U-News » Здоров'я » Вчені назвали корисні добавки для здоров’я серця
Всі новини

Вчені назвали корисні добавки для здоров’я серця

Науковці з Браунського університету дослідили природні добавки, щоб визначити їх вплив на серцево-судинні захворювання. Вони виявили, що деякі з них дійсно мають позитивний вплив на роботу серця.

Результати дослідження опубліковані в журналі Journal of the American College of Cardiology.

Вчені вивчили попередні 884 дослідження мікроелементів. Вони виявили кілька корисних добавок, які дійсно знижують ризик серцево-судинних захворювань. Зазначається, що у цих дослідженнях брали участь понад 883 000 пацієнтів.

«Нам вдалося охарактеризувати та кількісно визначити потенційний вплив добавок на роботу серця. Наше дослідження підкреслює важливість прийому поживних мікроелементів», — сказав автор дослідження Сімін Лю.

Американські вчені склали перелік тих добавок, які приносять користь здоров’ю серця. Це:

  • омега-3 жирні кислоти, які знижували смертність від серцево-судинних захворювань;
  • фолієва кислота, що знижує ризик інсульту;
  • коензим Q10, який знижує смертність від серцево-судинних захворювань.

Крім того, корисні такі добавки: омега-6 жирна кислота, L-аргінін, L-цитрулін, вітамін D, магній, цинк, альфа-ліпоєва кислота, мелатонін, катехін, куркумін, флаванол, геністеїн і кверцетин.

Вчені вважають, що потрібні подальші дослідження, щоб дослідити, як добавки впливають на роботу серця після тривалого прийому.

«Визначення оптимальної комбінації мікроелементів є важливим, оскільки не всі добавки корисні, а від прийому деяких можуть виникати негативні наслідки», — сказав Лю.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
31 487
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
18 595
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 012
Ніхто й не підозрював: дрібна деталь оголила сімейну таємницю людей, які вважали себе просто колегами
13 190
Рятівники серцево-судинної системи: 5 овочів, які знижують рівень поганого холестерину
11 705
Цироз може маскуватися під втому: 4 симптоми, які ви точно пропускаєте
9 882
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
9 324
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 265
Названо небезпечні ознаки захворювання серця: їх часто ігнорують
9 052
Концерт Вєрки Сердючки в Одесі спричинив скандал у мережі: думки українців розділилися
8 792
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 604
Вчені розповіли, які фрукти та овочі можуть захистити від діабету
8 067
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
7 873
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Що потрібно їсти для здорового серця: список найкращих продуктів
0
Відомий ведучий виїхав з України під час війни: його змусили дати пояснення
0
Сонце сяде двічі за день: село, де живуть десятеро людей, готується до космічного видовища
0
Диво на добу: як приїзд Путіна в Красноярськ «збив» ціни на бензин удвічі
0
Не «кохана» і не «королева»: як Чарльз називає Каміллу наодинці
0
"Мисливець на алігаторів": Дружина MONATIK засвітила півторарічного сина та здивувала його розвагами
0
Чи не найкраща звичка: чи можна вживати солодке на голодний шлунок
0
Подарунок може принести сльози та сварки: які речі не радять дарувати коханим
0
Ірина Білик у леопардових штанях вмостилася на колінах у Павла Зіброва: "Було гаряче"
0
Даша Квіткова зробила болісне зізнання про зраду: "В мене ніби вибили землю з-під ніг"
0
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
0
Таємний "син" і діти від різних жінок: що відомо про нащадків Пономарьова та його нове кохання
0
Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...

Астрологиня назвала жінок зодіаку, про яких кажуть, що вони - справжні королеви

У дитинстві кожна дівчинка мріє стати принцесою, і майже ...