U-News » Здоров'я » Ученые предупреждают: популярная диета вызывает сердечную аритмию
Всі новини

Ученые предупреждают: популярная диета вызывает сердечную аритмию

Диеты, основанные на отказе от углеводов значительно увеличивают риск мерцательной аритмии – таков вывод десятилетнего исследования с участием почти 14 тысяч добровольцев.

После анализа тысяч медицинских записей исследователи обнаружили связь между низкоуглеводной диетой и риском развития мерцательной аритмии – одного из самых распространённых нарушений работы сердца.

Аритмия может длиться несколько часов или дней, а иногда проходит за считанные минуты. Люди с аритмией чувствуют тошноту, головокружение, усталость или отдышку, имеют в пять раз большую вероятность испытать инфаркт.

Сейчас в Интернете очень популярны диеты, призывающие уменьшить поступление калорий от сахара, круп, фруктов, выпечки и макаронных изделий, однако команда ученых предостерегает от подобных решений.

«Долгосрочный эффект отказа от углеводов все еще не изучен до конца, в особенности его влияние на сердечно-сосудистую систему», - предупреждает Сядонг Чжуан, профессор и кардиолог в госпитале при университете Сан Ят-Сен в Гуанчжоу, Китай. «Принимая во внимание потенциальную вероятность аритмии, наше исследование рекомендует быть очень осторожным с подобными диетами».

Доктор Чжуан с коллегами проанализировали данные исследования артериосклероза с участием 13 852 человек, в ходе которого участники употребляли в пищу разные виды продуктов. Ни у кого из них ранее не отмечалось аритмии, однако к концу десятилетнего исследования 1 892 наблюдаемых получили этот диагноз.

Углеводы составляют в среднем 50% от нашего суточного рациона калорий. Ученые обнаружили, что если доля углеводов в рационе составляет 44%, то на 18% возрастает риск столкнуться с аритмией.

Storinka


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 064
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 239
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 063
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 547
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 211
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
17 013
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 117
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 669
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 862
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 154
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 853
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 792
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 519
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...