Новини

15:29
Порошенко позвал иностранцев приватизировать украинские компании
15:24
5 типов Android-приложений, которые нужно удалить немедленно
15:20
Nokia 6 был распродан менее чем за одну минуту
15:12
Ученые назвали главную угрозу для планеты в 2017 году
13:46
Жуткие кадры: В Иране упал небоскреб, пострадало более 70 человек
13:42
Столичные маршрутки продолжат дорожать
13:36
Во Французских Альпах молния сбила НЛО
13:12
Под гимн Украины во Львовском горсовете устроили массовую драку
11:37
Савченко связала свое исключение из Комитета по нацбезопасности с Пашинским
11:20
Кабмин сообщил о росте стипендий и зарплат в Украине
10:50
Порошенко ожидает запуска безвиза с ЕС «через несколько недель»
10:45
Шутка Жванецкого о продаже Курил разозлила россиян
10:39
"Дорога в ад выложена компромиссами, мародерством и постоянным враньем своему народу", - журналистка
10:25
В Украине увеличилось количество ликвидированных ФЛП
10:10
СМИ: Вернувшись из АТО, боец "Азова" прикупил себе две квартиры в Киеве, самолет и ручку за 120 тысяч грн
10:07
Катастрофическая эко-ситуация во Львове. Заявление Садового
09:04
В Украине набирает популярности новый вид авторазвода
08:58
Новый контракт с МВФ: катастрофа неизбежна?
08:50
Эксперт: Большинство украинцев смогут претендовать на 30% от минимальной пенсии
08:47
В Молдове мужчина решил спилить верхушку сосны, сидя на дереве
08:44
Китай и Европа переходят на электромобили
08:24
Катя Осадчая и Юрий Горбунов: все-таки они вместе
08:23
Кадры громкой перепалки Савченко с Тетеруком в Раде
08:03
Мир в опасности: Северная Корея создала межконтинентальные баллистические ракеты
08:01
Бывшая жена обвинила Армена Джигарханяна в многолетних изменах
07:42
В Одессе замерз весь военный флот Украины
07:39
Ани Лорак ошеломила фанатов фигурой в купальнике
07:29
Савченко: Те, кто кричит «мы вернем Крым», сольют вас в «котлы»
07:20
Повышение зарплаты не повлияло на курс гривны - Гройсман
07:16
Популярная украинская певица похвасталась выступлением в России
07:12
Вокруг популярного российского певца разгорелся громкий скандал
22:29
ЕС открестился: Судьба Украины в руках Нидерландов
21:26
В Сети появилось письмо Януковича с просьбой ввести российские войска
документ
21:13
Мало: Власти хотят контролировать всех бомжей в Украине
21:02
В каких городах Украины подешевели квадратные метры
20:56
Оккупанты Крыма круглосуточно возводят огневые точки, нацеленные в сторону Украины
17:01
Аваков наказав готуватись до зачистки Донбасу
16:59
С жителей Украины будут собирать по 100 грн: решение Кабмина
Більше новин

Люди все більше довіряють рекламі в інтернеті

0

Довіра до онлайн-реклами росте, у той час як оголошення в пресі, на радіо і ТБ поступово втрачають свій авторитет, з'ясувала дослідницька компанія Nielsen.

Люди все більше довіряють рекламі в інтернеті

Причиною тому є соціально-рекомендаційний характер реклами в Мережі. Адже тільки Інтернет надає споживачам зворотний зв'язок з продавцями, дає можливість порадитися щодо покупки з друзями, ознайомитися з відгуками споживачів про пропонований товар.

Компанія Nielsen в серпні - вересні 2011 р. опитала 28 тис. онлайн-споживачів з 56 країн світу і отримала наступні результати:

92% респондентів зізналися, що довіряють рекомендаціям рідних, друзів і знайомих в Мережі. Зростання довіри близьким в Інтернеті за 4 роки склало 18%.
70% опитаних довіряють відгуками споживачів в Мережі. За 4 роки довіра до них збільшилася на 15%, і це другий по ефективності формат інтернет реклами на сьогодні.
58% споживачів, опитаних Nielsen, довіряють інформації на офіційних сайтах компаній.
50% респондентів довіряють інформації електронних листів від брендів, на які вони підписалися.
40% опитаних довіряють контекстній рекламі в пошуку;
36% - онлайн-відеорекламі;
36% довіряють рекламі в соціальних мережах;
33% користувачів Мережі довіряють банерній реклами. Цей показник на 10% вище показника за 2007 р.
33% опитаних довіряють мобільним банерам.
29% - текстових оголошень на мобільних пристроях.

Рекламі на телебаченні, в журналах і газетах сьогодні довіряють 47% споживачів. За 2 роки довіра до цих форматів впала на 24%, 20% і 25% відповідно. При цьому рекламодавці продовжують активно вкладати в рекламу на ТБ. З 2010 по 2011 р. дохід ТБ-реклами збільшився на 10%.

Керівник рекламного напрямку компанії Nielsen Рендалл Біад (Randall Beard) вважає: "Незважаючи на те, що телевізійна реклама залишиться преміум-каналом розкрутки бренду, талановиті маркетологи будуть все активніше використовувати можливості Інтернету для взаємодії з аудиторією споживачів".
Джерело: SeoNews.ru

Загрузка...