Coca-Cola - один з найбільш впізнаваних світових брендів, відомий своєю фірмовою червоною упаковкою та білим шрифтом.
Coca-Cola - один з найвпізнаваніших світових брендів, чий культовий логотип миттєво впізнається на полицях супермаркетів. Але виявляється, що за цим дизайном ховається прихований сенс. Про це пише Daily Star.
Світові бренди постійно прагнуть до впізнаваності, і значною мірою їхній успіх залежить від впливу та впізнаваності логотипів.
"Компанії не можуть ігнорувати цінність чудового логотипу. Він є зв'язком між компанією та потенційними клієнтами, і саме його клієнти запам'ятають найбільше", - коментує Річард Лау, президент LOGO.com, провідної компанії у сфері створення логотипів та маркетингових стратегій.
За його словами, хоча емблема Coca-Cola може здатися просто художнім відтворенням назви компанії, вважається, що подовжений хвіст на букві "С" символізує посмішку, підкреслюючи зосередженість компанії на тому, щоб дарувати щастя і радість.
"Це тонке послання може залишитися непоміченим, але воно підсвідомо створює позитивну асоціацію з брендом у свідомості споживачів", - зауважив Річард.
Варто додати, що Coca-Cola відкрито ділиться історією свого культового логотипу, розповідаючи про його еволюцію протягом багатьох років на своєму офіційному сайті. Рецепт знаменитого напою був удосконалений доктором Джоном С. Пембертоном у травні 1886 року.
Він був фармацевтом в Атланті, штат Джорджія, і розробив сироп для кока-коли. Цей заповітний напій у поєднанні з газованою водою швидко отримав визнання.
На сайті Coca-Cola розповідається, як доктор Пембертон "поніс глечик з новим продуктом вулицею до аптеки Джейкобса в Атланті. Там його спробували, визнали "чудовим" і виставили на продаж як газований фонтанний напій по п'ять центів за склянку".
Саме його бухгалтер, Френк М. Робінсон, запропонував назву "Coca-Cola" і "написав шрифт, який відомий сьогодні". Він вважав, що "дві літери "С" будуть добре виглядати в рекламі".
Робінсон розробив назву компанії, написану шрифтом Спенсера, що був популярним у той час. Логотип зазнав низки варіацій, радикальних змін та реформування до кінця 1960-х років.
До 1969 року сформувався знаковий логотип, знайомий нам сьогодні. Логотип, що отримав назву "Арден-сквер", з'явився зі шрифтом Coca-Cola, підкресленим білою "хвилею", або "динамічним стрічковим пристроєм". Він залишається візитною карткою бренду донині.