U-News » Здоров'я » Ягода, яка захищає від деменції
Всі новини

Ягода, яка захищає від деменції

Вживання півчашки цієї ягоди щодня після 50 років забезпечує профілактику старечого недоумства. Такого висновку дійшли американські вчені з Університету Цинциннаті.

Вживання всього півчашки чорниці щодня після 50 років може забезпечити профілактику деменції, як показало дослідження американських учених, у якому взяли участь 33 дорослих з ожирінням. В усіх спостерігали помірне зниження пам'яті. Виявилося, що люди, які вживали ягоди впродовж трьох місяців значно поліпшили свою пам'ять, порівняно з тими, хто їх не споживав.

Дослідники припускають, що ягоди чорниці створюють захисну дію, оскільки містять антоціаніни - різновид флавоноїдів, що знижують рівень запалень. Але досить складно визначити, чи сама чорниця призводить до цього покращення, оскільки дослідження було спостережливим.

Крім того, у дослідженні взяли участь дуже мало людей для того, щоб дійти конкретних висновків. Всі добровольці мали переддіабет, тобто їх організм почав демонструвати резистентність до інсуліну. Це також один з найважливіших факторів ризику старечого недоумства. На період дослідження всі учасники припинили вживати ягоди та фрукти, а потім половині добровольцям видавали пакети з екстрактом чорниці в еквіваленті півчашки ягід на добу. Друга половина отримувала такі самі на вигляд пакетики для змішування з водою, в яких не було діючих речовин.

Країна здоров'я


Читають Коментують
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
27 929
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 261
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
16 723
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
14 259
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 582
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
11 984
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 717
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 614
Абсурд пробив чергове дно: у РФ зліпили дитячий атракціон «Орєшнік» і миттєво зганьбилися
10 795
Науковці виявили несподіваний вплив кави на печінку
10 759
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 030
Медики назвали продукти харчування, які «вбивають» нирки
8 771
Онколог розповів про почуття, яке пацієнти відчувають за кілька років до встановлення діагнозу
8 418
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Ніби вийшла з казки: туристам порадили недооцінену столицю в Європі
0
Даша Квіткова показала підготовку до весілля та заплакала просто під час примірювання сукні
0
Оля Полякова вперше за тривалий час показала 63-річну маму та доньку, з якою давно не бачилась
0
Надя Дорофєєва засвітилася з родиною чоловіка на випускному його доньки: де була ексдружина Кацуріна
0
Олена Тополя здивувала сумою виплат, яку отримала від держави на ремонт квартири після "прильоту"
0
"Боже, яка це романтика". Сумська поділилася незвичним правилом у шлюбі з Борисюком
0
Представник Путіна звернувся за допомогою до інопланетян: що вимагає
0
Олена Тополя заговорила про новий шлюб: що співачка сказала після розлучення
0
Ці знаки Зодіаку накриє шалений успіх: хто отримає підвищення та визнання
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...