U-News » Здоров'я » 10 продуктів, які можуть виявитися найгіршими для серця
Всі новини

10 продуктів, які можуть виявитися найгіршими для серця

Вживання цих продуктів сприяє згущенню крові, підвищення тиску і розвитку запалення, що зачіпає серцево-судинну систему.

Вироби з переробленого м’яса. Навіть ті версії м’ясних продуктів, які відрізняються низьким вмістом жиру, містять в собі консервант нітрат натрію. З дією цієї речовини вчені пов’язують посилення хронічного запалення, безпосередньо пов’язаного з розвитком атеросклерозу.

Кетчуп. Він містить багато натрію. Як повідомляється в Univision Network, всього дві столові ложки кетчупу містять 320 мг натрію – 14 відсотків від щоденного рекомендованого ліміту (Американська кардіологічна асоціація визначає його в 2300 мг). Крім того, ті ж дві столові ложки кетчупу містять близько 6-7 грамів цукру.

Смажена їжа. За даними, оприлюдненими в Американському журналі клінічного харчування, великі кількості смаженої їжі в раціоні харчування пов’язані з підвищеним ризиком смерті від ІХС – ішемічної хвороби серця (про наявність якої у себе багато людей і не підозрюють). Шкідливий вплив такої їжі на серце пояснюється тим, що в процесі смаження як масла, так і обжарювані продукти можуть виділяти речовини, що сприяють судинним запаленнями і росту холестеринових відкладень.

Білий хліб і рис. Білий хліб практично позбавлений клітковини, засвоюється швидко і тому різко підвищує рівень цукру в крові. Згодом такі сплески цукру можуть призвести до розвитку інсулінової резистентності, діабету і його наслідків – серцевих порушень. Крім того, хліб – це одне з найбільших джерел натрію. Любителям хліба краще випікати його самим, контролюючи додавання солі.

Що стосується рису, то шліфований білий рис стоїть на одному рівні з білим хлібом за шкалою шкоди для серця. Обидва продукти – джерела високооброблених вуглеводів, що збільшують жир на животі, що в свою чергу є фактором ризику для діабету та ішемічної хвороби серця.

Готові супи. Багато видів готових супів містять надмірну кількість солі – не менше 500 мг натрію на чашку. Така їх насиченість натрієм може підвищити кров’яний тиск у всіх і погіршити стан людей із серцевою недостатністю.

Каперси. Ще один продукт, що відрізняється дуже високим рівнем солі – одна столова ложка каперсів містить до 400 мг натрію.

Торт. Вони містять не тільки багато жиру, цукру і білого борошна, але і можуть переносити в вашу кров трансжири (тип штучно створених жирів зі зміненою хімічною формулою). Існує багато даних про те, що трансжири збільшують в крові рівень тригліцеридів, приводячи до виникнення артеріальних бляшок.

Червоне м’ясо. Захопленість цим продуктом стимулює організм до вироблення більшої кількості кишкових бактерій N-оксиду три метиламіну (TMAO) в травному тракті. За даними клініки Клівленда, високий вміст ТМАО в організмі асоціюється з підвищеним ризиком серцевих нападів та інсульту.

Енергетичні напої. Такі напої часто містять «ударну» дозу цукру і кофеїну, які можуть стати надмірним навантаженням для серця. Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Американської Медичної Асоціації, їх питво підвищує кров’яний тиск і активізує гормони напруги, що циркулюють через тіло. На цьому тлі зростає ризик розвитку серцевих ускладнень навіть у здорових людей.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 566
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 083
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 661
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 233
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 708
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 400
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
10 742
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 506
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 286
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 875
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 860
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 843
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 297
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Оля сказала правду": Потап заступився за Полякову після її скандальних заяв
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...