Новини

09:07
Крымчане истерят из-за «понаехавших» россиян, – соцсети
08:57
Украинцам объяснили, каких цен на топливо следует ожидать этим летом
08:56
Stratfor: У НАТО серьезная проблема, не все члены Альянса готовы воевать с Россией
08:54
Польща завалена українським бурштином, Італія – українським лісом. Це мільярди грн, в порівнянні з копійками, про які звітує ГПУ, – Балога
08:53
Как потерять друзей и заставить всех тебя ненавидеть: история свободы Надежды Савченко
08:48
52-летняя Моника Беллуччи показала роскошное тело в нижнем белье
08:48
"Мягкий и шершавый": ребенок поделился интересными впечатлениями от встречи с Порошенко
08:37
Русские скрепы и пиво вместе: ошеломительный эффект
08:30
Почему туристы выбирают поездку в Одессу среди украинских и заграничных курортов?
08:25
Мировая торговля выросла в I квартале, эксперты говорят о тенденции к восстановлению
08:16
Алина Гросу продемонстрировала фигуру в стильном купальнике
08:14
Нардеп прокомментировал свою интимную переписку в Раде
08:12
Наталья Могилевская восхитила фанатов внешним видом
08:12
Курьезы, произошедшие во время визита Порошенко в Одессу
08:02
Трамп разошелся: Одного из лидеров НАТО затолкал за спину
07:56
Их мозг – сложная конструкция: публицист составил портрет типичного российского "в*тника"
16:23
Турция поможет Украине автобусами
16:20
НАБУ порушило кримінальні провадження проти Голови Окружного адміністративного суду міста Києва та його заступника, коли програло проти них справу у суді
15:02
Резкий взлет криптовалют: чем опасен этот пузырь?
14:59
У Трампа планируют в 2018 году выделить Украине $350 млн
14:35
После блокировок российских соцсетей в Украине их аудитория увеличилась на 2 миллиона VPN-пользователей
11:59
Миссия МВФ завершила работу в Украине: сообщили, каких реформ ждут от нашей страны
11:44
Результаты английской Премьер-лиги 2017 становятся все интереснее
11:34
Реформа медицины. Вы дружно наплевали на себя. На своих детей. На своих родителей - Комаровский
11:19
Тарифы на общественный транспорт в Киеве повышаются: в чем причина?
11:14
В прямом эфире российского телеканала выдали новый яркий фейк об Украине: в соцсетях истерика
10:17
Самый необычный подарок для девушки насмешил интернет
10:06
Керченский мост трещит по швам (видео)
09:47
Безвиз: как на границе делают бизнес на очередях
09:00
На украинский авторынок хлынули «утопленники» и битые машины из Грузии
08:49
В Киеве могут закрыть Центральный автовокзал и автостанцию на Глушкова
08:37
Андрей Данилко разоткровенничался о своей личной жизни
08:34
Каждый десятый украинец регулярно дает деньги на церковь
08:32
"Адреналин валит!" Стало известно о крайне рискованном приеме бойцов АТО
08:31
Катя Осадчая восхитила фанатов красотой в ярком платье
08:28
"Если бы не пацаны на Востоке": Новая песня "Квартала 95" покоряет Сеть
08:23
30 мая Нидерланды поддержат Соглашение между Украиной и ЕС
08:12
Обережно: громадянство України можна втратити мимоволі
Більше новин

Чи подешевшають автомобілі в Україні?

0

Чи подешевшають автомобілі в Україні? Водії та автовласники знову в розгубленості. Продавати авто зараз або ще почекати? Купити залізного коня вже чи після свят? Усіх цікавить, що ж буде з цінами на авто, яких сюрпризів чекати і на що сподіватися.

З нового року набувають чинності зміни до законодавства, а тому думки з приводу цін на автомобілі розділилися: одні вважають, що машини подешевшають, інші ж, навпаки, передбачають ще більше подорожчання транспортних засобів в Україні. Чого ж насправді очікувати на ринку автопродажів з 2016 року, спробував розібратися «Карпатський об’єктив».

Спецмито в минулому
З 30 листопада скасовано спеціальне мито. Його ввели терміном на три роки ще у квітні 2013-го. Тоді урядовці обґрунтовували необхідність введення спецмита підтримкою національного виробника. Зокрема у 2013 році Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ввела спеціальні мита на імпорт легкових автомобілів з робочим об’ємом двигуна понад 1 тис. куб. см у розмірі 6,46% їхньої вартості, від 1,5 до 2,2 тис. куб. см – 12,95%.

У 2014 та 2015 роках ставки мита дещо зменшилися – до 2,15% і 4,32% відповідно, але на тлі економічної кризи та падіння доходів українців імпорт авто й надалі продовжував скорочуватися, так само, як і внутрішнє виробництво.

У 2014-му імпорт автомобілів скоротився на 64% порівняно із 2013 роком. Водночас внутрішнє виробництво легкових машин в Україні 2013-го впало на 34%, а 2014-го – на 43% порівняно із попереднім роком, повідомляє BBC Україна.

Аналітики запевняють, що ринок автопродажів уже пережив своє «дно» минулого року, і прогнозують збільшення продажів у 2016-му за умови стабільного валютного курсу.

Імпортні товари подешевшають
Ще одна позитивна законодавча зміна – скасування додаткового імпортного збору в розмірі 5% з нового року. Останній Україна ввела наприкінці лютого задля стабілізації платіжного балансу. Додатковий імпортний збір вводився не тільки на автомобілі, а й на інші категорії товарів, що ввозяться в нашу країну.

Отож скасування спецмита та додаткового імпортного збору в рамках Угоди про асоціацію з ЄС мало би свідчити про здешевлення авто. Саме про це й говорить глава уряду з екранів телевізорів. Однак це ще не всі новації, бо з нового року Україна переходить на нові екостандарти.

Перехід на Євро-5
Уже з 1 січня буде заборонене ввезення автомобілів, що не відповідають стандарту Євро-5. Європа перейшла на цей екостандарт ще 2009 року задля зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Отож іномарки, старіші п’яти років, більше не потраплятимуть на український авторинок. В Україні ж в автомобілях, котрі не відповідають Євро-5, необхідно буде обов’язково переобладнати двигун.

Не секрет, що автопарк українців досить застарів. За підрахунками деяких експертів, понад 75% машин в Україні старші п’яти років. Отож перехід на Євро-5 торкнеться левової частки автовласників. А нові правила ввезення машин не старших п’яти років позначаться на ринку автопродажів, унаслідок чого можна очікувати подорожчання найдешевших іномарок, оскільки їх пропозиція на ринку не збільшуватиметься за рахунок ввезених з-за кордону автомобілів. Схоже, зниження ціни торкнеться тільки нових автомобілів або не старших п’яти років.

Отож, як бачимо, скасування спецмита та імпортного збору мало б здешевити автомобілі в Україні, однак, швидше за все, це торкнеться тільки авто молодших 5 років, адже всіх інших не омине новий екостандарт.
karpatskijobjektiv.com


Загрузка...