U-News » Здоров'я » Названа ягода, которая улучшает состояние сосудов и сердца
Всі новини

Названа ягода, которая улучшает состояние сосудов и сердца

Ученые из Университета Восточной Англии и Гарвардского университета установили, что ежедневное употребление всего 150 г черники снижает риск развития сердечно-сосудистых заболеваний на 15 %.

Специалисты провели исследование с участием 138 человек в возрасте от 50 до 75 лет, имевших лишний вес и проблемы с системой метаболизма, сообщает ГолосUA.

Их разделили на три группы: в течение полугода первая съедала по 150 г черники в день, вторая — половину этой порции, третья не употребляла эти ягоды совсем.

В результате выяснилось, что в первой группе у добровольцев улучшилось кровообращение, состояние сердца и прочность сосудов. Риск развития заболеваний снизился на 12–15%

Специалисты также отметили, что употребление черники способствовало позитивным изменениям в организме людей которым из-за их метаболических нарушений были свойственны высокое артериальное давление, повышенное содержание сахара в крови, а также скопление жировых отложений в районе талии.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 048
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 235
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
18 138
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 536
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 203
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
16 258
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 096
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 660
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 859
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 152
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 849
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 787
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 514
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...