Всі новини

Люди все більше довіряють рекламі в інтернеті

Довіра до онлайн-реклами росте, у той час як оголошення в пресі, на радіо і ТБ поступово втрачають свій авторитет, з'ясувала дослідницька компанія Nielsen.

Люди все більше довіряють рекламі в інтернеті

Причиною тому є соціально-рекомендаційний характер реклами в Мережі. Адже тільки Інтернет надає споживачам зворотний зв'язок з продавцями, дає можливість порадитися щодо покупки з друзями, ознайомитися з відгуками споживачів про пропонований товар.

Компанія Nielsen в серпні - вересні 2011 р. опитала 28 тис. онлайн-споживачів з 56 країн світу і отримала наступні результати:

92% респондентів зізналися, що довіряють рекомендаціям рідних, друзів і знайомих в Мережі. Зростання довіри близьким в Інтернеті за 4 роки склало 18%.
70% опитаних довіряють відгуками споживачів в Мережі. За 4 роки довіра до них збільшилася на 15%, і це другий по ефективності формат інтернет реклами на сьогодні.
58% споживачів, опитаних Nielsen, довіряють інформації на офіційних сайтах компаній.
50% респондентів довіряють інформації електронних листів від брендів, на які вони підписалися.
40% опитаних довіряють контекстній рекламі в пошуку;
36% - онлайн-відеорекламі;
36% довіряють рекламі в соціальних мережах;
33% користувачів Мережі довіряють банерній реклами. Цей показник на 10% вище показника за 2007 р.
33% опитаних довіряють мобільним банерам.
29% - текстових оголошень на мобільних пристроях.

Рекламі на телебаченні, в журналах і газетах сьогодні довіряють 47% споживачів. За 2 роки довіра до цих форматів впала на 24%, 20% і 25% відповідно. При цьому рекламодавці продовжують активно вкладати в рекламу на ТБ. З 2010 по 2011 р. дохід ТБ-реклами збільшився на 10%.

Керівник рекламного напрямку компанії Nielsen Рендалл Біад (Randall Beard) вважає: "Незважаючи на те, що телевізійна реклама залишиться преміум-каналом розкрутки бренду, талановиті маркетологи будуть все активніше використовувати можливості Інтернету для взаємодії з аудиторією споживачів".
Джерело: SeoNews.ru
Загрузка...



Добавить комментарий
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Или водите через социальные сети
Читают Комментируют
Пять вещей, которые категорически нельзя делать в отношениях

К любым отношениям нужно относиться бережно. Читайте о ...

Диетологи назвали невидимую причину лишнего веса

Российские диетологи рассказали о том, что может стать ...

Это интересно: десять познавательных фактов о женском теле

Свое тело нужно любить и беречь. Именно поэтому мы, ...

Яблочный сок на зиму: рецепт консервации без мякоти

Ароматный и вкусный яблочный сок, польза которого ...