Напередодні періоду шкільних випускних маркетологи торгових мереж вдаються до різних хитрощів, щоб спровокувати у клієнтів бажання зробити спонтанну покупку.
Які "фокуси" використовують магазини, і як не потрапити на ці хитрощі.
Розпродажі та знижки
Під час періоду знижок магазини змінюють вивіски та розміщують яскраві оголошення. Це пов'язано з необхідністю привернути увагу клієнта, щоб продати йому товар.
Акції
Найпопулярніший вид акції відомий кожному покупцеві як "1+1=3", адже саме він стимулює купити більше. При покупці двох товарів, ви можете отримати третій безплатно, але прийом може полягати в тому, що безкоштовним буде найдешевший, і тоді економія не складе майже нічого.
"Коштує лише 999 гривень"
Встановлюючи вартість товару 999 гривень замість 1 тисячі, продавці навіюють клієнтам, що ціна нижча і тому потрібно брати товар. Також це працює і з цінами 99,99 гривні.
Розміщення товару
Великі торгові мережі часто змінюють розташування товару. Біля кас зазвичай розміщені всякі дрібниці, серветки, солодкі батончики, запальнички тощо. Поки стоїте в черзі, ви чи ваші діти підсвідомо захочете взяти щось із цих товарів. Таким чином, сума вашого чека збільшиться.
Музика у приміщенні
Дослідження показали, що ритмічна енергійна музика спонукає до спонтанних покупок. Музика збільшує можливість того, що ви купите щось не заплановане.
Кольори інтер'єру
Традиційно, людей приваблюють теплі кольори, якщо зовні магазин буде червоним, жовтим, помаранчевим і т.п., ймовірно, у вас буде більше покупців. А ось усередині краще вибирати блакитний та зелений кольори – вони спонукають купувати більше на 15%.