U-News » Здоров'я » Фахівці виявили раціон харчування, здатний допомогти прожити довше
Всі новини

Фахівці виявили раціон харчування, здатний допомогти прожити довше

Додати як бажане джерело в Google

Експерти в області здорового харчування не втомлюються розповідати про переваги вживання більшої кількості овочів замість м’яса. За їх словами, така дієта захищає здоров’я мозку і підвищує рівень енергії.

Тепер нові дослідження показали, що заміна білків тваринного походження на таку ж кількість білків рослинного походження здатна допомогти прожити довше і знизити ризик смерті від серцевих захворювань.

У дослідженні, опублікованому в журналі Nutrients, вчені проаналізували дані експериментів, вивчивши інформацію про здоров’я і джерела білка в раціоні приблизно 1,5 млн чоловік.

Фахівці виявили, що заміна калорій з тваринних білків на калорії з рослинних білків сприяла більш низькій смертності від усіх причин і серцево-судинних захворювань. Найбільш чіткий зв’язок спостерігався при заміні червоного м’яса на хліб, злаки і макаронні вироби.

“Порівнянна заміна рослинного білка на тваринний білок може запобігти смертності від усіх причин і серцево-судинних захворювань”, – йдеться в науковій роботі. Проте вчені підкреслили, що щодо ризику розвитку раку та інших специфічних хвороб потрібні додаткові дослідження.

Додати як бажане джерело в Google

Читають Коментують
Лікарі назвали ознаки, які свідчать про необхідність очистити печінку
31 161
Онколог назвав головні симптоми, що вимагають негайного звернення до лікаря
28 330
Доказ подорожей у часі: дивна деталь на фото часів Другої світової спантеличила Мережу
22 558
5 фруктових соків, які змушують нирки працювати та знижують тиск
19 351
Який хліб підвищує цукор, а який — ні: вибір фахівців
17 662
«Святі каченята!»: мережу підірвав кумедний випадок з 6-річною дівчинкою, яка епічно вилаяла повітряну тривогу
17 390
Найдорожче полювання в історії: чим насправді виявився загадковий об'єкт, який Пентагон збив ракетою за пів мільйона доларів
15 465
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
14 748
Названо зовнішні симптоми небезпечно високого рівня холестерину
13 928
Як прожити довше: названо “правильне поєднання” фруктів і овочів для довголіття
11 911
Названо сім попереджувальних симптомів жирової хвороби печінки
11 843
Названі 4 продукти, які очищають організм і підвищують імунітет
11 577
Медики з'ясували, люди з якою групою крові більш схильні до алкоголізму
11 420
Названо найдобріші знаки зодіаку: вони нікому не заподіють зла
1
Нова заява Мерца: що німецький канцлер сказав про Україну
0
Секрет королеви подіуму: Жизель Бундхен показала ідеальні ноги у сукні з максимально високим розрізом
0
"Вийшов з ладу": Тарас Тополя після розлучення відмовився від серйозних стосунків і назвав причину
0
Потап терміново звернувся до фанатів: шахраї від його імені просять гроші
0
Зупиніться, поки не пізно: лікарка назвала трендові дієти, які руйнують жіночий організм ізсередини
0
Забудьте про довге прибирання: правило однієї хвилини запобігає безладу в домі
0
Тріскаються плоди і жовтіє листя: ця помилка повільно руйнує врожай помідорів
0
Шість знаків Зодіаку здійснять усі свої найзаповітніші мрії до кінця червня
0
Жодних делікатесів: що додавала у свою ранкову тарілку королева Британії Єлизавета II
0
Сусіди скаржаться на гавкіт собаки: коли власник може отримати штраф
0
Камалія знову в лікарні: співачка повідомила про погіршення стану
0
Що посадити біля троянд: рослини, які захищають від шкідників і бур’янів
0
Смачна і свіжа полуниця: найкраще закручування на зиму, яке варто зробити вже сьогодні

Якщо ви любите ласувати полуницею не лише в сезон, таке ...

Закохатися, перебуваючи у шлюбі: чому це стається навіть у щасливих стосунках

Багатьом здається, що справжнє кохання автоматично захищає ...

Чому інтим у басейні може бути небезпечним: пояснення експертів

Інтим у воді може здаватися привабливою ідеєю, однак ...