У Київському метрополітені продовжують встановлювати нові високі турнікети, які, без сторонньої допомоги не можуть подолати ні батьки з дитячим візком, ні люди з інвалідністю, які пересуваються на колісному кріслі.
Про це пише спільнота "ЦАР-пандус" на своїй сторінці в Facebook.
Для того, щоб пройти через турнікет, люди з маломобільних груп населення повинні звернутися за допомогою до контролерів, в той час як доступність має на увазі можливість вільно, без сторонньої допомоги, використовувати інфраструктуру міста.
"Сумно, що в 2021 році місто продовжує вкладати величезні кошти і не враховує потреби маломобільних груп населення", - уклали в повідомленні.
У свою чергу в Facebook-групі "Київ дружній до батьків і малюків" батьки, які пересуваються по місту з дитячими колясками, також незадоволені новими турнікетами, які в коментарях назвали "ті ж граблі, тільки в профіль". Багато хто скаржиться на гордовитість контролерів, коли молоді мами звертаються до них з проханням допомогти перевезти через турнікет коляску.
"Чим вони Кращі за старих?", "З дитиною в колясці - те що потрібно (сарказм)", "Метрополітен нічого не зробив, щоб полегшити мені перебування в метро з дитиною або можливість спуститися до поїзда", - обурюються батьки.
Однак прес-секретар метрополітену Наталія Макогон запевнила, що проекти турнікетів погодили з Національною Асамблеєю інвалідів.
"Ми погодили проекти з Національною Асамблеєю людей з інвалідністю, яка об'єднує близько 100 профільних організацій. Широкий прохід для пасажирів на інвалідних візках, з колясками у контролера, до якого веде тактильна смуга. Контролер уточнює необхідність супроводу (відразу нагадаю, що можна заздалегідь попередити за телефоном (044) 238-55-11, щоб персонал чекав на станції). Також контролер перевіряє пільгові посвідчення (22 категорії), нагадує правила користування метрополітеном при необхідності, власне контролює оплату проїзду та багажу, що перевищує встановлені норми. Ми відпрацьовуємо кожне звернення, тому якщо контролер повівся некоректно, просимо повідомити", - написала Макагон.