО, якщо машина за перший рік не пройшла більше 30 тисяч, масло і фільтр не змінюються. Вам можуть сказати, що все зроблено. Як і на звичайних СТО, масло і фільтр піде на продаж іншим клієнтам. Навчені клієнти роблять позначки на фільтрах. За допомогою такої хитрості можна дізнатися, чи міняли вам масло і фільтр. Зазвичай, якщо центр спіймали на гарячому, вони вибачаються і обіцяють наступну заміну безкоштовно.

Багато клієнтів дилерських центрів звикли довіряти СТО тому, що скрізь камери, все чисто й акуратно, нове обладнання та прозорі стіни. Цим користуються автомеханіки і майже ніколи не змінюють рідини в автомобілях, тільки доливають. Наприклад, просто доливають гальмівної рідини в розширювальний бачок. Візуально при цьому здається, що вона нова. Також часто обманюють і на налаштування комп’ютерів або на регулювання розвалу сходження.

За налаштування бортових комп’ютерів з вас просто сгребут грошей і хвилинну роботу розтягнутий на 15. Що стосується розвалу сходження, то там все ще гірше. Просто збільшують допуски кутів установки. Після цього розвал ідеальний завжди, а через стенд в день проходить більшу кількість машин.

Якщо клієнт намагається стежити за тим, як йому ремонтують машину, то його постараються відвернути. Люб’язно покажуть, які деталі треба замінити, запропонують подивитися їх вартість або взагалі скажуть, що по гарантії вони будуть безкоштовні. Окриленого клієнта ведуть до менеджера, стіл якого завжди розташовується десь за стіною, щоб не було видно процесу ремонту автомобіля. За столом протримають деякий час, за який майстер обов’язково встигне «замінити масло, фільтри, або поставити потрібну деталь.

На будь-якому СТО, неважливо дилерську воно чи ні, потрібно завжди намагатися стежити за ремонтом машини. Не відволікатися, не бояться питати у майстра, що він робить, але при цьому намагатися не заважати. Знати, навіщо ви приїхали і що вам потрібно поміняти. Знати вартість деталі і перевіряти точно була виконана робота по її заміні.

Головне не боятися і не показувати своєї некомпетентності. Хоча б поверхові знання про автомобілі захистять вас від обману на СТО, будьте пильні.
По материалам: ukrautonews

Загрузка...