U-News » Здоров'я » Пиво може покращити роботу кишківника: вчені назвали щоденну дозу
Всі новини

Пиво може покращити роботу кишківника: вчені назвали щоденну дозу

Додати як бажане джерело в Google

Вважається, що мікробна різноманітність у кишечнику людини є запорукою здоров'я власне кишечника. Нове дослідження передбачає, що помірне вживання пива може позитивно впливати на підтримку цієї різноманітності. І не важливо п'єте ви алкогольне, або безалкогольне пиво.

Португальські вчені оприлюднили нове невелике дослідження, яке свідчить, що помірне споживання пива може збільшити різноманітність кишкових бактерій. Учені провели експеримент, який тривав 1 місяць, під час якого 22 здорових чоловіків випивали щодня 0,33 простого або безалкогольного пива. Під час дослідження учені постійно проводили аналіз крові та калу учасників, щоб дізнатися про стан бактеріального різноманіття у кишечнику чоловіків.

Наприкінці експерименту результати показали, що в чоловіків з'явилася більша мікробна різноманітність у кишечнику, ніж до початку дослідження. Також учені дійшли висновку, що така кількість пива не впливає на збільшення ваги тіла, жирової маси та не збільшує рівень сироваткових маркерів серцево-судинної системи й особливо не впливає на обмін речовин.

Учені вважають, що збільшення біорізноманіття мікробів у кишечнику пов'язане з деякими компонентами в пиві, такими як поліфеноли та бактерії, які полегшують його бродіння. У той же час учені вважають, що найбезпечніше для здоров'я не лише кишечника, а всього організму — це утриматися від вживання пива й іншого алкоголю взагалі. Навіть попри результати нового дослідження.

Вчені вважають, що збільшення біорізноманіття мікробів у кишечнику пов'язане з деякими компонентами в пиві, такими як поліфеноли та бактерії, які полегшують його бродіння. У той же час учені вважають, що найбезпечніше для здоров'я не лише кишечника, а всього організму – це утриматися від вживання пива й іншого алкоголю взагалі. Навіть незважаючи на результати нового дослідження

За словами вчених, все ще існують ризики для появи хвороб печінки і серця. Дослідники підкреслюють, що потенційна користь пива для кишечника не залежить від виду пива, але все ж таки рекомендують, якщо і пити, то безалкогольне пиво.

"Наявність мікробної різноманітності в кишечнику сама собою — це не обов'язково добре чи погано. Це означає, що у вас там багато різних мікробів. Так збільшується ймовірність того, що там є хороші мікроби, які благотворно впливають на кишечник. Але може бути так, що мікроби, навіть за умов великої різноманітності не виконують потрібних організму функцій. Тому важливо навіть кілька їх там, а що вони роблять", — говорить Вінсент Янг з Університету штату Мічиган, США, який не брав участі в дослідженні, пише Healthline.

За словами американських учених, однозначні висновки з нового дослідження зробити дуже складно з маленької вибірки учасників і тому, що ми все ще дуже мало знаємо про мікробні популяції в кишечнику.

"Ми зараз знаємо про ці мікроби рівно стільки, скільки ми могли б дізнатися, якби спостерігали за людьми на Землі в телескоп із Місяця. І при цьому б намагалися зрозуміти, яка роль кожної людини в суспільстві", — говорить гастроентеролог з Каліфорнії Ашкан Фархаді.

Фокус

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 146
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 315
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 538
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 336
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 655
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 374
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 445
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 738
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 912
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 908
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 834
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 572
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 415
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...