U-News » Здоров'я » Вчені назвали продукт, який рятує від хвороб та продовжує життя
Всі новини

Вчені назвали продукт, який рятує від хвороб та продовжує життя

І діабет, і хвороби серця є провідними причинами смерті у всьому світі. Діабет сам може підвищити ризик невідкладної медичної допомоги, наприклад, у разі інсульту.

На щастя, виявлено продукт, який може знизити ризик обох потенційно смертельних станів – перець чилі. У цьому перці є сполуки, які запобігають небезпечним станам здоров’я.

За даними Управління національної статистики, очікувана тривалість життя у Великій Британії за останні кілька років трохи знизилася. Разом з тим, багато людей намагаються змінити спосіб життя та ввести здорові звички у свій розпорядок дня, щоб збільшити тривалість життя та не хворіти.

За словами експертів, перець чилі може допомогти і у разі ризику діабету, і хвороб серця. Це виявила дослідницька група під проводом доктора Кіран Ахуджа. Дослідники визначили два активні інгредієнти дії перцю, що володіють різними корисними ефектами – капсаїцин та дигідрокапсаїцин.

Так, ці речовини знижують цукор у крові та в цілому ризик діабету, який можна регулювати правильним способом життя та здоровим харчуванням.

Дослідження показало, що вживання страв, що містять перець чилі, знижує концентрацію інсуліну після їжі. Можливо, у майбутньому ця проста дієтична добавка може допомогти у лікуванні все більш поширених та серйозних станів діабету та серцевих захворювань, припускають вчені.

Грунтуючись на ранніх дослідженнях, вони очікують, що споживання перцю чилі при порушеній толерантності до глюкози та діабету 2 типу забезпечить значне зменшення глюкози в крові після їжі, інсуліну та інших факторів ризику діабету та серцевих захворювань.

Зазначається, що капсаїцин та дигідрокапсаїцин можуть зменшити утворення жирових відкладень на стінках артерій та запобігти утворенню тромбів. Жирові відкладення та згустки крові є факторами ризику серцево-судинних захворювань.

Перець може знизити окислення «поганого» холестерину і знизити утворення бляшок в артеріях.

Вплив перцю чилі також було розкрито у дослідженні, опублікованому у Журналі Американського коледжу кардіологів. Воно показало, що вживання перцю чилі не менше ніж чотири рази на тиждень знижує ризик смерті від ішемічної хвороби серця на 44%, що, на думку вчених, може знизити загальний рівень смертності.

Крім перцю чилі, позитивно на здоров’я впливають й інші зміни у порядку життя – фізичні вправи, здорове харчування та підтримання здорової ваги.

Жіночий світ


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 789
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 740
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 169
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 802
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 971
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 726
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 408
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 242
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 108
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 914
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 672
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
7 956
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 941
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
0
Сонячне затемнення і містичний Коридор: що для нас готує цей тиждень і які дні будуть вдалими
0
«Ми компенсуємо»: Юрій Горбунов розкрив правду про спілкування з кумом Потапом
0
Мухи атакують удома: через що комах раптом побільшало і як їх позбутися
0
Народжені у ці чотири місяці мають особливу рису: їм легше досягати успіху
0
Недооцінений суперфуд: 7 причин, чому перловка має бути на вашому столі
0
У мінішортах та ідеальній формі: 50-річна Марічка Падалко вразила стрункою фігурою
0
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
0
Таро-гороскоп на тиждень: кому пророкують фінансовий прорив, а кому - любовні драми
0
Вчені знайшли зв'язок: які продукти можуть стимулювати метастази при онкології
0
Б'є по тілу: які хвороби провокує хронічний стрес і як вчасно їх помітити
0
Як перестати постійно відкладати справи на завтра: 5 порад від психологів
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...