U-News » Здоров'я » Ученые назвали чай, который продлевает жизнь
Всі новини

Ученые назвали чай, который продлевает жизнь

Люди, которые регулярно пьют зеленый чай, меньше подвержены риску сердечно-сосудистых заболеваний и в целом живут дольше. Это подтвердило Многолетнее массовое исследование, проведенное в Китае.

В исследовании приняли участие 100 902 человека, у которых изначально отсутствовали заболевания сердца, инсульт или рак, пишет FaceNews.ua.

Люди были объединены в две группы: регулярно пьющие чай (не менее трех раз в неделю) и редко пьющие чай (менее трех раз в неделю).

Среднее время наблюдения за участниками составило 7,3 года. За этот период у регулярно пьющих чай по сравнению с редко пьющими риск возникновения сердечно-сосудистых заболеваний и инсульта был на 20% ниже, риск смертельных заболеваний сердца и инсульта - на 22%, а риск смерти от всех причин - на 15%.

У любителей чая старше 50 лет ишемическая болезнь сердца и инсульт развивались на 1,41 года позже, чем у людей, редко пьющих чай, а жили они в среднем на 1,26 лет дольше.

Насколько важна длительность и регулярность потребления чая, ученые проанализировали в группе из 14 081 участников, состояние здоровья которых оценивалось дважды (в среднем через 5,3 и 8,2 года).

Люди, которые пили чай на протяжении многих лет, имели на 39% меньший риск возникновения сердечно-сосудистых заболеваний и инсульта, на 56% меньший риск смертельных сердечных заболеваний и инсульта и на 29% меньший риск смерти от всех причин по сравнению с непостоянными.

Отмечается, что большинство из участников исследования (49%) пили исключительно зеленый чай, и только 8% были любителями черного чая.

При раздельном анализе по типам чая было выяснено, что благоприятное влияние на здоровье оказывает только зеленый чай.

Результаты исследования были опубликованы в журнале European Journal of Preventive Cardiology.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 048
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 235
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
18 138
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 536
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 203
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
16 258
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 096
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 660
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 859
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 152
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 849
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 787
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 514
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...