Понад тисячу АЗС по всій країні пропонують свої вдосконалені види бензину. При цьому можна придбати варіанти від ОККО, Wog або Укрнафти. Співробітники АЗС та маркетологи стверджують, що у складі знаходяться присадки, здатні проводити очищення двигуна. Моторист із двадцятирічним стажем у розповів, чи варто водіям витрачати кошти на такі типи палива, а коли це буде марно.
Що ще варто знати
Порівняно з бензином, який подавали раніше, у сучасних стандартах палива класу 5 та 6 використовуються добавки у вигляді хімічних речовин, здатні змінювати їх властивості. Їх називають присадками. При цьому брендові 95-й і 100-й бензини не тільки роблять мотор чистішим зсередини, але й забезпечують його захист від різних шкідливих впливів, сприяють зниженню витрат палива та підвищенню ефективності. Додатковим плюсом подібних видів бензину є допомога у протидії зниженню потужності автомобіля.
При тривалому використанні бензину низької якості забруднюються форсунки, ДВЗ забивається відкладеннями та нагаром від переробленої олії. Крім того, з’являється наліт на поршнях і кільцях, що сприяє зниженню компресії, що погіршує спалювання палива. Присадки допомагають прибрати його, а також запобігають його новій появі. В результаті потужність ДВЗ може зрости більш ніж на 7%, при цьому витрата палива знижується приблизно на 8%. Однак це застосовно для нових моторів із системами упорскування, для карбюраторних ДВС такий тип палива не принесе жодної користі, це буде марна трата грошей.