Багато автовласників роблять ряд помилок при підготовці авто до зими, що загрожує значними ризиками на дорозі, попередив автоексперт. Зокрема, фахівець вказав на можливі проблеми із системою охолодження та гальмівною системою.
Що ще відомо
Не всі автомобілісти перед настанням холодів перевіряють рівень та чистоту електроліту в акумуляторі. Однак якщо в електроліті виявлено металеві пластівці, тирсу або стружка, рекомендується замінити АКБ, оскільки це може призвести до руйнування пластин, повідомив автоексперт.
Також необхідно перевірити рівень охолоджуючої рідини та переконатися, що він знаходиться між середньою та максимальною відміткою, і що рідина чиста.
Крім того, за словами експерта, важливо перевірити всі патрубки та інші гумові деталі системи охолодження. Навіть незначні пошкодження в умовах низьких температур можуть призвести до їх швидкого виходу з ладу, що може спричинити серйозні проблеми в роботі двигуна.
Важливо замінити зношені деталі ходової частини до холодів. Зношені сайлентблоки, втулки та стійки стабілізаторів при негативних температурах можуть вийти з ладу набагато швидше. Те саме стосується і старих склоочисників: в умовах зледеніння вони відчувають підвищене навантаження, а гума на морозі стає жорсткішою і швидше зношується.
Напередодні сильних заморозків експерт також рекомендував перевірити стан колодок, гальмівних дисків, гальмівної рідини та циліндрів . Навіть найменші дефекти в системі можуть призвести до втрати керування та занесення при експлуатації автомобіля в умовах ожеледиці.
Ще одна поширена помилка, яку роблять багато автовласників, – це відсутність обробки замків, гумових ущільнювачів дверей, багажника і капота , а також кришки бензобака водовідштовхувальними засобами та відсутність свіжого силіконового змащення. У регіонах із суворою зимою також часто нехтують додатковою теплоізоляцією автомобіля, наприклад, автомобільними ковдрами для моторного відсіку з усіх боків та захисту радіатора.