Вчені провели дослідження, виявивши позитивний вплив, який надає чорний чай на серцево-судинну систему.
За словами фахівців, цей напій ефективно знижує артеріальний тиск.
Вчені провели дослідження, результати якого опублікували в американському журналі клінічного харчування. Для участі в досвіді зібрали групу людей. Їм запропонували тричі протягом дня випити чорний чай, а в якості альтернативи інший напій, що містить кофеїн.
