Навряд бізнес можна докоряти за бажання хайпанути.
Підприємці мають якось виділятися, привертати увагу.
Але перебувають і ті, хто починає втрачати береги.
Ось і московський магазин «Весела витівка», схоже, забув про чуйність.
У нього у продажу знайшли пакети у вигляді повістки з військкомату.
Це обурило покупців, але магазин виправдався тим, що до мобілізації товар не має відношення.
Магазин знаходиться у торговому центрі "Авіапарк".
Один із відвідувачів, виявивши у продажу пакет-повістку, вирішив зняти товар на камеру.
«Ви маєте з'явитися у військовий комісаріат для проходження військової служби.
При собі мати: туалетне приладдя, мобільний телефон, чорні та зелені нитки», — написано на білому пакеті.
Креатив магазину зайшов не всім. Щойно історія спливла у соцмережах, користувачі почали писати гнівні коментарі. Багато хто з них зводився до закликів мобілізувати співробітників магазину та дизайнерів, які придумали пакет.
«Дизайнерів пакету у окопи на полі битви! На дивані всі герої, а ви ділом доведіть», — написав один із користувачів у «ВКонтакті».
Втім, магазин поспішив виправдатися. Представник торгової точки запевнив, що пакети завезли ще до 23 лютого на День захисника Вітчизни. Просто якось так вийшло, що у жовтні вони ще залишились у продажу.
У це можна повірити. З іншого боку, це типова відмазка бізнесу на випадок невдалого креативу або піар-ходу. Мовляв, ми мали на увазі зовсім не те, що ви подумали. А якщо ви подумали щось не те, то це ваша хвора фантазія.
Пакети-повістки могли сприйняти болісно через помилки, що спливли під час часткової мобілізації. Деякі військкомати підійшли до процесу надто формально і діють за логікою «паличної системи», говорив голова Ради з прав людини Валерій Фадєєв. У результаті серед призовників опиняються люди без військово-облікової спеціальності, бойового досвіду, які не підходять за віком, а добровольці не можуть потрапити на фронт.