U-News » Здоров'я » Напій довголіття: як кава з цукром може знизити ризик смерті
Всі новини

Напій довголіття: як кава з цукром може знизити ризик смерті

Порівняно з тими, хто не п’є каву в принципі, дорослі, які щодня вживають несолодкий бадьорий напій або солодку каву в помірній кількості, мають менше шансів померти – принаймні протягом семи років.

Такого висновку дійшли вчені з Південного медичного університету в Гуанчжоу (Китай).

Результати когортного дослідження вони опублікували у журналі Annals of Internal Medicine. Під час нього фахівці використали дані опитувальника біобанку Великої Британії за участю 171 тис. осіб без відомих хвороб серця чи онкологічних захворювань. Їм ставили питання, зокрема, про харчування. Завдання вчених було оцінити зв’язок між вживанням підсолодженої цукром, штучними підсолоджувачами та несолодкої кави зі смертністю від усіх та конкретних причин.

Автори роботи виявили, що протягом семирічного періоду спостереження в учасників дослідження, які випивали будь-яку кількість несолодкої кави, ймовірність померти була на 16–21% нижчою, ніж у тих, хто не пив цей напій у принципі. А в учасників, які щодня випивали від 1,5 до 3,5 чашки кави з цукром, шанси померти були на 29–31% нижчими, ніж у тих, хто не пив кави.

При цьому для тих, хто використовував штучні підсолоджувачі, дані виявилися непереконливими. Ще один важливий момент – кількість цукру. Дослідники відзначають, що дорослі, які пили підсолоджену каву, додавали в середньому лише близько однієї чайної ложки цукру на чашку. Це набагато менше, ніж вміст цукру у багатьох популярних кавових напоях у ресторанах та кафе.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 542
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 071
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 197
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
16 912
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 680
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 388
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 476
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 260
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
10 125
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 853
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 847
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 834
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 278
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Оля сказала правду": Потап заступився за Полякову після її скандальних заяв
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...