Новини

21:08
В центре Львова автобус насмерть переехал парковщика
20:59
У Трампа определились с главными недругами США
20:44
Про аферистів з ТОВ «Укрмедексперт» фактичним керівником якого є Тодуров Б.М.
20:39
Командир из зоны АТО сделал громкое заявление о возврате Крыма
20:17
В Украине абсолютно глупые законы ввоза автомобилей из-за рубежа
20:15
Лещенко заговорил о начале подготовки Порошенко ко второму президентскому сроку
19:58
В чем опасность новшества МВД по водительским правам
19:56
Курьез: Разъяренный Жириновский отдал Крым Украине
18:04
Сеть умилило видео с морской свинкой, которая задумалась о судьбе мира
17:16
Украинцев ждет ценовой "взрыв" на транспорт и коммуналку: когда и почему
16:21
Мэр Львова Садовый: Львов – это часть Украины?
16:02
Деолигархизация в Украине: невыполненное обещание власти
15:55
Украина выиграла у России право на чемпионат Европы по боксу
15:54
Чем отличается Трамп от Обамы: интересное видео
14:34
Бути чи не бути? Чи подорожчають авіаквитки у 2017?
13:32
Чому в Україні ніколи не буде білих зарплат
13:23
Жуткие кадры: В Харькове мужчина прыгнул под поезд метро
13:08
Лише Молдова випередила Україну по бідності у Європі
12:52
Самая красивая полицейская стала звездой социальных сетей
12:42
США ожидает революция: Джеральд Селенте
12:39
Гройсман: Украинское машиностроение нуждается в серьезной поддержке
12:30
Въезд в Киев блокируют около 200 человек "АвтоЕвроСилы": ждут Гройсмана
12:28
Про безработицу, популизм и пофигизм в Украине
12:05
Из-за действий Нацбанка доллар снова пошел вверх
11:24
Самый шикарный и дорогой дом в США выставлен на продажу
11:16
Продажи новых авто в Украине за год выросли на 40%
10:51
Nokia 6 сошёлся с iPhone 7 Plus в тесте камер
10:21
Сколько украинцы заплатят за сохранение своих мобильных номеров
10:09
Специалисты о платежках за тепло: Эта цифра завышена в пять раз
09:58
"Правительства у нас долго не живут". Почему Кабмин сотрясают скандалы
09:21
Шины и дым: "АвтоЕвроСила" перекрыла Бориспольскую трассу в Киеве
08:53
Как в мире увеличивается "пропасть" между бедными и богатыми (исследование)
08:45
Украина способна накормить 500 млн человек - глава Минагрополитики
08:41
Сеть покоряет ролик, в котором мир показан глазами искусственного интеллекта
08:37
50-летняя Синди Кроуфорд порадовала фанатов откровенным снимком
08:30
Польша усиливает защиту границ
08:14
Шокирующее убийство ребенка в Киеве: новые подробности
08:08
Все очень серьезно: Брэд Питт переезжает жить к Кейт Хадсон
Більше новин

Чи подешевшають автомобілі в Україні?

0

Чи подешевшають автомобілі в Україні?Водії та автовласники знову в розгубленості. Продавати авто зараз або ще почекати? Купити залізного коня вже чи після свят? Усіх цікавить, що ж буде з цінами на авто, яких сюрпризів чекати і на що сподіватися.

З нового року набувають чинності зміни до законодавства, а тому думки з приводу цін на автомобілі розділилися: одні вважають, що машини подешевшають, інші ж, навпаки, передбачають ще більше подорожчання транспортних засобів в Україні. Чого ж насправді очікувати на ринку автопродажів з 2016 року, спробував розібратися «Карпатський об’єктив».

Спецмито в минулому
З 30 листопада скасовано спеціальне мито. Його ввели терміном на три роки ще у квітні 2013-го. Тоді урядовці обґрунтовували необхідність введення спецмита підтримкою національного виробника. Зокрема у 2013 році Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ввела спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів з робочим об’ємом двигуна понад 1 тис. куб. см у розмірі 6,46% їхньої вартості, від 1,5 до 2,2 тис. куб. см – 12,95%.

У 2014 та 2015 роках ставки мита дещо зменшилися – до 2,15% і 4,32% відповідно, але на тлі економічної кризи та падіння доходів українців імпорт авто й надалі продовжував скорочуватися, так само, як і внутрішнє виробництво.

У 2014-му імпорт автомобілів скоротився на 64% порівняно із 2013 роком. Водночас внутрішнє виробництво легкових машин в Україні 2013-го впало на 34%, а 2014-го – на 43% порівняно із попереднім роком, повідомляє BBC Україна.

Аналітики запевняють, що ринок автопродажів уже пережив своє «дно» минулого року, і прогнозують збільшення продажів у 2016-му за умови стабільного валютного курсу.

Імпортні товари подешевшають
Ще одна позитивна законодавча зміна – скасування додаткового імпортного збору в розмірі 5% з нового року. Останній Україна ввела наприкінці лютого задля стабілізації платіжного балансу. Додатковий імпортний збір вводився не тільки на автомобілі, а й на інші категорії товарів, що ввозяться в нашу країну.

Отож скасування спецмита та додаткового імпортного збору в рамках Угоди про асоціацію з ЄС мало би свідчити про здешевлення авто. Саме про це й говорить глава уряду з екранів телевізорів. Однак це ще не всі новації, бо з нового року Україна переходить на нові екостандарти.

Перехід на Євро-5
Уже з 1 січня буде заборонене ввезення автомобілів, що не відповідають стандарту Євро-5. Європа перейшла на цей екостандарт ще 2009 року задля зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Отож іномарки, старіші п’яти років, більше не потраплятимуть на український авторинок. В Україні ж в автомобілях, котрі не відповідають Євро-5, необхідно буде обов’язково переобладнати двигун.

Не секрет, що автопарк українців досить застарів. За підрахунками деяких експертів, понад 75% машин в Україні старші п’яти років. Отож перехід на Євро-5 торкнеться левової частки автовласників. А нові правила ввезення машин не старших п’яти років позначаться на ринку автопродажів, унаслідок чого можна очікувати подорожчання найдешевших іномарок, оскільки їх пропозиція на ринку не збільшуватиметься за рахунок ввезених з-за кордону автомобілів. Схоже, зниження ціни торкнеться тільки нових автомобілів або не старших п’яти років.

Отож, як бачимо, скасування спецмита та імпортного збору мало б здешевити автомобілі в Україні, однак, швидше за все, це торкнеться тільки авто молодших 5 років, адже всіх інших не омине новий екостандарт.
karpatskijobjektiv.com

Загрузка...