Серед автомобілістів заведено вважати, що електрокари є не найкращим придбанням із погляду перепродажу на вторинному ринку.
Вся справа в батареї, яка через короткий період експлуатації може вийти з ладу.
Експерти з iSeeCаrs.com вирішили з’ясувати чи так це і зібрали інформацію про 16 найпопулярніших моделей уживаних “електричок” у віці до 5 років.
В результаті обробки інформації експерти підрахували зростання/падіння середньої ціни на електрокари.
Таким чином, виявилося, що далеко не всі автомобілі з електродвигуном втрачають ціну з часом.
Так, за кілька років ціна на вторинному ринку США на вживані електрички суттєво зросла.
Список електромобілів від найвигідніших, до найменш вигідних виглядає так:
- BMW i3: +27,6% від ціни 2020р. ($31,193 vs $24,454);
- Hyundai Ioniq Electric: +26,7% від ціни 2020р. ($28,802 vs $22,726);
- Volkswagen e-Golf: +26,2% від ціни 2020р. ($28,870 vs $22,871);
- Nissan Leaf: +25,1% від ціни 2020р. ($28,745 vs $22,975);
- Tesla Model S: +24,3% від ціни 2020р. ($ 46,774 vs $ 37,638);
- Chevrolet Bolt EV: +23,9% ($28,561 vs $23,051);
- Tesla Model 3: +14,5% ($32,687 vs $28,558);
- Hyundai Kona Electric: +10,5% ($28,584 vs $25,877);
- Audi e-tron: +0,8% ($37,725 vs $37,415);
- Tesla Model X: +0,1% ($50,691 vs $50,628);
- Volkswagen ID.4: -5,4% ($30,698 vs $32,453);
- Jaguar I-PACE: -9,6% ($35,943 vs $39,777);
- Ford Mustang Mach-E: -19,1% ($34,610 vs $42,764);
- Tesla Model Y: -21,7% ($37,348 vs $47,717);
- Kia Niro EV: -22,1% ($28,954 vs $37,178);
- Volvo XC40 Recharge: -37% ($35,693 vs $56,681).