Швецію досить часто плутають із Швейцарією, тож у країні вирішили покласти цьому край і запустити невелику рекламну кампанію про відмінності двох країн.
Національна туристична організація Visit Sweden вирішила провести чіткі кордони у розумінні, що . Про це рекламний ролик і поширюють його у мережі.
На подібне вирішення проблеми Visit Sweden наштовхнули запити у Google, де майже 85 000 людей щорічно порушують питання, чи Швеція і Швейцарія — різні країни, чи це одне й те саме. Крім того, дослідження, проведене Visit Sweden, засвідчило, що половина респондентів не цілком упевнена, чи є між двома країнами якась різниця.
Як зазначається у рекламі, шведи, як усілякі щасливці, вважають за краще “годин не спостерігати”, а у Швейцарії фокусуються на створенні розкішних хронометрів.
У відповідь швейцарська туристична компанія Schweiz Tourismus рада була побачити, як вони заявили, наскільки гарно і з яким гумором можна робити туристичну рекламу.