U-News » Здоров'я » Експерти назвали спеції, які здатні знизити рівень цукру
Всі новини

Експерти назвали спеції, які здатні знизити рівень цукру

Люди з цукровим діабетом повинні приймати різноманітні лікарські засоби, щоб контролювати рівень глюкози. Проте дослідження показали, що стабілізувати стан хворого можна також за допомогою спеціально підібраного харчування.

Які 8 спецій потрібно обов’язково додати в свій раціон для зниження цукру в крові, читайте в матеріалі ТСН.ua.

Куркума

Про цілющі властивості куркуми відомо давно. Ця чудова спеція допомагає підвищити імунітет, поліпшує стан шкіри. А нещодавно були проведені дослідження, результати яких опублікували в американському медичному журналі “Evidence-based Complementary and Alternative Medicine”. Згідно з отриманими даними куркумін (речовина, яка є активною сполукою в складі куркуми) допомагає знизити рівень глюкози та зменшити ускладнення, пов’язані з цукровим діабетом. В статті також радять хворому щодня випивати склянку молока з чайною ложкою куркуми.

Часник

В журналі “Phytomedicine” було опубліковане цікаве дослідження, в ході якого щурам з цукровим діабетом щодня додавали часник в раціон. Результати показали, що споживання цієї спеції допомогло підвищити рівень інсуліну в крові. Тож під час приготування їжі, не забудьте додати в страву зубчик часнику.

Імбир

В 2013 та 2014 роках провели кілька клінічних досліджень, під час яких отримали переконливі докази, що споживання імбиру допомагає знизити рівень цукру в крові за цукрового діабету.

Орегано, кориця, шавлія та гвоздика

Вчені з Університету Джорджії також провели дослідження, під час якого з’ясувалося: спеції, в складі яких є фенол, допомагають уповільнити виробництво отруйних для організму кінцевих продуктів гліколізу. Тому варто кожного дня додавати до свого раціону: орегано, корицю, шавлію та гвоздику.

Орегано не лише додає будь-якій страві неймовірного смаку та запаху, а й бореться з бактеріальними та паразитичними інфекціями.

Шавлія містить фітостероли, які допомагають під час лікування спазмів. Але також в складі цієї спеції є фенол. Тому лікарі радять додавати цю траву в чаї та супи.

Гвоздика відрізняється антисептичними та бактерицидними властивостями. 30% її складу займає саме фенол, тому вона чудово підходить людям, хворим на цукровий діабет.

Гуньба (пажитник сінний)

Відома англійська лікарка загальної практики та дієтологиня Сара Брюер радить додати в щоденний раціон гуньбу, яка вважається однією з найбільш популярних в індійській кухні. Як пояснює спеціалістка, ця спеція допомагає уповільнити засвоєння вуглеводів та запобігти збільшенню рівня цукру в крові.

Сара Брюер розповіла, що насіння гуньби містить в своєму складі 4-гідроксиізолейцин. А це амінокислота, яка загострює реакцію клітин на інсулін та знижує їх стійкість до цього гормону. Було проведено 12 досліджень, під час яких пацієнти з II типом цукрового діабету додали до щоденного раціону гуньбу та споживали її натщесерце. Результати показали, що у всіх людей значно знизився рівень цукру в крові.

Проте, не забудьте порадитися зі своїм лікарем, який підбере потрібну кількість гуньби. Адже надлишкове її споживання призводить до занадто швидкого зниження глюкози.


Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 072
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 247
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 117
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
17 784
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 563
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 227
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 152
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 675
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 868
Лікарі розповіли, від яких продуктів слід відмовитись при високому холестерині
12 159
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 855
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 794
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 521
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...