U-News » Здоров'я » Зменшенню ризику серцевих захворювань сприяє один сухофрукт
Всі новини

Зменшенню ризику серцевих захворювань сприяє один сухофрукт

Додати як бажане джерело в Google

Існує безліч факторів, що впливають на ризик розвитку серцевих захворювань – від генетики, до харчування і способу життя. Нещодавно вчені з’ясували, що знизити ризик таких захворювань можна одним простим способом.

Дослідження опубліковано в Journal of Medicinal Food. У ньому сказано, що для здоров’я серця потрібно регулярно їсти чорнослив. У дослідженні взяли участь 48 здорових жінок середнього віку. Їх розділили на три групи: одна група не їла чорнослив, друга споживала 50 г чорносливу в день, а третя їла 100 г цього сухофрукта щодня. Ніяких інших змін в їх раціоні харчування не було.

З’ясувалося, що через півроку у обох груп, які включили в раціон чорнослив, спостерігалося значне поліпшення рівня загального холестерину і ЛПВЩ (“хорошого” холестерину), що знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань. Серед учасниць дослідження, які вживали чорнослив, також знизилося хронічне запалення і збільшилася антиоксидантна здатність організму, що також вносить свій внесок у скорочення ризику розвитку серцевих захворювань.

Відзначається, що це не перший випадок, коли дослідження показують, що чорнослив може бути ефективним засобом зниження холестерину і ризику захворювань серця. Так, дослідження 1991 року, опубліковане в американському журналі клінічного харчування, показало, що в групі з 41 дорослого чоловіка з помірно високим рівнем холестерину вживання 12 чорносливів в день значно знизило показники ЛПНЩ (“поганого” холестерину).

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 223
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 713
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 426
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 721
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 487
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 675
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 820
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 959
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 943
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 882
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 614
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 474
«Він пахнув гниллю і землею»: канадці заскочили снігову людину під час нічного нальоту на смітники
10 561
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...