Астрономи виявили в космосі батьківщину Супермена

Прихильники одного з головних символів американської культури - Супермена - можуть радіти: вчені виявили в космосі планету Криптон, на якій, згідно з легендою, був народжений найвідоміший в світі захисник добра і справедливості. При бажанні її можна побачити навіть астрономам-любителям, повідомляє Discovery.

Астрономи виявили в космосі батьківщину Супермена

Перший журнал коміксів, на сторінках якого з'явився Супермен, побачив світ в 1938 році. Відповідно до біографії персонажа, придуманою письменником Джеррі Сігел і художником Джо Шустером, Людина зі Сталі народилась на Криптоні і була послана на Землю своїм батьком незадовго до знищення рідної планети.

Малюк приземлився в Канзасі, його всиновило подружжя місцевих фермерів - Марта і Джонатан Кент. Дитину назвали Кларком.

Згодом Кларк Кент став репортером газети Daily Planet в місті Метрополісі, а у вільний від служби час почав боротися зі злочинністю. За довгі роки, що минули з моменту виходу першого коміксу про Супермена, керівництво видавництва DC Comics, що володіє правами на персонажа, безліч разів «перезапускало» історію Кларка Кента, додаючи туди нових персонажів, а деколи навіть кардинально змінюючи біографію надлюдини.

Тому немає нічого дивного в тому, що астроном і директор планетарію при Американському музеї природної історії в Нью-Йорку Ніл де Грасс Тайсон, спеціально запрошений DC Comics для участі в новому проекті про Супермена, знайшов в космосі планету Криптон, яка, згідно з першою версією легендарного коміксу, вибухнула багато років тому. Тайсон виявив небесне тіло, дуже схоже на те, де був народжений Супермен.

Криптон знаходиться на відстані приблизно 27 світлових років від Землі в південному сузір'ї Ворона, стверджує вчений. Фантастична планета, яка є реальною, обертається навколо червоного карлика LHS 2520, який дещо прохолодніше і менший за розмірами, ніж наше Сонце.

За сюжетом нової книги про Супермена «Star Light, Bright Star», яка вийде в світ 7 листопада, Людина зі Сталі вирішив знайти свою рідну планету. У цьому йому допомагає сам Ніл де Грасс Тайсон, який також з'явиться на сторінках коміксу.

За словами Тайсона, для нього велика честь співпрацювати з такою знаменитою надлюдиною.