U-News » Здоров'я » Медики назвали популярний фрукт, який знижує ризик раку на 60%
Всі новини

Медики назвали популярний фрукт, який знижує ризик раку на 60%

Додати як бажане джерело в Google

У довгостроковому дослідженні цілеспрямоване просування кишкових бактерій з допомогою харчових добавок було з зниженням ризику деяких видів раку до 60 відсотків. Добавка є стійкий крохмаль, який також можна отримати з їжі.

У недавньому дослідженні вчені з Університету Ньюкасла в Англії вперше показали, що резистентний крохмаль допомагає запобігти раку. Результати були представлені в журналі Cancer Prevention Research.

Що таке резистентний крохмаль?

Резистентні крохмалі - це вуглеводи, які не перетравлюються в тонкому кишечнику, але ферментуються в товстому кишечнику. У товстій кишці цей тип крохмалю живить корисні кишкові бактерії.

"Ми вважаємо, що стійкий крохмаль може зменшити розвиток раку, змінюючи бактеріальний метаболізм жовчних кислот і зменшуючи типи жовчних кислот, які можуть пошкодити нашу ДНК і зрештою викликати рак", - пояснює професор Джон Мазерс з Університету Ньюкасла.

Де міститься резистентний крохмаль

Резистентні крохмалі можна приймати у вигляді харчових добавок, але цей тип вуглеводів також міститься у різних продуктах, таких як:

  • вівсянка,
  • відварені та охолоджені макарони, картопля та рис,
  • горох,
  • боби,
  • банани, які ще трохи зелені.

Дослідження проводилося на людях із високим спадковим ризиком розвитку різних видів раку. Результати показують, що споживання резистентного крохмалю має важливий довгостроковий профілактичний ефект захисту від деяких видів раку.

Результати показали, що захисний ефект був особливо виражений щодо раку верхніх відділів шлунково-кишкового тракту, включаючи рак стравоходу, шлунка, жовчних проток, підшлункової залози та дванадцятипалої кишки.

"Ми виявили, що резистентний крохмаль знижує ризик розвитку раку більш ніж на 60 відсотків", - підтверджує професор Мазерс. За його словами, ефекти у верхній частині кишківника, зокрема, були найбільш очевидними.

"Це важливо, тому що рак верхніх відділів шлунково-кишкового тракту важко діагностувати, і він часто залишається непоміченим на ранній стадії", - зазначає Мазерс.

Для профілактики раку достатньо вживати один зелений банан на день, зазначають фахівці.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 194
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 637
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 396
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 691
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 457
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 577
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 785
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 940
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 925
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 859
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 596
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 443
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 398
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...