Вважається, що механічна коробка є найнадійнішим видом трансмісії, що забезпечує меншу витрату палива в порівнянні з АКПП. Експерти порталу mmr.net.ua розвіяли чотири найпоширеніші міфи про механіку.
Багато водіїв вважають, що обслуговування механічної коробки коштує значно дешевше, ніж автоматичної. Однак, на думку фахівців, це твердження стосується лише найпростіших МКПП, які використовувалися у дуже старих моделях. У сучасних механічних коробках передач є безліч дорогих деталей, включаючи двомасовий маховик. Після 150 тисяч кілометрів пробігу цей маховик може вимагати ремонту, що зазвичай пов’язане із значними фінансовими витратами.
Ще однією поширеною помилкою є думка про заміну трансмісійної оливи в механічній коробці передач. Багато власників автомобілів вважають, що мастила в “механіці” вистачить на весь термін служби коробки. Проте експерти рекомендують міняти оливу в механічній коробці передач не рідше ніж 1 раз на 70-80 тисяч кілометрів пробігу.
Крім того, важливо відзначити, що механічна коробка передач не завжди є найекономічнішою у плані витрати палива. Споживання пального значною мірою залежить від стилю водіння. Наприклад, автомобілі, оснащені “роботом” з подвійним зчепленням (DSG від VW) або японськими варіаторами, на практиці можуть мати нижчу витрату палива порівняно з більшістю автомобілів із сучасними механічними коробками передач.
Слід також відзначити, що бездоганна надійність механічних коробок також є помилковим уявленням. Ресурс сучасних МКПП обмежений і залежить від умов експлуатації автомобіля. Довгостроковою надійністю могли похвалитися лише найпростіші механічні коробки, які встановлювалися на автомобілі 30-40 років тому.