Листонош захищали не газом і не кийками, а… курячими стегенцями. Саме м’ясо мало стати бар’єром між зубами агресивних псів і працівниками Укрпошти.
Про це розповів гендиректор компанії Ігор Смілянський на YouTube-каналі «Підкаст маминого хакера».
Врятуйся м’ясом
Ідея була проста: якщо собака біжить — треба кинути в неї курячу ніжку, щоб відволікся. Такі «м’ясні заходи безпеки» компанія реалізувала офіційно: закуповували стегенця і видавали листоношам. «Коли листоноша йде і на нього біжить собака — він має кинути ніжку. Все», — пояснив Смілянський.
“Макдональдс, давайте ніжки”
Гендиректор з гумором згадав, як пропонував навіть «Макдональдсу» ділитися запасами: «Ви бургери робите з курятини. А ніжки де? Ніжки — нам!».
Тепер обороняються інакше
М’ясну еру в Укрпошті вже завершено. Тепер листоноші мають балончики. Але Смілянський переконує — курячі ніжки були екологічнішими і працювали не гірше.
Імперія в прицілі
До речі, у тому ж інтерв’ю Смілянський згадав, що компанія також займається збором і продажем револьверів Російської імперії — щоб, цитуємо, «знищити імперію остаточно». Дозвіл на це вибивали цілий рік.
Курячі ніжки і зброя проти імперії. Укрпошта явно вміє дивувати.