Новини

21:40
Уникальные кадры: тигры раскурочили шпионивший за ними квадрокоптер
21:26
"Укрпочта" повысит тарифы на 50%
20:49
Я уничтожу твоих детей: Нардеп БПП с женой избили мужчину в казино
20:44
The Daily Signal: Украина медленно вымирает
20:25
У Польщі озвучили нову заяву про Бандеру та Україну
20:15
На взятке попались офицеры Генштаба ВСУ и Госпогранслужбы
20:05
У Меланьи Трамп появился реальный двойник
18:39
В Киеве ограблен банк, полиция ищет злоумышленника
18:22
Гройсман проинспектировал работу лучшего украинского танка
16:21
ГФС хочет отменить обязательную проверку ФЛП при закрытии
16:09
Коломойскому грозит до пяти лет тюрьмы – Гонтарева
16:07
Рада приняла закон, по которому следователи и прокуроры у любого человека смогут конфисковать все - нардеп
16:04
WebProduction предложил компаниям услугу CRM-аудита
15:43
Когда в Украине заработает финансовая полиция
15:09
Есть ли российский след в укрэнергетике и кому идут наши деньги?
15:03
В Раде не исключили, что Гончаренко похитили для пыток
14:34
Украинский беспилотный БТР вызвал фурор на выставке в Дубае
13:25
Провайдеры рассказали, как будут лишать украинцев интернета и связи
12:45
Бизнесмен: Как у самой бедной страны Европы может быть самое дорогое электричество в Европе?
12:33
Всплеск радиации в 7 странах Европы может быть связан с «секретными испытаниями» России
12:28
СМИ: Война между Китаем и США может начаться в любой момент
12:15
"Налоговая полиция - STOP": Под Радой митингуют против непосильных налогов
10:45
За жалобы на условия жизни в казармах бойцам начали угрожать и выселили на улицу
10:15
Долг киевлян за тепло превысил 4,7 миллиарда – Киевэнерго
09:59
Савченко: Дети должны уметь стрелять c шести лет
09:52
Как российская мафия грабит украинцев через тарифы облэнерго
09:44
Донбасс – это наше: Наемник из Чечни назвал Донецк своей землей
09:27
Турчинов: Для противостояния России одной армии недостаточно
09:20
В Киеве подорожал хлеб на 10-15%
09:02
Украинцам пообещали не отключать электричество до 20 марта
08:58
В Крыму на "дороге смерти" взорвался бензовоз: водитель сгорел заживо
08:57
Украинцев через суд заставляют возвращать субсидии обратно
08:46
Поклонники раскритиковали Настю Каменских за неумение жарить блины
08:31
Невероятно: Boeing в сопровождении истребителей и НЛО
08:25
Свинина станет еще дороже: Украине прочат взлет цен и массовое банкротство свиноферм
08:21
Веру Брежневу подвела юбка с откровенным разрезом
08:07
Венгрия выделит Украине кредит в 50 миллионов евро на дороги
07:53
Беременная Анна Седокова столкнулась с предательством близкого человека
Більше новин

Чи подешевшають автомобілі в Україні?

0

Чи подешевшають автомобілі в Україні?Водії та автовласники знову в розгубленості. Продавати авто зараз або ще почекати? Купити залізного коня вже чи після свят? Усіх цікавить, що ж буде з цінами на авто, яких сюрпризів чекати і на що сподіватися.

З нового року набувають чинності зміни до законодавства, а тому думки з приводу цін на автомобілі розділилися: одні вважають, що машини подешевшають, інші ж, навпаки, передбачають ще більше подорожчання транспортних засобів в Україні. Чого ж насправді очікувати на ринку автопродажів з 2016 року, спробував розібратися «Карпатський об’єктив».

Спецмито в минулому
З 30 листопада скасовано спеціальне мито. Його ввели терміном на три роки ще у квітні 2013-го. Тоді урядовці обґрунтовували необхідність введення спецмита підтримкою національного виробника. Зокрема у 2013 році Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ввела спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів з робочим об’ємом двигуна понад 1 тис. куб. см у розмірі 6,46% їхньої вартості, від 1,5 до 2,2 тис. куб. см – 12,95%.

У 2014 та 2015 роках ставки мита дещо зменшилися – до 2,15% і 4,32% відповідно, але на тлі економічної кризи та падіння доходів українців імпорт авто й надалі продовжував скорочуватися, так само, як і внутрішнє виробництво.

У 2014-му імпорт автомобілів скоротився на 64% порівняно із 2013 роком. Водночас внутрішнє виробництво легкових машин в Україні 2013-го впало на 34%, а 2014-го – на 43% порівняно із попереднім роком, повідомляє BBC Україна.

Аналітики запевняють, що ринок автопродажів уже пережив своє «дно» минулого року, і прогнозують збільшення продажів у 2016-му за умови стабільного валютного курсу.

Імпортні товари подешевшають
Ще одна позитивна законодавча зміна – скасування додаткового імпортного збору в розмірі 5% з нового року. Останній Україна ввела наприкінці лютого задля стабілізації платіжного балансу. Додатковий імпортний збір вводився не тільки на автомобілі, а й на інші категорії товарів, що ввозяться в нашу країну.

Отож скасування спецмита та додаткового імпортного збору в рамках Угоди про асоціацію з ЄС мало би свідчити про здешевлення авто. Саме про це й говорить глава уряду з екранів телевізорів. Однак це ще не всі новації, бо з нового року Україна переходить на нові екостандарти.

Перехід на Євро-5
Уже з 1 січня буде заборонене ввезення автомобілів, що не відповідають стандарту Євро-5. Європа перейшла на цей екостандарт ще 2009 року задля зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Отож іномарки, старіші п’яти років, більше не потраплятимуть на український авторинок. В Україні ж в автомобілях, котрі не відповідають Євро-5, необхідно буде обов’язково переобладнати двигун.

Не секрет, що автопарк українців досить застарів. За підрахунками деяких експертів, понад 75% машин в Україні старші п’яти років. Отож перехід на Євро-5 торкнеться левової частки автовласників. А нові правила ввезення машин не старших п’яти років позначаться на ринку автопродажів, унаслідок чого можна очікувати подорожчання найдешевших іномарок, оскільки їх пропозиція на ринку не збільшуватиметься за рахунок ввезених з-за кордону автомобілів. Схоже, зниження ціни торкнеться тільки нових автомобілів або не старших п’яти років.

Отож, як бачимо, скасування спецмита та імпортного збору мало б здешевити автомобілі в Україні, однак, швидше за все, це торкнеться тільки авто молодших 5 років, адже всіх інших не омине новий екостандарт.
karpatskijobjektiv.com


Загрузка...