Всі новини

Які бувають офісні хвороби

За законом офіс небезпечним для здоров'я місцем роботи не вважається. І тим не менше, сидячи за комп'ютером можна підхопити не одну болячку. Отже, що на вашому робочому місці може таїти небезпеку?

Клавіатура

Чим небезпечна. Ви в курсі, що за 2-3 роки використання клавіатура в середньому стає на 1-1,5 кг важче? А все через те, що мало хто з нас гребує невеликим (або навіть великим) "перекусоном" за робочим місцем. Ось і летять крихти нашого експрес-обіду прямо під клавіші комп'ютера, стаючи таким чином ідеальним середовищем для різних бактерій. Американський мікробіолог Чарльз Гебра підрахував, що в середньому на квадратний сантиметр робочої поверхні клавіатури припадає близько 510 різновидів мікробів. А це більш ніж 150! разів більше, ніж, вибачте, на сидінні унітазу. Крім того, тривала робота на клавіатурі може стати причиною хронічних болів в руках і плечах, як, втім, і будь-які інші дублюючі навантаження.

Що робити. По-перше, не їжте за комп'ютером і регулярно витрушуйте свою клавіатуру. Під час роботи тримайтеся подалі від лиця - у багатьох з нас є погана звичка підпирати щоку або підборіддя долонею, а тим часом саме так зараза може перебігти з клавіш на нашу слизову. І, нарешті, якщо кнопки не працюють так, як повинні - залипають або не натискаються до кінця, - це вірна ознака того, що в клавіатуру потрапило щось явно лишнє.

Крісло

Чому небезпечно. Незручне крісло і неправильна посадка - два основні джерела болів у попереку, від яких, між іншим, дуже важко позбутися. Коли ви сидите за столом, м'язам вашого поперека доводиться витримувати всю вага вашого корпусу. Результат - м'язові, кісткові і навіть психічні порушення: людина, яка хворіє, не здатна ясно мислити і добре працювати.

Що робити. У більшості офісів крісла регулюються по висоті і нахилу спинки. Подкрутіть своє так, щоб при посадці напруга м'язів було мінімальною. І обов'язково сідайте, щільно упираючись в спинку.

Інтернет

Чим небезпечний. Крім того, що Інтернет став каналом поширення нелегальних товарів і шахрайських рекламних оголошень, він, на думку вчених, несе і ще одну небезпеку. Так зване "кібер-перевантаження", або, по-іншому, "електронне забруднення", стало хворобою XXI століття для офісних працівників. Полягає вона в тому, що постійний вплив електронних засобів зв'язку (мережева пошта, "аська", мобільні телефони і т. п.) змушує нас постійно напружувати свою увагу, що може стати причиною безсоння та інших розладів.

Крім того, винахід Інтернету зробило офісних співробітників майже нерухомими. Навіщо бігти по сходах на другий поверх, якщо можна поспілкуватися з сусіднім відділом по Мережі? Звідси підвищений ризик ожиріння і всіх пов'язаних з ним проблем.

Що робити. Спробуйте хоча б на півдня відключити свою "аську" і пошту і перевірте, як довго ви зможете протриматися. Якщо кожні п'ять хвилин руки самі тягнуться зайти в програму, а вуху не вистачає характерного "ойкання", ви вже стали Інтернет-залежним - пора змінити електронну пошту хоча б на трубку телефону.

Двері та їх відсутність

Чим небезпечні. Дверні ручки і кнопки в ліфті - самі контактні точки у вашому офісі, тобто за день за них хапається найбільша кількість людей. Між тим, за даними Академії наук США, на руці людини в середньому живе близько 150 видів бактерій. Більш того, на руках 19% людей залишаються частинки крові і сечі - і все-за недотримання елементарних правил гігієни.

Втім, якщо у вашому офісі дверей немає, а є тільки величезні офісні перегородки, заразі все одно є, де попустувати. Вчені вважають, що у великих приміщеннях, розділених лише тонкими ширмами, люди швидше підхоплюють різні інфекції один від одного. Крім того, офісні перегородки ніяк не захищають від навколишнього шуму, що призводить до регулярного стресу, безсоння, порушень уваги і настрою.

Що робити. По-перше, мити руки і частіше. А по-друге, вмовляти своїх колег влаштовувати п'ятихвилинні перерви на провітрювання - чим більше свіжого повітря, тим менше у вас шансів підхопити чужі віруси.

Погане начальство

Чому небезпечно. Дослідження, опубліковане в американському Журналі "гігієни праці", показало, що начальник-самодур може в буквальному сенсі вбити свого підлеглого. За даними авторів дослідження, в офісах, де начальники занадто нестримані по відношенню до своїх підлеглих, ризик серцевих нападів серед співробітників набагато вище середнього. Більше і відсоток захворюваності різними серцево-судинними захворюваннями.

Загрузка...


Добавить комментарий
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Или водите через социальные сети
Читают Комментируют
Пять вещей, которые категорически нельзя делать в отношениях

К любым отношениям нужно относиться бережно. Читайте о ...

Диетологи назвали невидимую причину лишнего веса

Российские диетологи рассказали о том, что может стать ...

Это интересно: десять познавательных фактов о женском теле

Свое тело нужно любить и беречь. Именно поэтому мы, ...

Яблочный сок на зиму: рецепт консервации без мякоти

Ароматный и вкусный яблочный сок, польза которого ...