U-News » Здоров'я » Фахівці розповіли, який продукт найкраще зміцнює стінки судин
Всі новини

Фахівці розповіли, який продукт найкраще зміцнює стінки судин

Додати як бажане джерело в Google

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, щорічно діагноз «інсульт» ставлять приблизно 15 млн людей. З них кожен третій помирає, а ще 5 млн. стають інвалідами.

На думку лікарів та вчених, у більшості випадків інсульт спровокували два головні фактори – високий тиск та неправильне харчування (велика кількість у ньому жирних, гострих та інших корисних продуктів).

Проте є думка, що перемогти небезпечну тенденцію можна: якщо терміново почати стежити за своїм здоров’ям і харчуванням. Наприклад, додати продукти в меню, корисні для кровоносних судин і в яких мало шкідливого холестерину.

Суцільна користь

Одним із таких продуктів-цілителів японські вчені назвали арахіс. Вони провели серію досліджень його корисних властивостей і дійшли висновку, що горіхи в чистому вигляді та зроблені на їх основі продукти дуже корисні для кровоносних судин. Зокрема, вони здатні знижувати ризик інсульту на 16%, а ішемії мозку – на 20%.

В експерименті взяли участь понад 74 тисячі людей від 45 до 74 років, які суттєво збільшили дозу споживаного в їжу арахісу та його похідних.

– Ми вперше показали, що вживання великої кількості арахісу статистично пов’язане із зменшенням частоти інсультів серед жителів Азії. Це говорить на користь того, що додавання продуктів на базі арахісу в дієту буде корисним для здоров’я людини та стану судин його мозку, – говорив один із авторів роботи, професор Університету Осакі Сатойо Ікехара .

Що конкретно

Усього дослідження тривали більше 15 років, тому їх результати визнані такими, що найбільш довіряють.

Згідно з висновками вчених, ймовірність розвитку інсультів та інших проблем із роботою судин мозку максимально залежала не тільки від наявності у людей шкідливих звичок або присутності в їхньому житті спорту, а й від того, як багато арахісу та продуктів на його основі вони вживали.

Так, поїдання близько 4-5 зерен арахісу на день було пов’язане зі зниженням ризику розвитку інсультів на 16 відсотків та ішемії мозку – на 20 відсотків. Залишається тільки додати, що є велика надія на те, що якщо європейці та жителі інших країн світу також стануть більше їсти арахісу, то статистика захворюваності на інсульти та інші хвороби судин знижуватиметься.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 130
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 305
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 231
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 291
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 636
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 347
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 376
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 726
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 904
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 899
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 830
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 565
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 409
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...