Аналітики Picodi Україна представили рейтинг на основі статистики пошукових запитів у Google найпопулярніших новорічних презентів.
Дослідження охопило широкий спектр запитань, від традиційних (шоколад, іграшки, косметика) до сучасних технологічних гаджетів (смартгодинник, розумні колонки, зволожувачі повітря). Порівнявши частоту цих запитів у грудні 2022 року з показниками за січень-листопад 2022 року, аналітики визначили топ-3 найпопулярніших подарунків в Україні.
На першому місці рейтингу з дивовижним зростанням у 508%, знаходиться подарунковий набір. Цей варіант подарунка може містити як солодощі, так і чай, каву або косметику, пропонуючи широкий вибір товарів.
Ігрова приставка посідає друге місце зі зростанням у 365%. Третє місце займає светр зі зростанням у 291%.
Найбільш популярні новорічні подарунки в Україні (топ-10):
- Подарунковий набір — 508%
- Ігрова приставка — 365%
- Светр — 291%
- Настільна гра — 267%
- Прикраси — 264%
- Термокухоль — 256%
- Іграшка — 220%
- Шкарпетки — 181%
- Кавомашина — 177%
- Подарунковий сертифікат — 176%
Зазначимо, що в Польщі особливою популярністю користуються косметичні набори, подарункові сертифікати та термокухлі, тоді як німці віддають перевагу подарунковим наборам, кавомашинам і шарфам. Американці також найчастіше обирають подарунковий набір як святковий презент.
У глобальному рейтингу подарунків найпопулярнішими є подарункові сертифікати, косметичні та подарункові набори. Так виглядає топ-20 найпопулярніших подарунків у світі:
- Подарунковий набір — 510,3%
- Косметичний набір — 257,3%
- Подарунковий сертифікат — 149,9%
- Шарф — 139,9%
- Термокухоль — 138,7%
- Зволожувач повітря — 104,6%
- Ароматична свічка — 95,8%
- Туалетна вода — 83,6%
- Кавомашина — 77,1%
- Lego — 60,4%
- Масажер — 60,3%
- Парфуми — 54,9%
- Бездротові навушники — 54,8%
- Кухоль — 48,6%
- М’яка іграшка — 46,6%
- Пазл — 43,1%
- Вафельниця — 42,5%
- Фен — 42,4%
- Електробритва — 42,3%
- Настільна гра — 41,9%
Аналіз базується на порівнянні зростання популярності запитів у грудні 2022 року в порівнянні із січнем-листопадом 2022 року, використовуючи архівні дані Google Trends.