U-News » Здоров'я » До чого призводить вживання молочних продуктів
Всі новини

До чого призводить вживання молочних продуктів

Згідно з результатами дослідження з даними з 80 країн, повноцінно жирні молочні продукти входять до списку шести продуктів, вживання яких асоціюється з нижчою смертністю.

Включення жирних молочних продуктів до раціону харчування сприяє захисту організму від передчасної смерті – такого висновку дійшли вчені з Дослідницького інституту здоров’я населення Університету Макмастера в Гамільтоні (Канада).

Наші результати показують, що до двох порцій молочних продуктів на день, в основному повножирних, можна включити в здорову дієту, – сказав провідний автор дослідження, доктор Ендрю Менте.

На думку експерта, необхідно переоцінити харчовий тренд, що склався останнім часом, уникати жирних молочних продуктів.

В основу аналізу вчених лягла інформація, отримана під час глобального дослідницького проекту PURE за участю майже 150 тисяч осіб із 21 країни. Фахівці вивчили відомості про них, зібрані за понад 9 років. За цей же час серед піддослідних було зафіксовано понад 15 тисяч смертей та понад 40 тисяч серцево-судинних захворювань. Вчені проаналізували, як пов’язані у людей, що обстежуються, особливості харчування, хвороби і смертність. Таким чином, дослідники визначили, що вживання деяких продуктів корелює з міцнішим здоров’ям, завдяки якому покращується захист від передчасної смерті.

Ось що на їхню думку має входити до «раціону довголіття»:

  • 2-3 порції фруктів на день
  • 2-3 порції овочів на день
  • 3-4 порції бобових на тиждень
  • 7 порцій горіхів на тиждень
  • від 2 до 3 порцій риби на тиждень.
  • 14 порцій молочних продуктів (в основному жирних, але не олії чи жирних вершків) на тиждень.

Доктор Ендрю Менте заявив, що здорове харчування передбачає насамперед прагнення вживати в їжу більше здорових продуктів, а не практику якихось харчових обмежень. З цієї причини потрібно їсти в тому числі жирні молочні продукти, такі як незбиране молоко та сир.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 562
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 077
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 645
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 220
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 700
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 396
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
10 505
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 489
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 273
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 861
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 858
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 839
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 287
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Оля сказала правду": Потап заступився за Полякову після її скандальних заяв
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...