Новини

21:52
Говядина исчезла с прилавков из-за бедности людей - эксперт
21:02
Нацбанк упростил порядок перемещения наличной валюты через границу
20:24
Садовый предлагает вывозить львовский мусор в Чернобыль
19:57
Банкиры: почему так резко подорожал доллар
17:21
Герман Греф не стал подтверждать слухи о вероятном уходе с рынка Украины
17:00
Венгрия захотела автономию в Украине: МИД отреагировал
16:50
Промышленная политика Кабмина помогает развивать внутреннее производство
16:38
Женатый футболист в прямом эфире нечаянно проговорился о любовнице
16:32
Ученые: Могут ли всего два человека возобновить жизнь на Земле?
16:24
Премьер анонсировал ликвидацию налоговой милиции
16:21
Сеть Ланет: интернет-пакет Gold стал выгоднее
16:17
Где выгодно купить источник бесперебойного питания?
16:13
Рыбчинский засветил "пятую точку" Савченко в облегающих штанах
16:03
Новые ямы появляются со скоростью 300 кв метров в неделю: Чем больше выделяют денег, тем больше украдут
15:54
Андрей Фурсов. "Смерть людоеда: правда и мифы о Рокфеллере"
15:50
Альфа-Банк не планирует уходить с украинского рынка
15:29
В Раде назвали количество депутатов с двойным гражданством
15:24
Парасюк рассказал, как опустить курс до 15 грн/$ уже "на завтра"
15:15
СБУ официально запретила въезд в Украину Юлии Самойловой
13:13
Как "таможня" между Донецком и Луганском грабит жителей Донбасса. Рассказ очевидца
12:04
Стала известна стоимость визы в Египет – СМИ
11:52
Госдума РФ запретила переводы денег в Украину
11:42
"Крым не дал, а взял": москвичи рассказали о жизни после аннексии
10:40
ПриватБанк планирует расширить предоставление ряда соцуслуг
10:14
Названы 10 городов Европы, в которые украинцы смогут слетать менее чем за 1000 гривень
09:29
"Стиль Парасюка": в сети мастерски высмеяли украинского нардепа
09:28
В столице и области дешевеют квартиры из-за низкого спроса
08:28
Новая ведущая "Орла и решки" вызвала экстаз у поклонников своим видео из спортзала
08:14
Маск наладит выпуск Tesla в Украине?
08:09
Дженнифер Лопес подвело экстремальное мини
08:01
"Мусорная блокада" Львова была создана искусственно. Появилось подтверждение
07:51
Жуткие кадры: Китаец рухнул с обрыва во время селфи
07:48
Уникальный феномен молний Кататумбо
07:41
В Украине снизилась цена на автогаз
07:36
Исхудавшая Настя Каменских удивила смелым нарядом
07:33
"Ведьмы из Правого сектора": новый фейк "ДНР" рассмешил известного снайпера
07:31
В Украине растут зарплаты и рынок труда: больше всего нужны строители и бухгалтеры
07:17
Кто был богаче Рокфеллера или 10 самых богатых людей в истории
Більше новин

Митнику, який хотів хабаря за ввезення авто для ато, зламали щелепу прямо на робочому місці

0

Митнику, який хотів хабаря за ввезення авто для ато, зламали щелепу прямо на робочому місці Незважаючи на всі спроби влади полегшити роботу волонтерів, що забезпечують бійців в зоні АТО необхідним майном, бюрократія і відверта корупція залишаються їх головними ворогами.

З цими «ворогами» волонтерам доводиться вести постійну «війну», іноді навіть не зовсім законними методами. На сьогодні гострою проблемою, з якою зіткнулися волонтери, залишається неврегульоване питання про розмитнення автомобілів, ввезених з-за кордону для потреб АТО, розповів в інтерв’ю Цензор НЕТ, відомий волонтер, один з організаторів руху «Народний тил» Роман Синіцин.«Ну, ось забезпечення машинами, наприклад. Архіважлива проблема: вони ж, в основному їздять на ВАЗах, а для розвідки це - взагалі не транспорт. Потрібен швидкий, маневрений позашляховик, який їде зі швидкістю 120-140 км / ч, може їхати по полю. Тому ми закуповуємо в Європі, не розмитнюємо. Завозимо сюди машини, переробляємо їх, фарбуємо, обслуговуємо, іноді ставимо пружини побільше, бронюємо. Частину машин нам подарували, частину ми купували самі.

А влучити у великий «Урал», що їде зі швидкістю 60 км / ч, та ще й ламається раз в три години - набагато легшче. Та й взагалі, машини потрібні всюди. Тому ми запустили окремий проект - «Колеса народного тилу». І окремо збираємо на це гроші », - розповів Синіцин. Тобто давно треба було виробити якийсь чіткий, прозорий механізм того, як волонтерським групам ці машини слід завозити і як ставити на баланс частин ...

В Україні завжди існувала схема завезення таких машин. На цих схемах нагрівали собі руки митники. Бабло йшло наверх, і вартість завозу машини становила $400-500. А ми за це гроші ніколи не платили ... », - розповідає Синіцин.

Були випадки, коли митники говорили: «Та яке там АТО, ваше АТО не гумова, скільки можна вже це везти?». Причому це стосується не тільки авто, а й спорядження », - зазначив волонтер. За його словами, проблеми виникали на кордоні з Польщею та Угорщиною.

З іншого волонтерською групою був випадок: везли машини - так їх добу маринували на митниці. Начальник зміни у митників сказав: «Ось, є тариф (неофіційний розмір хабарів прийнятий на митниці - Ред.) $ 450-500. Я вам роблю знижку, давайте по $200 за машину ... Ну, і йому прямо там зламали щелепу.

Бувало й таке, що батальйони заїжджали прямо на митницю і говорили: це наші машини!», - розповів Синіцин. Від також зазначив, що прикордонники, які вже воювали, завжди йдуть назустріч волонтерам. «Розумієш, погранці вже повоювали, розуміють що до чого, і з ними ніколи ніяких питань не виникало. Я ось думаю, може, пора створити і від правити в зону АТО батальйон митників (сміється)? », - запропонував волонтер.
За матеріалами Експрес онлайн


Загрузка...