Більшість водіїв переконані, що кермо у припаркованій автівці ні в якому разі не повинно бути вивернуте. Натомість його потрібно залишати у прямому положенні. Чому серед автомобілістів побутує таке переконання і чи вірне воно? Про це розповіли досвідчені працівники одного зі столичних автосервісів.
Чи шкодить автівці вивернуте кермо?
Автомайстри стверджують, що залишаючи автівку на парковці із розвернутим кермом ви не завдасте їй жодної шкоди. Але це твердження вірне тільки якщо машина технічно справна. В такому випадку положення коліс, навіть при довгій стоянці, не має жодного значення. Однак частина водіїв продовжує вірити у цілу низку міфів про можливі поломки внаслідок такого паркування.
У дев’яностих роках проблеми із гідропідсилювачами були у кожної другої автівки. Характерні для цієї поломки шипіння, свист та протічки тоді пов’язували саме із неправильним положенням керма під час стоянки. Але така проблема виникає зазвичай через зношування компонентів ГПК. До того ж незначний шум під час роботи гідропідсилювача – це норма. Він свідчить всього лише про роботу нормалізуючого тиск клапана.
Міф про загрозу пиловикам
Деякі водії вважають, що від вивернутого під час стоянки керма страждають пиловики. Однак навантаження на цю деталь в процесі їзди набагато більше. І хоч автомеханіки не радять протягом тривалого часу утримувати кермо у крайніх положеннях, жодного стосунку до паркування ця порада не має.
Чи безпечне паркування з розвернутими колесами?
З точки зору безпеки паркування з розвернутим кермом в деяких випадках є найкращим варіантом. Наприклад, якщо ви залишаєте автівку на схилі, потрібно розвернути колеса у напрямку дороги. Тоді вона не скотиться униз, адже колеса під час руху стикнуться із бордюром, фіксуючи автівку на місці.
Натомість під час паркування на рівній поверхні кермо все ж краще залишати у прямому положенні. Адже якщо колеса будуть сильно розвернені назовні, вони можуть завадити руху іншої машини та призвести до зіткнення.