U-News » Здоров'я » Названий напій, одна чашка якого знижує ризик раку печінки на 20%
Всі новини

Названий напій, одна чашка якого знижує ризик раку печінки на 20%

Рак печінки - поширене захворювання, і причин його розвитку безліч.

Деякі з факторів ризику можна пом’якшити, пише Daily Express.

І хоча точний механізм неясний, вчені точно впевнені: всього одна чашка цього популярного гарячого напою в день скоротить ризик раку печінки на 20%.

У людей, які п’ють каву в будь-якому обсязі, ризик розвитку раку на печінці на 40% менше в порівнянні з тими, хто не п’є її взагалі, показало дослідження, опубліковане в Journal of Gastrointestinal and Liver Diseases.

У минулому різні дослідницькі групи займалися цим питанням і прийшли до суперечливих висновків щодо того, який обсяг цього напою принесе велику користь.

Результати численних робіт показали, що чим більше кави, тим сильніше ефект (приблизно дві-три чашки в день).

Вчені відзначали також ймовірність зворотної залежності.

І людям із захворюваннями печінки, такими як рак, можливо, потрібно скоротити кількість споживаної кави.

Конкретний механізм роботи неясний, але той факт, що більший обсяг напою виробляє більш потужний ефект, підтверджує припущення, що кава володіє якимсь захисною дією.

Дослідники розподілили дані відповідно до кількості щодня споживаної кави, якщо це було можливо.

Споживання однієї чашки в день виявилося пов’язано зі зниженням ризику на 20%.

Як вважається, в каві містяться антиоксиданти, які можуть боротися із запаленням.

Запалення в печінці, в свою чергу, один з широко поширених симптомів, що посилюють ризик розвитку раку.

Недолік цього дослідження полягає в тому, що в ньому не беруться до уваги різні типи раку печінки.

Одним з найпоширеніших факторів ризику для раку печінки у всьому світі є гепатит, вірусна інфекція, яка викликає запалення в органі.

У майбутньому можна вивчити зв’язок між кавою і конкретними типами раку печінки, так ми будемо краще розуміти механізм дії.

Інші фактори ризику можна пом’якшити, це скоротить ризик.

Захворювання, що перешкоджають функціонуванню печінки, наприклад, цироз або стеатоз, можуть підвищити ймовірність розвитку раку.

Крім того, хвороби, пов’язані з обміном речовин, наприклад, діабет другого типу, також можуть підвищити цей ризик.

Вони, в свою чергу, залежать від поведінки людини: споживання алкоголю, куріння і зайвої ваги.

Найбільше кави споживають жителі північноєвропейських країн.

В середньому житель Фінляндії випиває чотири чашки кави в день, а роботодавці в цій країні зобов’язані надавати дві перерви по десять хвилин на каву.

В результаті людина споживає в загальному 12 кілограмів кави в рік.

У Великобританії в середньому на людину припадає жалюгідних 2,8 кілограма кави на рік.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 846
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
29 269
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 161
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 922
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 485
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 681
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
11 282
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 717
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 467
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
10 064
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 896
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 444
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 237
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Один аналіз крові може вказати на кілька видів раку і навіть показати, де почалася проблема
0
Устриця із зубами: найдивніший експонат музею спричинив скандал
0
Головна помилка покупців у секонд-хенді: працівниця назвала питання, яке дратує найбільше
0
40-річний Вишебаба через 4 місяці після одруження заобіймав кохану в лісі та замилував романтикою
0
Чому люди відкладають відповідь на повідомлення, хоча вже його прочитали
0
Яка їжа корисніша для шлунка - холодна чи гаряча: результати досліджень
0
53-річний брат Джолі приголомшив реакцією консервативного батька на свій камінг-аут
0
Фейловий вихід до народу: Путін зустрівся з росіянами на порожній заправці
0
«Виведіть його зі сцени!»: у мережі розкрили подробиці скандальних виходів Дана Балана на приватних вечірках
0
У Росії палає через українські хіти: як відома співачка відреагувала на чергові закиди Кремля
0
Найкрасивіше небесне шоу року: що принесе потік Персеїд кожному знаку Зодіака
0
Куди зникають гроші: 10 неочевидних витрат, які ви допускаєте щодня і самі цього не помічаєте
0
Чи справді секс лікує від стресу: науковці дали остаточну відповідь

Секс справді може знизити рівень стресу, але заспокійливий ...

Психологи назвали вік, коли дитину вже можна залишати саму вдома

Психологи пояснили, що готовність дитини залишатися без ...

Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...