U-News » Здоров'я » Вчені виявили переваги для здоров’я від вживання великої кількості води
Всі новини

Вчені виявили переваги для здоров’я від вживання великої кількості води

Рекомендації громадської охорони здоров’я зазвичай пропонують випивати вісім чашок води на день. І багато людей просто вважають, що пити багато води здорово.

Дослідники з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско провели систематичний аналіз наявних доказів і дійшли висновку, що належне зволоження може допомогти у втраті ваги та запобігти утворенню каменів у нирках, мігрені, інфекціям сечовивідних шляхів і низькому кров’яному тиску.

«Для такого повсюдного та простого втручання докази не були чіткими, а переваги не були чітко встановленими, тому ми хотіли придивитися ближче», — сказав старший автор та відповідний автор Бенджамін Брейєр, доктор медичних наук, MAS, родина Таубе. Заслужений професор і голова кафедри урології UCSF.

«Кількість ретельних досліджень виявилася обмеженою, але в деяких конкретних областях була статистично значуща користь», — сказав Брейєр. «Наскільки нам відомо, це перше дослідження, яке широко оцінює переваги споживання води на клінічні результати».

Вода та профілактика каменів у нирках та втрата ваги

Дослідження, в якому проаналізовано 18 рандомізованих контрольованих досліджень, нещодавно було опубліковано в журналі JAMA Network Open. Дослідники знайшли найбільше доказів на користь питної води для запобігання утворенню каменів у нирках і для того, щоб допомогти людям схуднути. Випивання восьми чашок води на день значно зменшувало ймовірність отримати ще один камень у нирках.

Кілька досліджень показали, що вживання приблизно шести чашок води на день допомагає дорослим схуднути. Але дослідження, яке включало підлітків, показало, що вживання трохи більше восьми чашок води на день не дало жодного ефекту. З усім тим, автори стверджують, що заохочення людей пити воду перед їжею було б простим і дешевим втручанням, яке могло б мати величезні переваги, враховуючи збільшення поширеності ожиріння.

Додаткові переваги: ​​мігрень, діабет, сечовипускальні інфекції та низький кров’яний тиск

Інші дослідження показали, що вода може допомогти запобігти мігрені, контролювати діабет і низький кров’яний тиск, а також запобігати інфекціям сечовивідних шляхів. Дорослі з періодичними головними болями почувалися краще після трьох місяців вживання більше води.

Вживання приблизно чотирьох чашок води на день допомогло хворим на діабет, у яких рівень глюкози в крові був підвищений. Вживання додаткових шести чашок води на день також допомогло жінкам з рецидивуючими інфекціями сечовивідних шляхів. Це зменшило кількість заражень і збільшило проміжок часу між ними. А вживання більшої кількості води допомогло молодим людям із низьким артеріальним тиском.

«Ми знаємо, що зневоднення є шкідливим, особливо для тих, хто має в анамнезі сечокам’яну хворобу або інфекції сечовивідних шляхів», — сказав Брейєр, який є членом відділу епідеміології та біостатистики UCSF. «З іншого боку, людині, яка часом страждає від частого сечовипускання, може бути корисно менше пити. Немає універсального підходу до споживання води».


Читають Коментують
Лікарі попередили про найнебезпечнішу спецію для печінки
32 502
Батько зробив гігантське тату на лобі після того, як програв суперечку своєму синові
19 058
Наталка Денисенко після зміни прізвища показалася голою у ліжку з чоловіком на третій день весілля
17 166
Знижує тиск і вагу: названо дешевий продукт, який потрібно вживати щодня
16 656
Найнебезпечніший напій для серця: що медики радять виключити з раціону
11 364
Його вважали божевільним: чоловік висадив 11 тисяч дерев і вразив усіх результатом
10 456
«Квітне, як троянда»: 79-річна Ротару вперше за довгий час показала свіже фото
10 240
Приїзд Путіна в Новосибірськ: місто терміново перетворюють на «потьомкінське село»
9 834
Не їжте його ввечері: дієтологія назвала заборонений продукт перед сном
9 822
Тату замість дієти: чоловік «набив» собі омріяний прес до пляжного сезону
9 123
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
8 829
«Усього одна пляшка на день»: що насправді відбувається з організмом від щоденного пива
8 263
Ці ознаки інсульту можуть попередити про загрозу життю: ніколи не ігноруйте їх
8 147
Постійно хочеться певних продуктів: про які порушення сигналізує організм
1
Готуйте кишені та бажання: 4 знаки Зодіаку, яких чекає шалений успіх до кінця серпня
0
Воюють із привидами: РФ відрапортувала про «взяття» села на Харківщині, що зникло 30 років тому
0
Фальшива інвалідність у 72% прокурорів – масштаби порушення вражають
0
У блискучій сукні з оголеною спиною і на шпильках: Тіна Кароль анонсувала новий концерт
0
Настя Каменських знову вийде заміж за Потапа: співачка заінтригувала заявою
0
Не боги, а прибульці: колишній перекладач Ватикану дав скандальне тлумачення Біблії
0
Чому чоловік і дружина перестають відверто говорити: 7 причин емоційної дистанції
0
З 18 серпня життя піде в плюс: ці 3 знаки зодіаку отримають довгоочікувані новини
0
K-pop-блогерка померла під час прямого ефіру після хвилі критики з боку фанатів
0
«Я лоханулась»: Оля Полякова відверто розсекретила, із чим залишиться у разі розлучення
0
Як обрати солодкий кавун: не варто покладатися лише на звук
0
Перед тим як викинути стару флешку, обов’язково зробіть це
0
Подарунки й раптова ніжність: психологиня назвала неочевидні ознаки зради

Реакція людини після викриття може сказати про зраду ...

Колишній застряг у голові: як пережити розставання, яке болить навіть через багато років

Час не завжди лікує, іноді навіть через десятиліття людина ...

Коли самого кохання замало: 20 головних викликів у стосунках із великою різницею у віці

Кохання часто вважають наймогутнішою силою, здатною ...