U-News » Здоров'я » Ученые назвали способ продлить жизнь с помощью кофе
Всі новини

Ученые назвали способ продлить жизнь с помощью кофе

Специалисты из Гетеборгского университета в Швеции выяснили, какой способ приготовления кофе уменьшает риск сердечно-сосудистых заболеваний.

Ученые провели анкетирование более полумиллиона человек в возрасте от 20 до 79 лет. Участники ответили на вопросы о количестве потребляемого кофе, способе приготовления, сообщает Сторинка.

Кроме того, были собраны такие данные, как рост, вес, уровень кровяного давления, холестерина, а также наличие вредных привычек, показатели физической активности и образование. Все эти факторы, по мнению исследователей, могли повлиять как на уровень потребления напитка, так и на риски сердечно-сосудистых заболеваний.

Эксперимент продолжался 20 лет. За это время умер 46 461 человек, из которых 12 621 — от сердечно-сосудистых заболеваний, в том числе около половины из них — от инфаркта.

Выяснилось, что среди употреблявших фильтрованный кофе (напиток, пропущенный через бумажный фильтр. — прим. авт.) риск смерти был на 15% ниже, чем среди тех, кто кофе не пил. У мужчин вероятность смерти от сердечно-сосудистых заболеваний была на 12% ниже, а у женщин — на 20%.

Меньше всего смертность была у тех, кто пил от одной до четырех чашек фильтрованного кофе в день. В то же время нефильтрованный напиток повышал уровень холестерина в крови, что увеличивало вероятность смерти у мужчин старше 60 лет.

Ранее ученые назвали защищающие от инфаркта продукты

Американские ученые выяснили, что любовь к продуктам с высоким содержанием серных аминокислот — мясу, молоку, орехам — повышает риск сердечно-сосудистых заболеваний.

Низкобелковая пища, по мнению специалистов, наоборот, благотворно сказывается на здоровье. Похожий эффект, по некоторым данным, производят шоколад и какао-бобы.

Длившееся 16 лет исследование, в котором приняли участие свыше полумиллиона человек, показало: люди, пьющие много кофе, как правило, реже умирают от сердечно-сосудистых и респираторных заболеваний.

По мнению немецких ученых это может быть связано с действием белка р27, на активность которого опосредованно влияет кофеин.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 048
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 235
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
18 138
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 536
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 203
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
16 258
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 096
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 660
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 859
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 152
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 849
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 787
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 514
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...