U-News » Здоров'я » Чому варто вживати цю добавку після 50 років: від поліпшення настрою до зміцнення здоров'я
Всі новини

Чому варто вживати цю добавку після 50 років: від поліпшення настрою до зміцнення здоров'я

Додати як бажане джерело в Google

Після 50 років організм починає відчувати помітні зміни у фізичному та психічному стані. Саме в цей період особливо важливо підтримувати здоров’я серця, мозку та м’язів.

Одним із простих і ефективних способів покращити самопочуття є додавання риб’ячого жиру до раціону. Ця добавка здатна не лише підтримувати організм, а й продовжувати активне та енергійне життя, пише eatthis.com.

Дослідження 2021 року, опубліковане в "Американському журналі клінічного харчування", показало: люди з високим рівнем омега-3 жирних кислот – ключового компонента риб’ячого жиру – мали на п’ять років довше життя порівняно з тими, у кого рівень цих жирів у крові був нижчим.

Зниження артеріального тиску

Якщо вам складно контролювати тиск, риб’ячий жир може стати корисним союзником.

"Риб’ячий жир може допомагати знижувати кров’яний тиск завдяки омега-3 жирним кислотам. Дослідження показали, що як діастолічний, так і систолічний тиск знижується у тих, хто приймає омега-3", – пояснює магістр наук Кортні Д’Анджело.

Покращення здоров’я серця

Зниження тиску – це лише одна з кардіопротекторних властивостей риб’ячого жиру.

"Риб’ячий жир також допомагає зменшити рівень тригліцеридів. Хоча жири є важливим джерелом енергії, їх надлишок шкодить серцю. Довголанцюгові омега-3 жирні кислоти дозволяють безпечно знизити рівень тригліцеридів", – зазначає Д’Анджело.

Зниження ризику когнітивних порушень

Бажаєте зберегти гостроту розуму з віком? Добавки з риб’ячим жиром можуть допомогти.

"Після 50 років прийом риб’ячого жиру може покращити настрій, рівень енергії та навіть знизити ризик деяких когнітивних розладів. Приблизно 60% мозку складається з жиру, половина з якого – омега-3. Риб’ячий жир здатен запобігати когнітивним захворюванням, таким як хвороба Альцгеймера, та уповільнювати розумовий спад", – говорить дієтолог Тріста Бест.

Збільшення м’язової сили

Риб’ячий жир може допомогти зберегти м’язову масу та силу.

"У дослідженні жінки старші 50 років, які щодня приймали 2000 мг (2 г) риб’ячого жиру та виконували силові вправи протягом 90 днів, показали кращу м’язову силу порівняно з тими, хто займався лише фізичними вправами", – пояснює магістр наук Елізабет Ворд.

Покращення настрою

Проблеми з психічним здоров’ям можуть виникнути у будь-якому віці, але після 50 років додавання риб’ячого жиру до раціону допоможе підтримати гарний настрій.

"Встановлено, що риб’ячий жир може полегшити симптоми депресії всього за 21 день. Частково це пояснюється його протизапальною дією", – говорить дієтолог-нутриціолог Рейчел Дікман.

OBOZ.UA

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 195
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 670
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 401
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 696
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 467
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 605
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 788
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 942
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 928
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 860
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 597
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 445
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 406
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...