Новини

12:50
В Украине появился новый вид мошенничества: воры «модернизируют» банкоматы
12:47
В Украине запущен масштабный процесс эмансипации от России
12:35
Стоп мясу. Сосиски и котлеты вызывают рак
12:33
Могилевская показала пикантную фотографию из спортзала
08:31
Видеошок: апокалиптическое облако в виде "руки Бога" напугало бразильцев
08:26
У Ани Лорак взлетело платье на пляже в Турции
08:19
Как не заразиться вирусом Petya.A и ему подобными
08:02
Как быстро избавиться от похмелья без таблеток
07:54
Даша Астафьева похвасталась пышной грудью в необычном купальнике
07:48
Девушка с собакой: Появились фото нового заместителя министра Ревы по евроинтеграции
07:44
Россияне завидуют Украине: генерал сделал яркое заявление
07:39
В Запорожье собрали первый украинский вертолет
07:38
"Великое американское затмение" погрузит материк во тьму
07:25
Как очистить кишечник от шлаков
07:25
Снимки Софии Ротару без макияжа облетели весь интернет
21:21
Бороться с целлюлитом поможет кофе и корица
19:08
СМИ: Яценюк купил Эспрессо за день до Майдана
17:44
ОБСЕ: Сепаратисты затирают номера на оружии
17:32
Отец барселонского террориста рассказал о сыне
17:18
Чечня берет верх над Россией?
17:16
Украинцев готовят к новому виду рабства
17:12
Власть готовит сюрпризы украинским «ФОПам»: резонанс будет очень большой
17:11
В Херсоне мужчина угрожал взорвать местных жителей
16:35
Ученые сообщили приятные новости для обладательниц фигуры «груша»
16:17
Боевики подпалили дома мирных жителей на Донбассе
15:57
Проблему с нехваткой детсадов в Украине решат через три года
15:45
"Танцы со звездами": названы все участники проекта
15:40
В России неизвестный устроил кровавую резню прямо на улице
15:25
В Греции автобус с туристами упал с моста
15:19
Ученые рассказали о самом простом способе похудения
14:49
Взрыв грузовика с оружием: боевики обвинили Украину
14:25
Правительство утвердило Энергетическую стратегию Украины
14:16
В сеть попало имя новой ведущей «Орла и Решки»
13:50
Кабмин принял отставку Радецкого
13:47
Парламент Венесуэлы лишен всех полномочий
13:32
НБУ разрешил слияние двух банков
13:29
"Воды по пояс": Крым залило ливнями, в горах машины сложились "паровозиком"
13:12
Гигантский астероид на опасное расстояние приблизится к Земле
Більше новин

Українські танки "Пантера" сіють паніку серед терористів

19

Українські танки "Пантера" сіють паніку серед терористів Він ходить дуже тихо, стріляє дуже далеко та дуже потужно – , такі відгуки збирає українська “Пантера” на полі бою. Танкісти використовують нестандартну тактику ведення війни.

Терористи думають що це не український танк через зовнішні параметри. Танк наводиться на групові цілі.

Як шикують діти головних сепаратистів сходу в Києві (відео)



Загрузка...

disqus_bPrg6ExmPQ 22 мая 2017 06:35
А чому ти називаєш танк "щось не наше"? Ти ж не укроп!!!!
Так що з бліндажів не вилазьте-прибють,-чекайте там ЗСУ!!!!
orlybess 22 мая 2017 06:39
"...скорее всего не наше..."...)))
yellow_bear 22 мая 2017 06:45
поржал)))) в общем, бойтесь, колораден. это новый украинский пестицид ))))
СѓРєСЂРѕРї 22 мая 2017 06:53
"В последние дни было 3 контузии..."
Відчутно і видно. що контузії ще не минули і будуть до смерті...
disqus_bPrg6ExmPQ 22 мая 2017 06:57
О всеблагий отче наш Миколаю, пастирю й учителю всіх, хто з вірою звертається під захист твій і теплою молитвою благає тебе: поспіши й захисти отару Христову від вовків, що гублять її. Україну нашу і весь світ захисти і збережи святими твоїми молитвами від землетрусу наступу чужинців і народних заколотів, міжусобиці; від голоду, пошести, потопу, вогню, меча і наглої смерти всяку людину охорони.
І як помилував ти трьох мужів, що у в’язниці сиділи, та спас їх від гніву царського й кари смертної, так помилуй і нас, що розумом, словом і ділом у темряві гріхів перебуваємо.
Спаси нас від гніву Божого й вічної кари: щоб твоїм заступництвом і поміччю та Своєю благодаттю й милосердям подав нам Христос Бог тихо і без гріха прожити на цім світі, і не засудив нас стояти ліворуч, а сподобив стати праворуч з усіма святими.
Амінь
Зі святом "літнього" Миколая!
disqus_fkhqvosN9C 22 мая 2017 11:05
И это только начало.
disqus_iVCZedS02p 22 мая 2017 19:04
http://demotivatorium.ru/sstorage/3/2015/02/07103535350294/demotivatorium_ru_ukrainskaja_armija_71333.jpg
антиколорад 23 мая 2017 08:14
И это не может не радовать! Бейте парни эту нечисть кацапскую!
Что бы у этих тварей земля под ногами горела!
ProstoUkrainec 23 мая 2017 09:07
Да ладно! Это же новая "Лада-путина"!
ProstoUkrainec 23 мая 2017 09:10
Бронебойным снарядом в темечко...
disqus_hsDr4fUlRA 23 мая 2017 09:11
Да-да, Шатун, ты верь в точто на фото, но помни о Пантэре, Чёрной Пантэре.
myname_pupkin 23 мая 2017 16:28
Вообще-то, этот шизик это еще в 15-м году вещал, возможно что его с тех пор еще раз 15 тяжело контузило. :))
https://www.youtube.com/watch?v=2kEXnppqbes
disqus_VA9BYJ8CyW 26 мая 2017 09:01
Сколько можно старье крутить ролик очень старый
disqus_1VIK3HP1fq 3 июня 2017 08:39
Ролик и в самом деле старенький! Но танк действительно неплохо модернизирован!
disqus_bCasoqUDt3 16 июля 2017 11:35
Як бувший військовий (старший офіцер у відставці), що службу починав в танкових військах (1-ий ВОС - командир танкового вхводу), заявляю, що це не якийсь "новий" танк, а однозначно "старий" харківський Т-64 (добре видно по шасі і обводам корпусу, нажаль не чути двигун), тільки "тюнінгований". А як член сім'ї, в якій декілька поколінь були лікарями, також заявляю, що коментуючі тут (крім мене, звичайно) однозначно просто хворі люди.

А вже як просто нормальна людина, яка має досвід в житті та професії, до вього викладеного мною вище заявляю ще, що усе це "сенсаційне" відео ... просто досить невміло та примітивнно зроблений пропагандистський "фейк", розрахований якраз на "таку" аудіторію, яка тут коментує.
petrosokur 21 июля 2017 20:42
"Як член сім'ї лікарів" маєш знати, що ставити діагноз має право тільки людина, яка давала клятву Гіпократа, а без неї ти просто киздун на медичні теми. Звісно, що на відео тюнінгований Т-64, але буває й таке, що тюнінгований "Запорожець" надирає дупу в полі нетюнінгованому "Мерседесу". Тож твій глибокодупний комент нікчемний і дуже смердить путятиною.
disqus_N3eG4poH9v 29 июля 2017 18:50
https://uploads.disquscdn.com/images/61fbabc7c98a5cafeb1dd46d0f2ea9ce8a841c0304df3ab059d82b0dd5c3bd48.jpg