Фунікулер у Києві відрили в далекому 1905 році, для того щоб поєднати Верхнє місто із історичним Подолом. Але тоді він виглядав по іншому, ніж зараз – нижня станція знаходилась трохи вище і вважалась частиною трамвайного маршруту.
Старі фото були опубліковані у спільноті "Спрага": в Києві цікаво" у соціальній мережі Facebook. Сьогодні цей вид громадського транспорту є популярним не тільки серед киян, але й туристів.
"У 1905 році, коли нижню станцію Фунікулера відкрили, вона була трохи вищою – на Боричовому току. Сюди ходив трамвай, адже фунікулер був, по суті, частиною трамвайного маршруту і платити за пересадку не треба було. Розташувати станцію біля червоної лінії забудови на вул. Олександрівській (нині – Сагайдачного) завадили приватні будинки, господарі яких не побажали їх продати", – розповіли автори проєкту.
Сучасний вигляд нижня станція отримала у 1982 році після реконструкції, яку провели під керівництвом Яноша Віга.
Нагадаємо, столичний Андріївський узвіз відомий ще з часів Київської Русі. Проте забудовувати цю міську вулицю активно почали у 1861-1862 роках. У Дніпровському районі Києва в одному з дворів височіє звичайний, на перший погляд, пагорб. Проте старожили розповідають, що колись тут було стародавнє кладовище, і після його знищення цей квартал отримав назву "На гробах", а поруч стається багато ДТП.