Українська модель Сава Понтійська подала до суду на організаторів Каннського кінофестивалю. Вона стверджує, що на червоній доріжці на неї напала жінка-охоронець заходу.
Українка не єдина, у кого виник конфлікт з охороною фестивалю. Про напад також заявила співачка Келлі Роуленд. Відомо і про конфлікт з південнокорейською акторкою Юною та домініканською акторкою Массіель Таверас, пише Букви.
Сава Понтійська розповіла, що її “жорстко” затримали, коли вона хотіла зайти в кінотеатр на прем’єру фільму “Марчелло Міо”. В українки був квиток, який давав право пройти на показ.
Цього тижня вона опублікувала фото позову, у якому звинувачує кінофестиваль у “фізичному насиллі та психологічній шкоді”. Вона додала, що постраждала також її репутація.
Тепер Понтійська вимагає від кінофестивалю відшкодування розміром 100 000 євро.
Відео інциденту, який стався 21 травня, переглянули 16 000 000 разів на платформі TikTok. На відео помітно, як на верхівці сходах Палацу фестивалів, Понтійську тримає жінка-охоронець.
Українка намагалась вирватись з обіймів охорони та мало не впала. Після цього вона повернулась назад та хотіла піти вниз сходами, однак дорогу їй закрили інші охоронці, які відвели її всередину Палацу.
За словами Понтійської, її затиснули в “медвежі обійми”, що її дуже злякало.
“Я намагалась вирватись з цього замка. Я спустилась донизу та почала втікати сходами, тому що це був шлях назад. Вона намагалась заштовхнути мене всередину, щоб ніхто не бачив, що вона зі мною робить. Після цього вона вигнала мене через задні двері”, – розповіла українка.
Сава Понтійська додала, що не зробила нічого поганого і неодноразово намагалась зв’язатись з організаторами, однак не отримала жодної відповіді.
Жінка-охоронець потрапила у заголовки ЗМІ під час Каннського кінофестивалю через низку конфліктів з гостями заходу. Зокрема у неї виник конфлікт з Келлі Роуленд на тих же сходах, на тій же прем’єрі фільмі.
Згодом співачка у коментарі Associated Press прокоментувала інцидент.
“Вона знає, що сталось. Я знаю, що сталось. У мене є кордони, і я стою за цими кордонами, і все”, – сказала вона.
Вона додала, що на червоній доріжці були й інші жінки, однак їх ніхто не штовхав, не кричав на них та не змушував відійти.
“Я стояла на своєму, а вона відчувала, що мусить стояти на своєму”, – додала співачка.
У домініканської акторки конфлікт виник через те, що жінка-охоронець змушувала її швидше пройти червону доріжку. Фанати південнокорейської акторки звинуватили охорону у тому, що вона була “надмірною”, коли проводжа Юну всередину будівлі.
Каннський кінофестиваль відомий своїми суворими правилами для гостей на червоній доріжці.
Після інцидентів Кріс Гарднер з Hollywood Reporter написав, що відвідувачі “завжди спішать по доріжці та сходинках”.
Він додав, що завданням охорони є організація руху транспорту та розміщення гостей на їхніх місцях до запланованого початку заходу.
Більше свободи надають лише акторам прем’єрних фільмів, членам журі, знаменитостям, які представляють спонсорів фестивалю, іншим найкращим гравцям або улюбленим ветеранам фестивалю, написав він.