Жінка з повідомлення на телефоні дізналась про блокування своєї картки ПриватБанк. Їй також стало відомо про несанкціоновані операції по картках на суми 108 527 гривень та 28 354 гривень. Вона вимагає фінустанову повернути ці кошти.
Як вказується у рішенні Шевченківського районного суду Києва, 10 жовтня 2021 року о 18:44 жінка отримала повідомлення на телефон про блокування банківської картки, відкритої в АТ КБ "ПриватБанк", внаслідок спроби списання коштів трьома особами. Згодом вона дізналась, що фінустанова провела несанкціоновані операції по картках на суми 108 527 гривень та 28 354 гривень.
Оскільки ПриватБанк не забезпечив збереження коштів клієнтки, які перебували на рахунках, вона просить стягнути з фінустанови 136 882 гривень - безпідставно набутих коштів, 1 231 гривні - інфляційних втрат, 528 гривень - 3 % річних, 193 003 гривень - пені. Крім цього, їй заподіяли моральну шкоду, яка оцінюється у 50 тисяч гривень.
Що вирішив суд?
Позов жінки залишили без задоволення. Вона у період з 10 жовтня по 24 листопада 2021 року, тобто до моменту звернення до суду в добровільному порядку сплатила заборгованість, яка виникла внаслідок транзакцій по рахунках, чим фактично погодилась зі спірними операціями.
"Враховуючи, що операції з переказу спірних коштів здійснили у мережі інтернет з підтвердженням платежу 3D Secure, списання коштів з карткового рахунку позивачки відбулося за електронною ідентифікацією електронного платіжного засобу і його користувача, то АТ КБ "ПриватБанк" не повинне нести відповідальність за дані операції", - додали у суді.