Новини

09:24
Филиппа Киркорова обвинили в смерти человека
09:18
Пранкер Вован жестко разыграл Олега Скрипку от имени Авакова
08:47
Маша Ефросинина удивила новым нарядом
08:45
Ученые обнаружили ранее неизвестное состояние сознания человека
08:43
Уже сломался: в сети шутят из-за ремонта российского корабля "Адмирал Кузнецов"
08:39
Конференция, потом - референдум: в РФ предложили решение вопроса Крыма
08:32
Чому україномовні українці мають виправдовуватися?
08:28
Звезда «Кухни» показала точеную фигуру в бикини
21:02
Преемник Путина громко опозорился в прямом эфире
20:57
Знали, что делали: Итоги повышения минималки
20:44
Ученые выяcнили, кoгдa и пoчeму люди зaбывaют cвoe дeтcтвo
20:43
Появились кадры масштабного пожара на рынке в Одессе
20:38
Украинцы назвали город, которым гордятся больше всего
16:40
В России опозорились с самым дорогим стадионом страны
15:52
Опубликован полный список заступившихся за прожженного коррупционера Мартыненко
15:48
Вакарчук раскритиковал Украину и отечественный кинематограф
15:42
Ученый из США выдвинул новую версию существования жизни после смерти
15:25
Українська журналістка заступилася за Олега Скрипку. Її пост підкорює Мережу
15:21
В НАБУ заявили, что партия Яценюка угрожает судье по делу Мартыненко
12:18
"Вступает в силу немедленно": Трамп объявил о важнейшем экономическом решении
12:13
Бюджет Украины лишится огромной суммы
12:11
Гигант мысли: в сети высмеяли заявление человека Путина об атаках на Россию
11:15
Не хотели верить: предсказавший победу Трампа эксперт уверен в триумфе Ле Пен
09:49
Украинские бойцы "дали прикурить" террористам на Луганщине
09:41
Большая мясорубка? Появился прогноз, кто ударит первым на Донбассе
09:37
Ученые нашли планету из «пенопласта»
09:14
Соцсети шокировал "инцидент" с украинцем на росТВ
09:03
Посадка 20 тысяч чиновников на 6-7 лет: Сакварелидзе предложил как улучшить жизнь в Украине
08:57
Тина Кароль изумила дерзким платьем с шипами
08:55
Волонтер поделилась информацией, которую умалчивают в НАТО и Украине
08:45
Гонтарева: государство сможет продать Приватбанк только через 5 лет
08:43
Владельца пиратского сайта FS.TO отправили под домашний арест
08:25
Наталья Могилевская сразила наповал роскошным внешним видом
08:20
В Одесской области активно строят солнечные электростанции
08:15
Китай привел свой воздушный флот в полную боевую готовность
08:13
Украинцы оказались на третьем месте среди иностранцев, натурализованных в Германии
08:03
Сравнение сел Украины и России стало хитом в сети (видео)
08:01
Настя Каменских копирует Ким Кардашьян
Більше новин

Люди все більше довіряють рекламі в інтернеті

0

Довіра до онлайн-реклами росте, у той час як оголошення в пресі, на радіо і ТБ поступово втрачають свій авторитет, з'ясувала дослідницька компанія Nielsen.

Люди все більше довіряють рекламі в інтернеті

Причиною тому є соціально-рекомендаційний характер реклами в Мережі. Адже тільки Інтернет надає споживачам зворотний зв'язок з продавцями, дає можливість порадитися щодо покупки з друзями, ознайомитися з відгуками споживачів про пропонований товар.

Компанія Nielsen в серпні - вересні 2011 р. опитала 28 тис. онлайн-споживачів з 56 країн світу і отримала наступні результати:

92% респондентів зізналися, що довіряють рекомендаціям рідних, друзів і знайомих в Мережі. Зростання довіри близьким в Інтернеті за 4 роки склало 18%.
70% опитаних довіряють відгуками споживачів в Мережі. За 4 роки довіра до них збільшилася на 15%, і це другий по ефективності формат інтернет реклами на сьогодні.
58% споживачів, опитаних Nielsen, довіряють інформації на офіційних сайтах компаній.
50% респондентів довіряють інформації електронних листів від брендів, на які вони підписалися.
40% опитаних довіряють контекстній рекламі в пошуку;
36% - онлайн-відеорекламі;
36% довіряють рекламі в соціальних мережах;
33% користувачів Мережі довіряють банерній реклами. Цей показник на 10% вище показника за 2007 р.
33% опитаних довіряють мобільним банерам.
29% - текстових оголошень на мобільних пристроях.

Рекламі на телебаченні, в журналах і газетах сьогодні довіряють 47% споживачів. За 2 роки довіра до цих форматів впала на 24%, 20% і 25% відповідно. При цьому рекламодавці продовжують активно вкладати в рекламу на ТБ. З 2010 по 2011 р. дохід ТБ-реклами збільшився на 10%.

Керівник рекламного напрямку компанії Nielsen Рендалл Біад (Randall Beard) вважає: "Незважаючи на те, що телевізійна реклама залишиться преміум-каналом розкрутки бренду, талановиті маркетологи будуть все активніше використовувати можливості Інтернету для взаємодії з аудиторією споживачів".
Джерело: SeoNews.ru


Загрузка...