Тріщини на лобовому склі не є рідкістю на автомобілях в Україні. Отримати незначне пошкодження можна в будь-який момент через щебінь або інше дрібне сміття на дорозі, що вискакує з-під коліс їдучого попереду транспортного засобу.
Більшість автомобілістів не звертають на проблему уваги, поки вона не набуде загрозливого характеру. Але через неї можна нарватися на неприємності з поліцією.
Юристи попереджають, що патрульні в Україні люблять притягувати до адміністративної відповідальності власників машин з тріснувшим лобовим склом за ч.1 ст.121 КУпАП, розглядаючи вказане явище як експлуатацію транспорту з технічною несправністю. І справді, за пунктом 6.8.5 ДСТУ 3649:2010, на вітровому склі не повинно бути сколів чи тріщин у зоні роботи склоочисників. Однак пункт 31.3 ПДР, в якому наведено вичерпні випадки, коли заборонено керувати автомобілем, подібне порушення не передбачає.