Новини

12:26
Я России патриот, меня в детстве кидали об лед, — новый клип группы «Мирко Саблич»
12:20
Усик рассказал, когда проведет бой с Джошуа
12:19
Россиянка шокировала оплеухой окровавленному сыну в ринге
11:29
Война на Донбассе: среди украинских военных – много раненых
10:59
Знаменитый российский боксер позорно проиграл бой за титул суперчемпиона мира
10:48
Ожидается увеличение пассажиропотока в первые дни безвиза на 30%
10:47
Где в Европе самое дорогое топливо
10:25
Новые кадры строительства Керченского моста в Крыму
10:09
"Квартал 95" взорвал сеть исповедью украинского коррупционера
09:58
Памела Андерсон свела мужчин с ума своим декольте
09:54
Эксперт назвал идеальную зарплату для украинцев
09:52
Стала известна средняя цена подержанного автомобиля в Украине
09:50
"В новогоднюю ночь мне грозили сексуальным насилием": Пашинский позабавил сеть новыми перлами
09:47
Сын Виктора Ющенко вышел в свет с возлюбленной
09:29
Во Львове пьяный фанат безуспешно пытался побегать по полю
09:15
Фанаты не узнали Памелу Андерсон после пластической операции
09:14
На Марсе замечены загадочные цифры и иероглифы
09:10
Торопиться некуда: Свежие снимки из курортной Ялты взбудоражили Сеть
09:01
ВР может запретить суду выпускать чиновников под залог
08:56
Президент Литвы показала, как правильно общаться с российскими пропагандистами
08:50
Борьба с "мягкой силой". Почему Украина запретила георгиевскую ленточку
08:46
49-летняя Николь Кидман удивила своим внешним видом
06:52
Анджелина Джоли отпраздновала день рождения дочери без нижнего белья
06:49
Ниже среднего: в Крыму оценили уровень сервиса
06:47
США направят к берегам КНДР третий авианосец - один из крупнейших в мире
06:45
Стало известно, когда в Украине появятся платные дороги
06:40
Ягоды и фрукты в этом году обойдутся украинцам на 50% дороже, чем в прошлом году
06:34
Страдают люди и коты: звезда КремльТВ сочинила новый фейк об Украине
06:22
Первое интервью Путина на посту президента РФ: робкий и стеснительный
05:34
Как первые леди "развлекались" без мужей: яркие фото с саммита НАТО
21:21
Наталья Могилевская впервые рассказала о своем возлюбленном
21:19
Как дети в Ивано-Франковске проучили наглых взрослых (видео)
20:16
Как украинцам сэкономить на растаможке авто
20:08
Мадонна крутит роман с молодой моделью
20:00
Жуткие кадры: Столкновение поездов в Хмельницкой области сняли с беспилотника
19:56
Смешные фотографии, на которых второй план значительно интересней
19:16
43-летняя Хайди Клум полностью обнажилась для книги
18:58
Белый дом предлагает предоставить Украине летальное оружие, - Чалый
Більше новин

Декілька способів обману клієнтів на СТО

0

Декілька способів обману клієнтів на СТО «Відремонтував машину добре – втратив клієнта». Напевно, це найголовніша приказка у працівників станцій технічного огляду (СТО). Нижче ми розглянемо, як відбувається обман водіїв на дилерських і звичайних СТО.

На приватних станціях техобслуговування ремонт буде коштувати пропорційно вашим знанням про будову автомобіля.Чим менше ви знаєте — тим дорожче ремонт, а для дівчат вартість подвоюється автоматично. Зазвичай людина, яка зовсім не розбирається в машинах, ніколи не знаходиться поруч зі своїм автомобілем в процесі ремонту, тому в добавок до основної проблеми відразу додаються ще кілька вийшли з ладу деталей. Майстер вас просто поставить перед фактом заміни і пояснить її безперечну важливість.

Розлучення на деталях, особливо популярний, якщо при майстерні свій склад деталей. Ви просто на просто міняєте свою справну деталь на нову.

