U-News » Здоров'я » Від підвищеного тиску: дослідження підтвердило користь соку в профілактиці гіпертонії
Всі новини

Від підвищеного тиску: дослідження підтвердило користь соку в профілактиці гіпертонії

У профілактиці підвищеного артеріального тиску, або гіпертонії, важливу роль відіграє дієта. Щоб запобігти цьому непомітному, але небезпечному захворюванню, лікарі радять у тому числі правильно харчуватися.

Дослідники з Університету Західної Австралії в Перті провели дослідження фруктових соків, багатих поліфенолами. Гранатовий сік виявився в числі напоїв, корисних в боротьбі з гіпертонією.

Вчені узагальнили інформацію восьми незалежних експериментів. Вони показали, що додавання в раціон гранатового соку зв'язується із спостережуваним зниженням артеріального тиску. За даними австралійських дослідників, систолічний тиск у учасників експериментів, які регулярно вживали гранатовий сік, в середньому знижувався на 4,96 мм рт. ст., а діастолічний - на 2,01 мм рт.ст. Вчені відзначають, що зміни тиску фіксувалися у людей, які пили за раз хоча б 240 мл соку.

Австралійські вчені рекомендують включати гранатовий сік в дієту, призначену для підтримки здоров'я серця, якщо для цього немає інших протипоказань. При цьому найкориснішим вважається натуральний сік без додавання цукру.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 445
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 049
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 133
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 634
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 335
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 427
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 210
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 807
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 781
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
9 022
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 817
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 242
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 134
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Напої проти високого цукру: 6 чаїв, які регулюють рівень глюкози
0
Бред Пітт зірвався після семи років тверезості: актор знову взявся за чарку
0
З 18 років – під контролем: чому вимірювання тиску в юності може врятувати від інсульту
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...