U-News » Здоров'я » Їжте чорнослив щодня: ось чому це корисніше, ніж здається
Всі новини

Їжте чорнослив щодня: ось чому це корисніше, ніж здається

Додати як бажане джерело в Google

Чорнослив – це багатий клітковиною продукт, який допомагає випорожненню кишечника. Але деякі нові дослідження показують, що він має й інші корисні властивості. 

Згідно з двома новими дослідженнями, представленими на конференції Американського товариства харчування у липні, щоденне вживання чорносливу може покращити рівень холестерину та зменшити окисний стрес та запалення.

Переваги тривалого споживання чорносливу для здоров'я серця були відзначені у чоловіків. У жінок старшого віку регулярне вживання чорносливу не мало негативного впливу на метаболічні показники, такі як загальний рівень холестерину, цукру в крові та інсуліну.

“Висновок тут справді полягає в тому, що чорнослив може підтримувати здоров'я серцево-судинної системи. Але ми тільки на вершині айсберга, тому ми маємо трохи глибше вивчити ці результати і, можливо, повторити їх», — каже доктор медичних наук, дієтологія Андреа Джанколі.

Інше дослідження, опубліковане в 2021 році, показало, що вживання 50-100 г чорносливу (приблизно від 5 до 10 штук) щодня пов'язане зі зниженням ризиків серцевих захворювань.

Зниження рівня холестерину та маркера запалення, ймовірно, сталося через підвищення рівня антиоксидантів, за словами Ширін Хушманд, професора фізичної культури та наук про харчування у Державному університеті Сан-Дієго та співавторки дослідження.

Хоча дослідження припускають, що чорнослив може підтримувати здоров'я серця, це не обов'язково означає, що свіжі сливи або сливовий сік мають такі ж переваги.

За словами Хушманд, досліджень з користі свіжих слив або сливового соку було проведено не так вже й багато. “Цілком можливо, що на деяких рівнях у них схожі переваги. Щоб краще це зрозуміти, потрібно більше досліджень», – каже вона.

Сушіння свіжих слив на гарячому повітрі покращує поживні властивості і збільшує термін зберігання фруктів, тому це може бути причиною віддати перевагу сушеним зливам, а не свіжим фруктам.

"Можливо, вам доведеться з'їсти більше злив, щоб отримати таку ж користь, але основний склад буде схожий", - розповіла Майя Вадивелоо, доцент кафедри дієтології в Університеті Род-Айленда.

З'їсти 5-10 сушених чорносливів може бути легше, ніж спробувати вмістити таку ж кількість свіжих слив або навіть більше. Але будь-який варіант кращий за сливовий сік, вважає Вадивелоо.

"Цілі фрукти та овочі багаті на клітковину, сприяють насиченню і, як правило, менш калорійні", — каже вона.

Чи може чорнослив бути корисним для молодих людей?

Хоча більшість наявних досліджень чорносливу проводилися на жінок і чоловіків віком від 55 років, Вадивелоо каже, що молоді люди також матимуть користь від вживання чорносливу.

“Ми рекомендуємо дієти, багаті на фрукти та овочі. Чорнослив належить до цієї категорії”, – каже вона.

Якщо вам не подобається смак чорносливу, такі фрукти як яблука та ягоди також корисні для вашого серця. Однак фрукти – це лише одна частина вашого раціону. Важливо зосередитися на різноманітному раціоні з овочами, бобовими та корисними для серця рослинними оліями, додає Вадивелоо.

"Не можна додавати чорнослив до дієти, яка багата на червоне м'ясо з високим вмістом жиру або дуже обробленими продуктами, і очікувати, що він стане чудодійним засобом", — резюмувала вона.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 214
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 706
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 420
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 715
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 480
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 658
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 806
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 953
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 938
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 878
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 608
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 464
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 426
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...