Навіть на поламаних деталях СТО примудряються заробляти. У хороших сервісах вам зобов’язані повернути стару деталь. Зазвичай зняту запчастину кладуть в упаковку від нової і віддають вам. Якщо цього не сталося, то знайте, або вам взагалі нічого не змінювали, або ваша деталь повністю ще не вбита і піде іншому клієнту як б/у. Буває, що треба терміново поставити деталь, а її на складі немає. Тоді майстер дістає б/у запчастини і ставить її як тимчасову, домовляючись з вами про замовлення нової. Таким способом майстер заробляє на б/у запчастини та на подвійної заміни.

Обманюють не тільки на деталях, а і на цінах. Досвідчений майстер відразу бачить, розбирається клієнт в цінах. Якщо ні — нарахує по максимуму. Тому до поїздки на СТО слід ознайомитися з ціновою політикою ринку автозапчастин.

Найчастіший розлучення це вписування додаткових витрат. Зазвичай це дрібниці, на які клієнт ніколи не звертає увагу і які надаються сервісом безкоштовно.

По бляшанці і фарбування теж треба бути дуже уважним. Місця, які не видно ніколи не фарбують.

Якщо ви не впевнені у поломці, краще нічого майстру не говорити, інакше попросіть поміняти стійку так-як вона стукає, вам її і поміняють, але стукати може і не перестати. Претензії потім навіть і не намагайтеся ставити: що попросили поміняти, то і поміняли.

Деякі автомобілісти вважають, що на офіційних СТО дилерського центру не обдурять. Обман починається з самого початку, або, як кажуть, з нульового (при заміні масла і фільтра). А якщо клієнт вирішить обслуговуватися в іншому місці, то можуть пригрозити втратою гарантії на двигун.

З такою заявою ви можете легко посперечатися: прийти на заміну зі своїм маслом і пред’явити сертифікат відповідності. Також на нульовому ТО, якщо машина за перший рік не пройшла більше 30 тисяч, масло і фільтр не змінюються. Вам можуть сказати, що все зроблено. Як і на звичайних СТО, масло і фільтр піде на продаж іншим клієнтам. Навчені клієнти роблять позначки на фільтрах. За допомогою такої хитрості можна дізнатися, чи міняли вам масло і фільтр. Зазвичай, якщо центр спіймали на гарячому, вони вибачаються і обіцяють наступну заміну безкоштовно.

Багато клієнтів дилерських центрів звикли довіряти СТО тому, що скрізь камери, все чисто й акуратно, нове обладнання та прозорі стіни. Цим користуються автомеханіки і майже ніколи не змінюють рідини в автомобілях, тільки доливають. Наприклад, просто доливають гальмівної рідини в розширювальний бачок. Візуально при цьому здається, що вона нова. Також часто обманюють і на налаштування комп’ютерів або на регулювання розвалу сходження.

За налаштування бортових комп’ютерів з вас просто сгребут грошей і хвилинну роботу розтягнутий на 15. Що стосується розвалу сходження, то там все ще гірше. Просто збільшують допуски кутів установки. Після цього розвал ідеальний завжди, а через стенд в день проходить більшу кількість машин.

Якщо клієнт намагається стежити за тим, як йому ремонтують машину, то його постараються відвернути. Люб’язно покажуть, які деталі треба замінити, запропонують подивитися їх вартість або взагалі скажуть, що по гарантії вони будуть безкоштовні. Окриленого клієнта ведуть до менеджера, стіл якого завжди розташовується десь за стіною, щоб не було видно процесу ремонту автомобіля. За столом протримають деякий час, за який майстер обов’язково встигне «замінити масло, фільтри, або поставити потрібну деталь.

На будь-якому СТО, неважливо дилерську воно чи ні, потрібно завжди намагатися стежити за ремонтом машини. Не відволікатися, не бояться питати у майстра, що він робить, але при цьому намагатися не заважати. Знати, навіщо ви приїхали і що вам потрібно поміняти. Знати вартість деталі і перевіряти точно була виконана робота по її заміні.

Головне не боятися і не показувати своєї некомпетентності. Хоча б поверхові знання про автомобілі захистять вас від обману на СТО, будьте пильні.
По материалам: ukrautonews


Загрузка...