U-News » Здоров'я » Лікар-кардіолог назвав 9 продуктів, які розріджують кров
Всі новини

Лікар-кардіолог назвав 9 продуктів, які розріджують кров

Ось список сильнодіючих натуральних розріджувачів крові, які ви можете додати до свого раціону та оздоровчого режиму, щоб поліпшити кровообіг і запобігти утворенню небезпечних для життя тромбів, які можуть спричинити серйозні захворювання.

Кайенський перець

Кайєнський перець містить саліцилат – природний агент, що розріджує кров, який цінується за його протитромбозну дію.

“Він також містить капсаїцин, який, як було доведено в кількох дослідженнях, має гіполіпідемічні, антигіпертензивні, антидіабетичні та протижирові властивості”, – говорить лікар-кардіолог.

З цих причин кайенський перець часто приймають у формі капсул для покращення здоров’я серцево-судинної системи та кровообігу.

Касія (кориця)

Кориця, особливо кориця касії, багата на ароматний органічний фітохімічний кумарин, потужний антикоагулянт, який фактично використовується для виробництва варфарину – ліки, що використовуються для запобігання утворенню або збільшення шкідливих тромбів.

Краще додавати корицю в їжу та напої, ніж приймати добавки з корицею протягом тривалого часу, що може бути проблематично і може призвести до проблем з печінкою через підвищене споживання кумарину.

Часник

“Дослідження показало, що щоденне вживання невеликої кількості часнику, особливо свіжого, сирого часнику, може бути корисним для запобігання тромбозу”.

Алліцин – один з основних активних компонентів часнику, що надають йому особливий смак та аромат, – та інші фітосполуки часнику допомагають запобігти утворенню тромбів.

Імбир

Імбир – ще одна протизапальна спеція, яка може допомогти запобігти зсіданню крові. В огляді літератури, опублікованому в журналі PLoS One, зазначається, що він запобігає утворенню тромбів за рахунок зниження рівня тромбоксану – гормону, який змушує тромбоцити агрегувати або злипатися, а також звужувати артерії.

Як і кайенський перець, імбир містить саліцилат – хімічна речовина, здатність якого вивчалася на предмет запобігання тромбозу, який виникає, коли в артерії або вені утворюється тромб.

Гінко білоба

Дослідження продемонстрували потужні антитромбоцитарні властивості гінкго, які пригнічують агрегацію тромбоцитів та активність тромбіну. Фібринолітичний ефект гінкго можна порівняти з ефектом стрептокінази і може мати високу терапевтичну цінність.

Екстракт листя гінкго білоба доступний у вигляді добавок у вигляді таблеток або капсул, але не забудьте спочатку проконсультуватися з лікарем.

Зелений чай

Потужні антиоксиданти в зеленому чаї, особливо епігаллокатехін галлат (EGCG), мають антиагрегантні та антикоагулянтні властивості.

“Катехіни зеленого чаю допомагають запобігти агрегації тромбоцитів. Оскільки зелений чай – це чайний лист, приготований на пару, а не такий оброблений, як чорний чай або чай улун, ви отримаєте трохи більше користі для здоров’я від чайного листя”.

Хоча зелений чай дуже корисний, слід бути обережним, якщо вам доводиться приймати антикоагулянтні препарати.

Омега-3 жирні кислоти/риб’ячий жир

Прийом добавок омега-3 може покращити здоров’я серцево-судинної системи та допомогти запобігти загусенню крові.

Омега-3 запобігає надто швидкому згортанню крові. У той же час добавки омега-3 допомагають знизити рівень холестерину та покращити здоров’я крові.

Куркума

“Дослідження показує, що куркумін, корисний поліфенол у куркумі, інгібує тромбін – протеазу, яка відіграє роль у згортанні крові. Щоденне вживання цієї спеції каррі може допомогти зберегти її природний антикоагулянтний статус”.

Вітамін Е

Вітамін Е має протизгортаючу активність і діє як потужний розріджувач крові. Вживання продуктів, багатих на вітамін Е, таких як авокадо, мигдаль, броколі, манго, шпинат, насіння соняшнику і цільнозернові продукти, можуть допомогти запобігти захворюванням серця і кровоносних судин.


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 562
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 077
Симптоми міні-інсульту, на які потрібно відразу звернути увагу
17 645
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 220
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 700
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 396
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
10 505
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 489
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 273
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 861
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 858
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 839
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 287
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
"Оля сказала правду": Потап заступився за Полякову після її скандальних заяв
0
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...