U-News » Здоров'я » Лікарі назвали напій, який допомагає знизити тиск
Всі новини

Лікарі назвали напій, який допомагає знизити тиск

Додати як бажане джерело в Google

Регулярне вживання чорного чаю дозволяє боротися з високим тиском. Про це заявили вчені з Університету Західної Австралії (University of Western Australia).

Дослідники вирішили вивчити вплив цього простого напою на чоловіків і жінок з підвищеним систолічним артеріальним тиском.

Учасники наукової роботи випивали по три чашки чорного чаю або містить кофеїн напою без флавоноїдів в день.

Показники були оцінені при вступі, в перший день, а також через три місяці і півроку, йдеться в журналі American Journal of Clinical Nutrition.

Виявилося, що чай в порівнянні з другим напоєм надавав більший вплив на стабілізацію систолічного і діастолічного тиску.

При тому, що вдень зміни показників були незначними, вночі вони опускалися на 10%.

Подібний ефект був відзначений в першу ж добу експерименту – він зберігався протягом шести місяців, при цьому не залежав від початкового рівня артеріального тиску, а також частоти серцевих скорочень випробовуваних.

“Результати дослідження демонструють, що якийсь компонент чорного чаю, крім кофеїну, може впливати на швидкість зміни артеріального тиску в нічний час”, – підвели підсумок вчені.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 190
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 623
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 383
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 684
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 447
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 555
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 782
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 939
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 924
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 858
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 594
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 441
Олег Винник осоромився новою витівкою: зірка загавкав посеред вулиці в Празі
10 383
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...